TÄMÄ ON HAASTE

nannukkaN

Kävin gallerian sivuilla. Monikaan ei ollut keskustellut kenenkään kanssa. Olisi mukavaa ja kivaa, hauskaa keskustella niiden kanssa jotka ei ole avanneet julkiseen keskusteluun vielä mitään. Eikö ole sanottavaa. Siis haastan teidät jolla ei ole yhtään sanaa vielä sanottavana vatatkaa edes tähän:)

63

1990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

:)) Miten niin ei keskustellut kenenkään kanssa?

• nannukkaN

sinua, mutta niitä jotka ei ole vielä avanneet kirjoitustiliään

• jpntar
        nannukkaN kirjoitti:

sinua, mutta niitä jotka ei ole vielä avanneet kirjoitustiliään

niitäkin löytyy...Lisää pitäisi saada ytyä tähän "hommaan"..:) Turhan paljon on tosiaan niitä hiljaisia.? Hävettää välillä, kun on ollut niin paljon "äänessä", mutta jonkun pitää ainakin yrittää..:)

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

niitäkin löytyy...Lisää pitäisi saada ytyä tähän "hommaan"..:) Turhan paljon on tosiaan niitä hiljaisia.? Hävettää välillä, kun on ollut niin paljon "äänessä", mutta jonkun pitää ainakin yrittää..:)

Tulisi enemmän, eloa tällekkin palstalle.. ;))
        Vedotaanko lukijoihin?..

Samalla kun luette, voisitte myös osallistua kirjoittamalla.. ;))

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

Vedotaanko lukijoihin?..

eivät välttämättä sitten kuitenkaan osallistu..??

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

että joukossa olisi, edes muutama lukija,
        joka osallistuisikin.. ;)))

• nannukkaN
        jpntar kirjoitti:

No voihan sitä mielipiteensä tietenkin tähän tässä ja nyt nimettömänä antaa. Mielipiteitä? Jos et uskalla, Kärsiikö ImAGO, VAI? wHAT?

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

aika korkea. Itsekin lueskelin palstaa monta kuukautta ennekuin "uskalsin" kirjottaa mitään. En tiedä miksi niin on?? Pelkääkö sitä mokaavansa koko kansan silmissä - tai palstalaisten?

Mutta hauskaa täällä on, rohkeasti mukaan vaan kirjoittelemaan!!!!

• nannukkaN
        MystikkoNainen kirjoitti:

aika korkea. Itsekin lueskelin palstaa monta kuukautta ennekuin "uskalsin" kirjottaa mitään. En tiedä miksi niin on?? Pelkääkö sitä mokaavansa koko kansan silmissä - tai palstalaisten?

KUKA OLET JOS NIEMEÄ ETKÄ KUVAA JULKAISE. MÄ EN AINAKAAN...

• MystikkoNainen
        nannukkaN kirjoitti:

kerroin vaan miksi en aikaisemmin itse kirjoittanut, kun sitä kysyttiin.

• jpntar

erehtyväisiähän tässä ollaan kaikki! Ei kai tänne ole "kynnystä"..se, kun tulee mukaan???? Jos täällä huutelee vain nimimerkilläkin silloin tällöin jotain, ei kai se vaadi uskallusta??

• nannukkaN
        jpntar kirjoitti:

erehtyväisiähän tässä ollaan kaikki! Ei kai tänne ole "kynnystä"..se, kun tulee mukaan???? Jos täällä huutelee vain nimimerkilläkin silloin tällöin jotain, ei kai se vaadi uskallusta??

meniköhän tuo oikein eli MUKAAN VAAN:)

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

ei varmasti vaadikaan. Voisko siihen kirjottamishallukkuuten vaikuttaa tunne, että täällä on tietty sisäpiiri?? No en tiedä kyllähän uusia toivotellaan ilolla tervetulleiksi :))

• ujo leena
        nannukkaN kirjoitti:

Ymmärrän mitä mystikkonainen tarkotti. palstaa lukkee kauheen moni ihminen ja siks joku voi vähän miettiä että haluuko tänne kirjottaa. vaikka ei tietysti tunnistaiskaan ilman kuvaa ja nimmee.
        Kynnyksen tekee tunne että hyväksytäänkö mukkaan jos ei ole hyvä kirjottamaan. täällä on myös sellasia jotka antaa toisille helposti nenälle niinkuin annettiin tässäkin.

• jpntar
        ujo leena kirjoitti:

Ymmärrän mitä mystikkonainen tarkotti. palstaa lukkee kauheen moni ihminen ja siks joku voi vähän miettiä että haluuko tänne kirjottaa. vaikka ei tietysti tunnistaiskaan ilman kuvaa ja nimmee.
        Kynnyksen tekee tunne että hyväksytäänkö mukkaan jos ei ole hyvä kirjottamaan. täällä on myös sellasia jotka antaa toisille helposti nenälle niinkuin annettiin tässäkin.

kannanotostasi Leena!

• (.)Y(.)

ei varmasti vaadikaan. Voisko siihen kirjottamishallukkuuten vaikuttaa tunne, että täällä on tietty sisäpiiri?? No en tiedä kyllähän uusia toivotellaan ilolla tervetulleiksi :))

Tuosta ns. sisäpiiristä..
        Huomaatkos, kuinka kivuttomasti ja vaivattomasti,
        olet sulautunut, muiden kirjoittajien joukkoon?.. ;))

• (.)Y(.)

Hitsi, kuinkahan monta, mokaa mulla on?..
        ..*rupeaa laskemaan*..

Hittolainen, sormet loppu kesken..
        Otetaan varpaat avuksi.. :DDD

Tekevälle sattuu.. mokiakin.. ;))

Kirjoitellaan lisää...

• takasin
        ujo leena kirjoitti:

pieni huumori on aina paikallaan:)

• nannukkaN
        takasin kirjoitti:

pieni huumori on aina paikallaan:)

unohdin kirjautua, äskeinen komments oli minulta

• nannukkaN
        (.)Y(.) kirjoitti:

kumma kyllä, mutta tuskin minä kirjoittasinkaan jos ei vastakaikua mistään suunnalta tulisi. "kiitti kamut" vaikkei tunnetakkaan.

• nannukkaN
        (.)Y(.) kirjoitti:

..*rupeaa laskemaan*..

Kirjoitellaan lisää...

on, mutta sitä hauskemppaa muilla:) heh heh

• MystikkoNainen
        ujo leena kirjoitti:

lähinnä noin sen tarkoitinkin, valitsin vaan sanat vähän huonosti. Niin kirjoittaessa helposti käy että asettaa sanat erilailla kuin tarkoitti...
        Enkä mie niin herkkä ole, napautan sitten takaisin *antaa luunapin* jos tarvis. Tule tänne vaan!!! ei täällä tarvi mitenkään erityisesti osata kirjoitta.

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

Olen kyllä huomannut ja hauskaa on todella ollut :))) välillä joutuu nauramaan ihan kyyneleet silmissä, on täällä niin hassuja juttuja ja toisinaan sitten pohdintaa vakavampiakin asioita - hyvä niin!

Kiitos teille kaikille, että otitte niin hyvin mukaan *anaa tassun*

• MystikkoNainen

Olen kyllä huomannut ja hauskaa on todella ollut :))) välillä joutuu nauramaan ihan kyyneleet silmissä, on täällä niin hassuja juttuja ja toisinaan sitten pohdintaa vakavampiakin asioita - hyvä niin!

Kiitos teille kaikille, että otitte niin hyvin mukaan *anaa tassun*

leveesti tuo nimimerkistösi, näyttää hassulta - mutta toisaalta hyvä niin ei tule rikottua copyrightiä....:))

• MystikkoNainen
        (.)Y(.) kirjoitti:

..*rupeaa laskemaan*..

Kirjoitellaan lisää...

enkä omien mokien takia häpeile.... jos niin tekisin saisin olla nurkassa kaiket päivät täällä siviilielämän puolella :)))

Lähinnä tarkoitinkin, että saattaa olla jollekin kynnys...

• MystikkoNainen

lähinnä noin sen tarkoitinkin, valitsin vaan sanat vähän huonosti. Niin kirjoittaessa helposti käy että asettaa sanat erilailla kuin tarkoitti...
        Enkä mie niin herkkä ole, napautan sitten takaisin *antaa luunapin* jos tarvis. Tule tänne vaan!!! ei täällä tarvi mitenkään erityisesti osata kirjoitta.

en minäkään osaa kirjoittaa, jatkuvasti tulee noita kirjotusvirheitä, jää kirjaimia pois tai vaihtaa paikkaa... muttei haittaa :)

• Mimmi43
        (.)Y(.) kirjoitti:

Vedotaanko lukijoihin?..

Minäpä ilmottaudun.Olen joskus jotain kirjoittanutkin.Mutta kivempi vaan lukee,kun toi kirjoittaminen tuntuu niin vaikeelta :)

• jpntar
        Mimmi43 kirjoitti:

Minäpä ilmottaudun.Olen joskus jotain kirjoittanutkin.Mutta kivempi vaan lukee,kun toi kirjoittaminen tuntuu niin vaikeelta :)

päätit tulla:) Mukaan vain!

• (.)Y(.)
        Mimmi43 kirjoitti:

Sitten vaan, näppäimistöä tökkimään.. ;))

• (.)Y(.)

leveesti tuo nimimerkistösi, näyttää hassulta - mutta toisaalta hyvä niin ei tule rikottua copyrightiä....:))

näkönen, mutt ei haittaa.. :DDD

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

näkönen, mutt ei haittaa.. :DDD

sinun merkkisi onkin vaikea kirjoittaa...olen sen huomannut jo aikoja sitten, ja jättänyt koko merkin käytön:)))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

sinun merkkisi onkin vaikea kirjoittaa...olen sen huomannut jo aikoja sitten, ja jättänyt koko merkin käytön:)))

ikäänkuin muodokkaampi. Se ei lie haittaa??

• jpntar

ikäänkuin muodokkaampi. Se ei lie haittaa??

muoti tekisi pahaa itsellekään..mutta lompsa pitäisi kyllä olla paksumpi tai jättää viikon eväät vähemmälle..jospa pääsisi johonkin manikyyriin..ja pukimoon..:)) Ulos kävelisikin sitten aivan upouusi nainen::))))

• MystikkoNainen
        jpntar kirjoitti:

muoti tekisi pahaa itsellekään..mutta lompsa pitäisi kyllä olla paksumpi tai jättää viikon eväät vähemmälle..jospa pääsisi johonkin manikyyriin..ja pukimoon..:)) Ulos kävelisikin sitten aivan upouusi nainen::))))

siinä kyllä luki... voi voi :((( kirjotan niin paljon väärin että sinä jo luetkin väärin...:((
        Ei sen muodin perään kannata lähteä vouhottamaan..

• (.)Y(.)

siinä kyllä luki... voi voi :((( kirjotan niin paljon väärin että sinä jo luetkin väärin...:((
        Ei sen muodin perään kannata lähteä vouhottamaan..

teijän kanssa.. :DD
        Senat sakasin, mennen tullen.. ;))

Ei niin, odotellaan alennusmyyntejä...

• Bambse
        (.)Y(.) kirjoitti:

Vedotaanko lukijoihin?..

ja voit voittaa......

Mitä???

• (.)Y(.)
        Bambse kirjoitti:

ja voit voittaa......

Mitä???

palkinnoksi, itse keittämäsi aamukahvi.. ;))
        Kylkiäisenä tulis, makunautinto...

• ujo leena

en minäkään osaa kirjoittaa, jatkuvasti tulee noita kirjotusvirheitä, jää kirjaimia pois tai vaihtaa paikkaa... muttei haittaa :)

en minä halua kuulua kirjoittajiin syistä joita mainitsin. teidän juttuja on kuitenkin hauska lukea joten jatkan näin. pidä sinä edelleen puolesi ja anna niitä luunappeja jos ovat sinulle tuhmia! hyvää kevättä.

• nannukkaN
        Mimmi43 kirjoitti:

Terve tuloa joukkohon:)

• nannukkaN
        Bambse kirjoitti:

ja voit voittaa......

Mitä???

rohkeuden tulla ulos kaapista:)

• nannukkaN
        ujo leena kirjoitti:

en minä halua kuulua kirjoittajiin syistä joita mainitsin. teidän juttuja on kuitenkin hauska lukea joten jatkan näin. pidä sinä edelleen puolesi ja anna niitä luunappeja jos ovat sinulle tuhmia! hyvää kevättä.

Olen minäkin saanut näpsyt sormille, mutta mehän ei kukaan olla samanlaisia ja se siitä, mutta kiva kuitenkin kun osallistuit siltikin vaikket rekisteröidyllä nimimerkillä. Yes:) Sanotaanko että voitto kotiin, meille molemmille:) Kukaan ei voi miellyttää kaikkia ihmisiä, kyllä kieltämättä joskus tulee kiva turha pommi niskaan, mutta mitä sitten, sellastahan se on:(

• MystikkoNainen
        ujo leena kirjoitti:

hyvää kevättä. Ei tässä hätiä mitiä, kaikki mahdutaan mukaan ja erilaiset mielipiteet vaan rikastuttavat tätä tarinointiamme :)))

• Bambse
        (.)Y(.) kirjoitti:

palkinnoksi, itse keittämäsi aamukahvi.. ;))
        Kylkiäisenä tulis, makunautinto...

siitä kahvista....
        Jos mie vaikka sitä teetä... :)

• (.)Y(.)
        Bambse kirjoitti:

siitä kahvista....
        Jos mie vaikka sitä teetä... :)

Olen reilulla, päällä tänään.. ;))

• nannukkaN

saa laittaa kirjootusta mielipiteestä äskeisestä aloitteesta muutkin, jooko mitä mieltä ootte?

• man

Pitäähän kanatarhassa kukkokin olla (voi että kun tuli hauskasti sanottua). Mistäkö em. nimimerkki. Nooh, laitoin äsken ruokaa itselleni. Lämmitin makaronilaatikkoa, hk:n pätkä vihanneksena mukana ja keitin perunamuusia. Sen merkki oli "felix" ruiskuttelin makaronilaatikon päälle ketsuppia ja sekin näytti olevan "felixiä" Joten siitä nimmari. Täällä on taas ne lähes kaikki mukavat naiset, joiden kirjoituksia luen mielelläni, vain Animus ja joku muu puuttuu. Kirjoittelen silloin tällöin tänne milloin milläkin nimimerkillä. Nyt aion pitää tämän nicin toistaiseksi (eikös olekin ihan hyvä nimi.) Olen se eilisiltainen "napoleonin" nautiskelija. Eipäs ole krapulaakaan. Se kun viisasten juoma. Seuraavaksi tiskaan ja käyn suihkussa, sekä lähden kylille. Mukavaan päivän jatkoa, mooi!

• (.)Y(.)
        man kirjoitti:

Pitäähän kanatarhassa kukkokin olla (voi että kun tuli hauskasti sanottua). Mistäkö em. nimimerkki. Nooh, laitoin äsken ruokaa itselleni. Lämmitin makaronilaatikkoa, hk:n pätkä vihanneksena mukana ja keitin perunamuusia. Sen merkki oli "felix" ruiskuttelin makaronilaatikon päälle ketsuppia ja sekin näytti olevan "felixiä" Joten siitä nimmari. Täällä on taas ne lähes kaikki mukavat naiset, joiden kirjoituksia luen mielelläni, vain Animus ja joku muu puuttuu. Kirjoittelen silloin tällöin tänne milloin milläkin nimimerkillä. Nyt aion pitää tämän nicin toistaiseksi (eikös olekin ihan hyvä nimi.) Olen se eilisiltainen "napoleonin" nautiskelija. Eipäs ole krapulaakaan. Se kun viisasten juoma. Seuraavaksi tiskaan ja käyn suihkussa, sekä lähden kylille. Mukavaan päivän jatkoa, mooi!

Eli vastaisuudessa, tunnistamme kukkomme
        nimestä Felix.. ;))
        Hyvä ettei, hiuksiin koske.. :DD

Mukavaa päivänjatkoa, myös sinulle.. ;))

• jpntar
        man kirjoitti:

että lähtevät Felixin tähteet pois lautasilta:)) Ja ihan hyvän nimimerkin valitsit..hmmmm

• Palstalaiset 40 .

Olen tuossa naapurissa joskus liiaksikin äänessä ja täälläkin osallistunut muutamaan otteeseen.

Tuolla viiskymppisten palstalla jotkut moittivat,että aloituksia satelee liikaa ja keskustelut ovat pelkkää hömppää.Olen sitä mieltä,että valinnan mihin osallistua,jokainen tekee kohdaltaan ja ketjukohtaisesti.

Sen kyllä siellä huomaa,että kirjoittajat ovat hyvin erilaisin motiivein mukana,mutta pienten puhdistavien erimielisyyksien voimalla siellä on kaikille hyvä mahdollisuus päästä joukon jatkoksi.Tarkoitan lähinnä niin,että siellä on laidasta laitaan mielipiteitä,koska kirjoittajiakin on paljon,niin ns. hengenheimolaisia löytyy sieltä helpommin.Tosin siellä on lähes mahdottomuus kirjoittaa mitään mielipidettä,tulematta joltain taholta "teilatuksi".

Teillä tällä palstalla on kyllä huomattavasti neutraalimmat ja fiksummat kannanotot toisten kirjoitteluun,joten se ei ainakaan ole este mukaan tuloon.Arveluni paremminkin on ns.palstanne osallistumattomien lukijoiden mukaantuloon on ennenminkin se,että he 'luulevat'että on juuri jonkun mainitsema sisäpiiri olemassa vaikka asia ei niin todellisuudessa ole.

Siksi olen aloittajan kanssa samaa mieltä,että rohkeasti mukaan vain vaikka osallistumalla ketjuihin tai tekemällä aloituksia ja sitä kautta katsoa,löytyykö mielenkiintoa aiheeseen.

Sen voi kyllä uusille kirjoittajille sanoa,että yleensä jokainen tuntee jonkinmoista eriasteista vaikeutta päästä sisälle muiden joukkoon,mutta ei kovin pitkää aikaa ota,että luonnikkaasti mukana kirjoittelee.

• MystikkoNainen
        man kirjoitti:

kiva, kun päätit tulla mukaan. Hyvä on nimikin :)
        Toivottavasti iltasi on hauska kylillä!

• HoneyLoveN

En tiedä, mitä tähän pitäisi kirjoittaa, mutta kirjoitan kuitenkin, koska on kiva osallistua tällaisiin juttuihin. Mistäs juteltaisiin?

• nannukkaN

tee aloite niin jutellaan tai se juttelee ketä kiinnostaa sama asia.

• AGNES

Minoon ajatellu sellaasta notta kun joku arkaali kirjoottaa tänne mitään, nii ootako ittessänne huomannu notta oottako tullu yhtään rohkiammiksi iän myötä? Uskallattako puhua tai kysellä ihan vierailtaki mitä mielehen tuloo, enemmän ku nuorina? Ei sunkaa tälläkää palstalla kukaa kipiää saa vaikka joskus ammutahan vähä kovilla?
      Eli haasteeseen vastaaminen ei satu.

• nannukkaN

Hyvä kommentti:)

• täti-45

kun oon vasta avannu galleriaan oman juttuni, niin käyn vain katteleen mitä tääl oikeen tapahtuu. Kunhan pääsen alkuun niin kyl sitä sit juttua riittää....

• nannukkaN

Tervetulemasta joukkohon:)

• Bambse

Työ haittaa harratustoimintaa :((

Teen vuorotöitä ja töissä en pysty surffaan netissä. Vapaa aikana ei aina meinaa ehtiä mukaan! Muutakin elämää??? Ihmeellistä! Silti kiva joskus osallistua ja lukea!
      Kiitos kaikille hyvistä jutuista! ;)))

• nannukkaN

Kiitti sulle myös. Ihan höpöttelyksi menee, mutta mitä sillä väliä. Kyllä mulla tässä hiljasia duunihetkiä tulee myös, jotta voipi olla pitkiä aikojakin ettei kuulunna, mutta semmostaa se elämä on, pakkohan tässä leipänsä eteen on tienata.

• nannukkaN

Missäs ne miespuoliset on täältä. Te kans höpötteleen akkalauman keskelle. Ei me syörä elävält`.

• nannukkaN

t puuttui, nyt se on korjattu. Eli kirootus virhe.

• MystikkoNainen
        nannukkaN kirjoitti:

t puuttui, nyt se on korjattu. Eli kirootus virhe.

minulta kun näyttää jatkuvasti kirjaimia puuttuvan tai menevän senat sakasin...

• nannukkaN

minulta kun näyttää jatkuvasti kirjaimia puuttuvan tai menevän senat sakasin...

meitä on ainakin kaksi:)

• MystikkoNainen
        nannukkaN kirjoitti:

meitä on ainakin kaksi:)

hutilusta, mutta mitäpä tuosta - emme välitä :))
        Niistä on usein poikinut hauskojakin juttuja!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe