Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. on kyllä 60- 70-luvun jälkeen saanut otetta,ainakin,mitä tulee seksuallisuuden hyväksymiseen.
    Markkinat vaan tekevät asiat oman mielensä mukaan ja suuntausta ei kuluttaja/kasvattajapuoli voi muuta sivusta katsoa.Tämä siis nuorisomuodin ja itseriitoisuuden mallien markkinoinnin voimasta.

Viinan hinnan alennuksen jälkeen ei varmasti tarvitse enää pitkään olla "raitistumisesta huolissaan".
  2. Palstalaiset 40+.

Olen tuossa naapurissa joskus liiaksikin äänessä ja täälläkin osallistunut muutamaan otteeseen.

Tuolla viiskymppisten palstalla jotkut moittivat,että aloituksia satelee liikaa ja keskustelut ovat pelkkää hömppää.Olen sitä mieltä,että valinnan mihin osallistua,jokainen tekee kohdaltaan ja ketjukohtaisesti.

Sen kyllä siellä huomaa,että kirjoittajat ovat hyvin erilaisin motiivein mukana,mutta pienten puhdistavien erimielisyyksien voimalla siellä on kaikille hyvä mahdollisuus päästä joukon jatkoksi.Tarkoitan lähinnä niin,että siellä on laidasta laitaan mielipiteitä,koska kirjoittajiakin on paljon,niin ns. hengenheimolaisia löytyy sieltä helpommin.Tosin siellä on lähes mahdottomuus kirjoittaa mitään mielipidettä,tulematta joltain taholta "teilatuksi".

Teillä tällä palstalla on kyllä huomattavasti neutraalimmat ja fiksummat kannanotot toisten kirjoitteluun,joten se ei ainakaan ole este mukaan tuloon.Arveluni paremminkin on ns.palstanne osallistumattomien lukijoiden mukaantuloon on ennenminkin se,että he 'luulevat'että on juuri jonkun mainitsema sisäpiiri olemassa vaikka asia ei niin todellisuudessa ole.

Siksi olen aloittajan kanssa samaa mieltä,että rohkeasti mukaan vain vaikka osallistumalla ketjuihin tai tekemällä aloituksia ja sitä kautta katsoa,löytyykö mielenkiintoa aiheeseen.

Sen voi kyllä uusille kirjoittajille sanoa,että yleensä jokainen tuntee jonkinmoista eriasteista vaikeutta päästä sisälle muiden joukkoon,mutta ei kovin pitkää aikaa ota,että luonnikkaasti mukana kirjoittelee.
  3. tänään jatkoaika ja jos siitä tähdestä,niin mulla on saksalaisia pipareita iso laatikollinen,ei niistä paljon muuhunkaan ole.Siis meinasin tohon rinnukseeni teipata virkamerkin niistä.Ja voin tietysti palkintonakin jakaa jos ei tule ratkaisematon matsi.

Älkää nyt,olisiko niin,rasistiksi syyttäkö,pipareista vain puhuin.