Uskomatonta amerikkalaista ?

optimisti-orvokki

Sattumoisin yhtenä myöhäisenä iltanahetkenä tulin puolivahingossa katsoneeksi luultavasti neloskanavalta Jerry Springer Showta.

Kerrankin erilainen näkökulma amerikkalaisiin. Ei näkynyt yhtään kaunista ja rohkeuskin oli todella erilaista kuin missään aikaisemmin näkemässäni.

Toisaalta ihmettelin, miksi ihmeessä kukaan haluaa katsoa moista ja toisaalta vielä enemmän sitä miten kukaan voi pyrkiä esiintymään siihen.

Show herätti monenlaisia ajatuksia, vaikka kertakatsominen todellakin riitti.

Oletko sinä nähnyt ohjelman ja millaisia ajatuksia se sinussa herätti?

12

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      niin epistä kun täällä ei näy kuin kolme kanavaa, pitänee hankkia se digoboksi, pysys ees vähän teidän kanssa samalla aaltopituudella :)).

      • hankinta.Voitais jutella Espanjan,Saksan ja kohta Ruotsin fudis-liigojen matseista.
        Lisäksi ravi lähetyksiä on sopivasti.

        Olet joskus itse yllyttänyt minu,nyt teen vastapalveluksen.Digikauppaan ja sassiin.

        Oikeesti ainakin Tv-kuvan laatu paranee jos siinä on ennestään jotain'häikkää'.
        Ja kyllä siellä oikeita muitakin katseltavia ohjelmia tulee.Kyllä siihen sen sataeuroa kannattaa uhrata.


      • Pirre*
        emw34 kirjoitti:

        hankinta.Voitais jutella Espanjan,Saksan ja kohta Ruotsin fudis-liigojen matseista.
        Lisäksi ravi lähetyksiä on sopivasti.

        Olet joskus itse yllyttänyt minu,nyt teen vastapalveluksen.Digikauppaan ja sassiin.

        Oikeesti ainakin Tv-kuvan laatu paranee jos siinä on ennestään jotain'häikkää'.
        Ja kyllä siellä oikeita muitakin katseltavia ohjelmia tulee.Kyllä siihen sen sataeuroa kannattaa uhrata.

        lapsilta karaoke laitteet synttärilahjaksi, olisi kyllä voinut olla järkevämpää toivoa sitä digilaitetta.
        Olin Espoossa töissä tässä jokusia vuosia sitten ja pidin nelosen ohjelmisto tarjonnasta kovasti, että ..niin mutta, niiden ravien ja muihen pallon perässäjuoksukilipailuihen takia en kyllä osta mittää digiä:))!


      • Pirre* kirjoitti:

        lapsilta karaoke laitteet synttärilahjaksi, olisi kyllä voinut olla järkevämpää toivoa sitä digilaitetta.
        Olin Espoossa töissä tässä jokusia vuosia sitten ja pidin nelosen ohjelmisto tarjonnasta kovasti, että ..niin mutta, niiden ravien ja muihen pallon perässäjuoksukilipailuihen takia en kyllä osta mittää digiä:))!

        ostamatta tätä,digiboxia.

        Vai pitääkö oikein resepti kirjoittaa,että on pakko se hankkia.

        jk.Toivottovasti et'pakoita'minua niin tekemään.


      • Pirre*
        emw34 kirjoitti:

        ostamatta tätä,digiboxia.

        Vai pitääkö oikein resepti kirjoittaa,että on pakko se hankkia.

        jk.Toivottovasti et'pakoita'minua niin tekemään.

        vuan jos kerran liäkär out:)


      • T.R.maalari.N
        Pirre* kirjoitti:

        vuan jos kerran liäkär out:)

        jos tuo emw reseptin sijaan kirjoittaisikin shekin!


      • Pirre* kirjoitti:

        vuan jos kerran liäkär out:)

        yhtä huono käsiala.


      • T.R.maalari.N kirjoitti:

        jos tuo emw reseptin sijaan kirjoittaisikin shekin!

        avoin ja pankkin takuu;kelpaisko edes alkuun.


      • Pirre*
        T.R.maalari.N kirjoitti:

        jos tuo emw reseptin sijaan kirjoittaisikin shekin!

        niin, ei haittaa isommallekkaa sumalle kirjuitettu!!:)


      • en tohtisi suositella.

        Mielestäni 24:n kanava yhteistarjonta ei juurikaan tarjoa laadullisesti enempää valinnanvaraa. Ehtiihän sitä sitten, kun on pakko.;))

        Tuo Jerry Springer -juttu on minusta uskomaton, vähintäänkin hieman sairaiden ihmisten esiintymishalun ja tv-julkisuuden tavoittelun hyväksi käyttämistä. Joukossa tyhmyys tiivistyy -sanonta pätee siellä, kun yleisö yltyy kilpailemaan huomiosta, huutelemaan toinen toistaa suurempia typeryyksiä, ryntäämään lavalle ja vilauttelemaan. Mitä enemmän pintaa, sitä innokkaammin sitä halutaan näyttää. Puhumattakaan päähenkilöistä, jotka tekevät suuria paljastuksia, sekä fyysisesti että henkisesti. Paljastavat ensimmäistä kertaa yleisölle sekä paikalle (muka) asiasta tietämättömänä kutsutuille läheisilleen yksityiselämästään, jotain siihen asti salattua intiimiä ja erityisesti tavallista jenkkiläistä tuohduttavaa.
        Kansainvälisen levityksen tarkoitus on varmaan näyttää maailmalle, millaisia eksibionistisia friikkejä jenkkilästä löytyy.

        Jos joku miettii, että suomalaisten ulkonäkö ja vartalot eivät ole kauniita, suosittelen ko. shown katsomista. Itsetunto palautuu - takuulla.

        Vaikkei mielikuvituksesi riitäkään (en väheksy mielikuvistustasi ;) kuvittelemaan esitystä, en usko että mitään menetät vaikket sitä koskaan näkisi.;)


      • Pirre*
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        en tohtisi suositella.

        Mielestäni 24:n kanava yhteistarjonta ei juurikaan tarjoa laadullisesti enempää valinnanvaraa. Ehtiihän sitä sitten, kun on pakko.;))

        Tuo Jerry Springer -juttu on minusta uskomaton, vähintäänkin hieman sairaiden ihmisten esiintymishalun ja tv-julkisuuden tavoittelun hyväksi käyttämistä. Joukossa tyhmyys tiivistyy -sanonta pätee siellä, kun yleisö yltyy kilpailemaan huomiosta, huutelemaan toinen toistaa suurempia typeryyksiä, ryntäämään lavalle ja vilauttelemaan. Mitä enemmän pintaa, sitä innokkaammin sitä halutaan näyttää. Puhumattakaan päähenkilöistä, jotka tekevät suuria paljastuksia, sekä fyysisesti että henkisesti. Paljastavat ensimmäistä kertaa yleisölle sekä paikalle (muka) asiasta tietämättömänä kutsutuille läheisilleen yksityiselämästään, jotain siihen asti salattua intiimiä ja erityisesti tavallista jenkkiläistä tuohduttavaa.
        Kansainvälisen levityksen tarkoitus on varmaan näyttää maailmalle, millaisia eksibionistisia friikkejä jenkkilästä löytyy.

        Jos joku miettii, että suomalaisten ulkonäkö ja vartalot eivät ole kauniita, suosittelen ko. shown katsomista. Itsetunto palautuu - takuulla.

        Vaikkei mielikuvituksesi riitäkään (en väheksy mielikuvistustasi ;) kuvittelemaan esitystä, en usko että mitään menetät vaikket sitä koskaan näkisi.;)

        kerroit tarppeeksi, ainakkaa tuon ohjelman takia ei tarvvii digiä ostaa.
        Pittää kohta testailla tuota karaoke laitetta, miulla on ollut flunssan jälkeen jotain vikkaa lauluelimissäni, vai liekö vain nuottikorva paleltuna:))


    • Joku nikki

      Näyttelijöitä koko jengi,ei kukaan noin menisi oikeasti munaamaan itseään TV:ssä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe