Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. aviokriisi on meille sattunut kahdeksankymmenluvun lopulla.

Vaikka sillä hetkellä koski kovasti, niin siitä selviäminen ja yhteisen elämän jatkaminen on ollut yksi parhaista päätöksistä, minun ja uskon, että myös vaimoni mielestä.
    Emme silloinkaan muuttaneet erilleen, mutta puhetasolla kyllä siitäkin keskustelua käytiin.

Edelleen meillä on yksityiset menomme ja osa omia ystäviä/kavereita, joiden kanssa liikumme ja vietämme aikaa.
    Silti en ole vähääkään mustasukkainen, tai varautunut negatiivisesti, kun vaimo on omissa riennoissaan.

Luotan hänen arvostelukykyyn ja jos hän sattuisi kohtaamaan 'uuden oikean', niin olen sen sanonut hänelle, että rakastan häntä, niin paljon, että päästän irti.

jk. Olen kyllä vahvalla itsetunnolla varustettu mies ja uskon siihen, ettei 'kovin usein' parempaa ja hänelle sopivampaa miestä löydy!:))

jk.2.
    Tiedä, johtuuko ammatistani, niin pahastikin rikki menneen laitteen/koneen/ asian saa korjattua entiselleen, vahvistettua ja paranneltua, jopa samalla poistaa rikkoutumisen aiheuttamia syitä!.
  2. mutta sitä suuremmat onnentoivotukset täältä Hämeestä tuoreelle papalle.
    Onneia myös vauvalle ja hänen äidilleen/isälle.

Katteeks käyp, mutta kyllä vielä joskus minäkin hehkutan!:)))