Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Katson aina vienosti sivulle, jos sellaiseen olisi mahdollisuus törmätä.;)

Jos edes vähän vakavammasti.
    Melkoisen pientä se on.
    Jos keskustelijoita illan hiljaisina tunteina on vain 'pari', niin joku saattaa vetää siitä johtopäätöksiä.

Usein taitaa olla vain niin, että kukapa sitä viitsii kahdenkesken kovin syvällisiä tai kovin vakavia aiheita keskenään käsitellä.

jk. No minä ja eräs(mies) yhden kerran, mutta silloin olskin tosi kyseessä.:))
  2. otettiin!
    Eikä edes leikisti.

Pieni alustus.

Eilen, kun vaimo ajeli kotiin työmatkaansa, hän soitti minulle ja kysyi, olnko ottanut meidän autosta radion irti.

-No eipä ole ollut tarvetta.
    Samalla sovittiin, että mennään käymään nuorimmaisen synttäreillä Espoossa.(olin Tampereella ja asiointini siellä kesti hiukan myöhenpään).

Tulin kotiin vähän jälkeen 14:sta ja vilkaisin ohimennen, mitä 'sen' auton radiolle oli tapahtunut.
    Eihän radiosta puuttunut kuin irroitettava etupaneli.
    Arvelin, että josko se olisi vaan pudonnut lattialle tjn.

Kuitenkin, kun tulimme takaisin kotiin ennen iltakymmentä, niin katsoin, josko paneli löytyisi jostain penkin välistä. Eipä se ollut autossa ja katsoin uudestaan radion "reikää", selvästi näki, että sitä oli yritetty irroittaa, se oli vinossa ja toinen laita n. 10mm. korkeammalla.

Kerroin havaintoni hänelle ja funtsattiin, oliko sitä yritetty 'pölliä' työpaikan parkkipaikalla, vai kotona autokatoksessa edellisenä yönä.
    Hän ei yleensä aja sitä autoa, eikä aamulla kuunnellut(yrittänyt ehkä) radiota.

No asiasta ei sen kummempaa. Minä olin vähän aikaa koneella ja vaimo meni nukkumaan, koska joutuu heräämään jo klo.5.

Aamuisin olen aina hereillä sen aikaa että vaihdetaan aamukuulumiset ym.asiaan kuuluvat tapamme.

Kohta tulikin se hetki, että 'mut' 'otetaan'!!

Hän lähti ulos, mutta palasi pikapikaa takaisin sängyn vierelle ja kertoi, ettei uskalla mennä katokseen, kun yhden ulkona seisovan auton sisällä palaa valo.Se on seissyt siinä viikkoja, eikä valo ole aiemmin palanut.
    Menin katsomaan portaalle 'kalsareissani'ja valohan siellä paloi.
    Sain vaimon rohkaisemaan mielensä, kun kerroin, että olen siinä portaalla valmiina, jos jotain outoa tapahtuu.
    No eipä mitään, katoksen halogeeni syttyi(liiketunnistin) ja pian vaimo pakitti auton ulos ja lähti töihin.

Katselin vielä valoa ja päättelin, että taitaa syy olla siinä, että naapurin ulkovalo heijasti ko.ikkunaan, joka oli lämpimän yön takia sulanut?

Menin nukkumaan ja heräsin tuntien päästä.

No Blaubunktin cd.n etupaneli on pois.
    Saapa nähdä yrittääkö rosmo hakea vielä lopunkin radion joskus?;)

Niin auto ei olut lukittuna, koska keskuslukon avaimista patterit loppu ja olis tarvinnut kiertää repsikan puolelle, kun kuskin oven puolelta ei oikeanpuolen etuovi lukkiudu.
    Halvemmalla tästä näin selvisi, sillä jos kuka varastaa haluaa, niin hän rikkoo yleensä jonkun sivulasin ja se on paljon kalliinpi, kuin joku radiosoitin sinällään.
    Ei ollut lukittuna myöskään viime yönä ja sen takia, että jos voro tahtoo sen puuttuvan osan, hän rikkoo jonkun lasin päästäkseen kasiksi radioon.
    Tämä auto on kymmenen v. vanha ja siinä ei ole varashälytintä, ei edes ajonestoa.