Haluatko maksaa 1.000 € saadaksesi omavalintaisen rekisteritunnuksen autoosi? Mikähän se sitten olisi? HUT-1 vai OSU-1 vai ehkäpä NAM-1 tai PAP-1? TAS-100? MUM-10? SIN-1?
Keksitkö turhemman rahareiän?
Ethän nyt kuitenkaan kerro oikeaa rekisteritunnustasi, PUB-1, ettei henkilöllisyytesi paljastu.
Turhuuden turuilla
25
919
Vastaukset
- vaikka
rööki.
- Kaivanto
ja ylinopeussakko!
- mies-v57
Kaivanto kirjoitti:
ja ylinopeussakko!
Mutta toisaalta: ajatteleppa asiaa siltä kantilta,
että ansaitset omalla työlläsi toimeentulon.
Onko oikeus määritellä,mihin ja miten
toimeentulonsa käytää?
Ja jos sitä ruvetaan rajaamaan tai rajoittamaan,
eikös siinä olla aikamoisessa viidakossa?
Elämä ja tämä aika täällä on lopulta äärettömän
rajallinen määrite.Eikös ole parempi miettiä että jokaisella on hyvä olla tavallaan?Kuin että joku toinen sen määrittelee?
Näin vain omana ajatuksena. - Kaivanto
mies-v57 kirjoitti:
Mutta toisaalta: ajatteleppa asiaa siltä kantilta,
että ansaitset omalla työlläsi toimeentulon.
Onko oikeus määritellä,mihin ja miten
toimeentulonsa käytää?
Ja jos sitä ruvetaan rajaamaan tai rajoittamaan,
eikös siinä olla aikamoisessa viidakossa?
Elämä ja tämä aika täällä on lopulta äärettömän
rajallinen määrite.Eikös ole parempi miettiä että jokaisella on hyvä olla tavallaan?Kuin että joku toinen sen määrittelee?
Näin vain omana ajatuksena.nyt kysymykseni vierestä. Tämä ei ollut elämänohje.
Jos joku tulee onnelliseksi siitä, että rekisterikilvessä lukee MUN-1, siitä vaan! - mies-v57
Kaivanto kirjoitti:
nyt kysymykseni vierestä. Tämä ei ollut elämänohje.
Jos joku tulee onnelliseksi siitä, että rekisterikilvessä lukee MUN-1, siitä vaan!Äläpäs nyt suutu.
Minä filosofoin toinen silmä kiinni.
En minä nyt tarkoittanut niin totisena.
Ja minä laittaisin mustaan mersuun
HEL-1 - Kaivanto
mies-v57 kirjoitti:
Äläpäs nyt suutu.
Minä filosofoin toinen silmä kiinni.
En minä nyt tarkoittanut niin totisena.
Ja minä laittaisin mustaan mersuun
HEL-1mutta jos tuon teet, voin suuttuakin, tulen ja lyön sinuva HEI-NÄLLÄ.
- lahjoittaa
hyväntekeväisyyteen, silti iteltä ei puuttuis mitään.
- Kaivanto
päinvastoin, siitä saisi itselleen todella hyvän mielen, ja myös jollekin toiselle, tarvitsevalle.
- ibiza*
Kaivanto kirjoitti:
päinvastoin, siitä saisi itselleen todella hyvän mielen, ja myös jollekin toiselle, tarvitsevalle.
Vasta pari "keräilijää" juoksi karkuun TV-toimittajia... Sain aikaisemmin hyvät haukut ko. keräilyjärjestön kerääjältä kun en osallistunut...
Tuli oikeasti hyvä mieli kun en osallistunut keräyksen ja kun näin mihin rahat olivat menneet... - Kaivanto
ibiza* kirjoitti:
Vasta pari "keräilijää" juoksi karkuun TV-toimittajia... Sain aikaisemmin hyvät haukut ko. keräilyjärjestön kerääjältä kun en osallistunut...
Tuli oikeasti hyvä mieli kun en osallistunut keräyksen ja kun näin mihin rahat olivat menneet...annetusta lahjoituksesta tulee hyvä mieli. Kannattaa vähän valita, kenelle antaa. SPR esimerkiksi on luotettava järjestö; on muitakin. Kerjäläiset ovat sitten oma lukunsa. Raskaat verot maksaneena en kerjäläisiä rahoita. Heidät täytyy mielestäni huolehtia yhteiskunnan varoilla.
- sitä saa maksaa
ihan mistä vain. Vankityönähän noita laattoja tehdään eikä ole iso homma vilkaista tietokoneelta, joko jokin tunnus on varattu.
Aine- ja käsittelykulut jäävät 5-10 euron väliin, myydään tonnilla latvasta lahoille, saadaan vähän pikkujoulujen biletyksiin ohi budjetin! Ei uutta auringon alla. - rauhallisuus
Itse koen kyllä myös turhuutena esim.vesikootterit ja muut turhat meluntuojat tuolla järvillä ja merillä.Uskon että monet mökkeilijät haluaa rauhaa ja luonnon ääniä,eikä mahdotonta mökää pitkin iltaa ja yötä.Normaalit ajalut veneillä mökeille ja kalaan,ne on ok. mutta en näitä turhia ajeluja ymmärrä.
- Kaivanto
on turha rahareikä, kyllä. Oman kotini lähistöllä on pysäköintialue, jossa käydään polttamassa kumia ja bensaa yötä myöten. (Nuoriso?) Siinä menee luonnon rauha ja hiljaisuus, ja (isipapan?) rahat.
- silti taitaa
nekin eurot kilahtaa.
yksityisesti, jotkut ostavat yrityksen käyttöön.
Itse en ostaisi, mutta suosittelen kaikille kiinnostuneille! Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään ja maksu kattaa kulut - ehkä enemmänkin.;))
Kurjaa on mielestäni se, että kilvet lähtevät kierrätykseen auton mukana, kun auto aikanaan myydään. Ehkä pitäisi suunnitella uutta maksua tai vaikka tuplamaksua kilpien vaihtamisesta seuraavaan autoon.;))
(Tietojani ei ole hetkeen aikaan päivitetty, ehdot ovat voineet muuttua.)- Pirre*
antaisin summan mieluummin vaikka lapsilleni.
mua torumaan".:)
Meillä jopa lasten nimien valintaan vaikutti ko. asia! Että tällainen turhake minäkin!
Toisaalta siinäkin näen bisneksen paikan.
Esim., olikohan Sodankylän poliisin rek.no: LUU-5.
Siitä moni maksais paljon enemmän, jos sen käytöstä luopuisivat; vaikka minulle!
Muutama kilpi olisi aivan hyvää kauppatavaraa ja koska homma on nimenomaan turhuutta, sanan täydessä merkityksessää, niin siinä saa markkinatalous myös ottaa osansa, vai miten se meni!:))
Ps. "kaupankäynti" olisi käytännössä mahdollista jopa nykyisen 'käytännön' pereusteella.
jk.
Vaikka 'tosissani' kirjoitin, niin lukea pitää "ei kaupallisesti"!- Kaivanto
oli kyllä hyvä! Mutta kukahan sen maksoi? Poliisi? Me veronmaksajat siis? Vai onko poliiseilla ARK:n luontaisetu?
Et VOI olla noin turhamainen... siis lastesi nimet? Mitähän... Sini ja Kimi? Kaivanto kirjoitti:
oli kyllä hyvä! Mutta kukahan sen maksoi? Poliisi? Me veronmaksajat siis? Vai onko poliiseilla ARK:n luontaisetu?
Et VOI olla noin turhamainen... siis lastesi nimet? Mitähän... Sini ja Kimi?minullakin näitä henkisiä vammoja ja pilvissä kulkevia haaveita.
Tarkoitin tietysti, että jotain inhimillistä heikkoutta pitää minultakin löytyä, muutenhan olisin "Jumalan pojanpoika".
PS.Onneksi osa on hyväksipäin selittelyä jälkikäteen, mutta ihan kaikkea en kerro!
olisi oikein erikoinen ja kallis pirssi,niin mikä ettei...:)
Rekkari olis varmaan Best-1..- että AAS-1
on lukemani mukaan varattu.
- LUS-1
on kylä sekin.
- tuo pitäis
emw34 kirjoitti:
savumerkkejä antavaan autoon: YSK-II
laittaa johonkin vanhaan bemariin.
- on ajokortti ja auto
sellaisilla, jotka eivät osaa ajaa, eikä käyttäytyä liikenteessä muut huomioon ottaen.
En maksaisi kilvestä tuhatta euroa, mutta olen suunnitellut tilaavani ajokkini tuulilasiin euromerkinnällä varustetun kilven, jossa on oma nimeni tai lempinimeni. Maksaa noin 25 euroa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763