Paljon se johtuu perintötekijöistä.
Mutta kun muistaa olla iloinen, se auttaa.
elämän pituus
12
603
Vastaukset
- HTZA
vaan milloinkas se eläminen loppuu?
- synkkis m
Aihepiiri samaan kategoriaan kuin kysymys: Paljonko ihminen tarvitsee maata?
- HTZA
ja milloin sitä tarvitaan?
Silloin kun elämä loppuu vai silloin kun eläminen loppuu?
Tässä on helppo aasinsilta, milloin Euthanasialla on oikeutus.
Jos elät kodissasi, olet siihen tottunut; jos lähdet sieltä, olet sitä halunnut; jos kuolet, niin määräsi on täyttynyt ja siinä koko elämä. Ole siis levollinen.
Marcus AureliusPositiivisesti yritin silmälääkärille perustella, kun hän kehoitti minua hoitamaan hänen mielestään korkean verenpaineeni jo senkin tähden, ettei käy sitä tyypillistä Suomalaismiesten "äkkilähtöä" ajasta ikuisuuteen.
Totesin, etteikö se ole lähes paras mahdollinen tapa jättää elämä taakseen?;)
Selitin kyllä asian hänelle, kuin nyt sinulle.
Pidän elämää arvokkaana, enkä näe mitään syytä, että antaisin periksi, vaikka aina se ei parhaintaan antaisikaan.
Niin se paine ja paine: 105-110/ 145.
Lääkkeisiin en vielä suostu, mutta liikuntaa pitää lisätä ja ehkä ruokakulttuuria muokata.
Painoindeksi on aina ollut alle 24, joten ylipainoinen en ole koskaan ollut.
Tällä hetkellä indeksi luku on 22.- nokinenunen
kertoa sinulle, ettei se tulppa aina osu tukostamaan sydämen verettäjiä vaan saattaa osua aivoisuonien puolelle ja sittenhän se onkin elämä uudelleen opettelua.
- täti puskasta
sulla on sama juttu kuin minulla.
Otin lääkityksen, ja nyt on paineet 95/74.
Ja tuohon iloisuuteen, sitä pitää olla elämässä ja hyymoria. nokinenunen kirjoitti:
kertoa sinulle, ettei se tulppa aina osu tukostamaan sydämen verettäjiä vaan saattaa osua aivoisuonien puolelle ja sittenhän se onkin elämä uudelleen opettelua.
'uteli' muita terveyteen liittyvää tietoutta.
Olin silmälääkärillä ja sain kaihi epäilyn suhteen puhtaat paperit, joten nyt odotelen uusia paremmin 'keskittäviä' okulaareja.
jk. Mulla on 'levottomien käsien' lisäksi ylä-/alasuunnassa karsastusta ja helposti 'väsyvät' silmähermot.
Liikaa tainut katsella 'maisemia' ja elämyksiä ympärilläni?:))- voi kauheeta
täti puskasta kirjoitti:
sulla on sama juttu kuin minulla.
Otin lääkityksen, ja nyt on paineet 95/74.
Ja tuohon iloisuuteen, sitä pitää olla elämässä ja hyymoria.sinua huimaa jokapaikassa nykyään jos yläpaine on tota luokkaa.
- täti puskasta
voi kauheeta kirjoitti:
sinua huimaa jokapaikassa nykyään jos yläpaine on tota luokkaa.
ja ei huippaa.
Ja lääkäri kehui et on nyt paineet kohdallaan.
- elämässä joutuu
käymään surun ja tuskan keskiössä ja sen äärien kuistaessa kaiken olemattomuuden liekkiin, niin aika jana menettää merkityksen: kerran kaikki päättyy, otetaan hetkien kattaukset kukin kerrallaan. Huitokoot ja illusioikoot muut vielä viattomassa rajattomuudessaan. Viikatemies vie lopulta potin.
- riippuu
elämän laadusta.
Sanoisin että loppuu kun ei enää pääse liikkumaan, ei näe, ei kuule ja ennenkaikkea ei tunne enään mitään, edes vihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763