Muistakaa halata niitäkin joiden mielen pahoitatte. Minä halaan mies v57:kan ihan ensimmäiseks. Kenet sinä?
Halailuketju
41
2518
Vastaukset
- ikäisten palsta
tämä oikein on?
- tammikuun likka
Ihmiset halaavat toisiaan. Jo pienet lapset toista pientä "kamua" ja meitä "tätsyjä" kaikenikäiset halaavat toisiaan. Nuoret, keksi-ikäiset, vanhukset, rakastuneet, ystävät, kaverit ja kuka ketäkin tavatessaan.
- enimmäkseen
on 50-109 vuotiaita, 30Tomas käy täällä välillä kritisoimassa ja sitten on noita ihmetteleviä nelikymppisiä. Halit sinulle.
- la carca
tammikuun likka kirjoitti:
Ihmiset halaavat toisiaan. Jo pienet lapset toista pientä "kamua" ja meitä "tätsyjä" kaikenikäiset halaavat toisiaan. Nuoret, keksi-ikäiset, vanhukset, rakastuneet, ystävät, kaverit ja kuka ketäkin tavatessaan.
Halauspäivä,niinkuin on ystävänpäivä,isän-ja äitienpäivä,juhannus-ja joulu ja vapunpäivä jne.
Minusta se olis kiva ajatus,sais extemporee halata ketä vaan,säätyyn ja arvoon katsomatta,ohimennessään tosta noin vaan!
Kenelle tekis ehdotuksen,vai muistanko oikein-oliko sellainen jo? - ja varsinkin
TEENNÄISTÄ!
- kotikiusattu
saisi ahristelusta syytettä kun katsoo kohti,halaisin kaikki mulle kirjoitelleet simasuut.
Ikään ja säätyyn kattomatta,muutamat sais viel venytetyn koko vartalo sympatia halauksen.
Sellasen pehmiä tulise . - tammikuun likka
ja varsinkin kirjoitti:
TEENNÄISTÄ!
Onhan se amerikoissa jokapäiväistä, meidän silmissä teennäistä.
Valitettavasti itse en osaa halata ystävää enkä kaveria tuosta noin vaan. Sitä kun on estojensa vanki. - Epäluonnollista
Onhan se amerikoissa jokapäiväistä, meidän silmissä teennäistä.
Valitettavasti itse en osaa halata ystävää enkä kaveria tuosta noin vaan. Sitä kun on estojensa vanki.halailla kaikkia ihmisiä jotka on pari kertaa tavannut!
- t.l.
Epäluonnollista kirjoitti:
halailla kaikkia ihmisiä jotka on pari kertaa tavannut!
ihmisen sisimmässä oleva "esto" tai muuri, miten vaan. Ei välttämättä edes tutun kanssa osaa halailla. Se on olemassa elämän alusta lähtien. Jo omissa lapsissaan sen on nähnyt, toinen tuli syliin ja toinen ei ollenkaan, kun tulivat pikkusen vanhemmiksi.
- Tuskinpa
t.l. kirjoitti:
ihmisen sisimmässä oleva "esto" tai muuri, miten vaan. Ei välttämättä edes tutun kanssa osaa halailla. Se on olemassa elämän alusta lähtien. Jo omissa lapsissaan sen on nähnyt, toinen tuli syliin ja toinen ei ollenkaan, kun tulivat pikkusen vanhemmiksi.
Kaikki vaan eivät jaksa lällytellä,ovat enemmän todellisuuspohjaisia,aikuisten jatkuva halailu on teennäistä ystävyyttä
- t.l.
kotikiusattu kirjoitti:
saisi ahristelusta syytettä kun katsoo kohti,halaisin kaikki mulle kirjoitelleet simasuut.
Ikään ja säätyyn kattomatta,muutamat sais viel venytetyn koko vartalo sympatia halauksen.
Sellasen pehmiä tulise .Sellainen helposti lähestyttävä, luulisin :)ja symppis.
- t.l.
Tuskinpa kirjoitti:
Kaikki vaan eivät jaksa lällytellä,ovat enemmän todellisuuspohjaisia,aikuisten jatkuva halailu on teennäistä ystävyyttä
Empä tohon osaa sanoa mitään sen enempää, me nyt vaan ollaan erilaisia siinäkin asias. Toivoisin olevani ees vähän rennompi, mutta en ole ja sinä taidat olla samanlaista sorttia....ehkä.
- ottaa puhutteluun
t.l. kirjoitti:
Empä tohon osaa sanoa mitään sen enempää, me nyt vaan ollaan erilaisia siinäkin asias. Toivoisin olevani ees vähän rennompi, mutta en ole ja sinä taidat olla samanlaista sorttia....ehkä.
kun rupeis työpaikalla kavereita halailee. kaikki ois ihan öönä, eikä töistä enää tulis mittään. Näin meillä turuus, toista siellä jenkkihesas:)
- t.l.
ottaa puhutteluun kirjoitti:
kun rupeis työpaikalla kavereita halailee. kaikki ois ihan öönä, eikä töistä enää tulis mittään. Näin meillä turuus, toista siellä jenkkihesas:)
:))) No ei meilläkään halailla, paitti nuo nuoret. Jenkkihesassa? No tämä on kaukana sieltä. Hyvää yötä nyt ja halailkaa :)) ♥
- Lesomaito
kotikiusattu kirjoitti:
Sellasen pehmiä tulise .Meille ei tuu mitään. Tuosta ei kylläkään puhuneet vaalipuheissaan mitään.
- sahraminsuntra
hallaan Ylleismiehen Essolta jotta se voi halauksen välittää nimipäiväsankarille eli Kalu-Kallelle
- keran niin rakastamaani
miestä, jolle kuitenkin aiheutin tosi äkyn pahan mielen. Kumpa...
Kyllähän Sinä minua pystyt täällä virtuaalisesti halaamaan, mutta en voi välittää halaustasi Kalu-Kallelle. Sinun pitää ihan itse tulla Essolle Kallea halaaman, sillä Kalu-Kalle ei näitä palstoja seuraa eikä tänne kirjoittele.
Minä voin hänelle kertoa, että taas uusi neito haluaa häneen tutustua, ja siitähän Kalu-Kalle on oikein otettu. Saattaapa hän innoissaan minulle keskarinkin tarjota.
- äxä-plink
lakkaulen-kauhakuolmaaja-kiusauksen ja pöllöpää-sepän-pohjanmaalta :))
- xyzö
HZTA:ta,yksinkertaisesti rutistaisin litteeks!
- yhtä litteeks
kuin kanelipullan
En kerro :)
- heheheheheheh
kuumakannun
- HALIHALIHALI
Ja mitäs seuraavaksi,kerrotaan mitä kadumme vai??
Onkos tästä tullut joku buddhistipalsta? - taas alkoi
PIIRI PIENI PYÖRII,LAPSET SIINÄ HYÖRII, SORMET SANOO SOO SOO SOO .....
- Anskuliini
taidan istahtaa ostoskeskuksen aulaan ja mua saa kaikki tulla halaamaan.
Voin halata mutisten jotain mantraa tai muuten vaan rutistaa. - namisuku
...Ainas Halaillu Kaikkia tasaPuolisesti. Toivon että "raadollisetkin" muuttuisivat Helpoimmin Halattaviksi=DO
- typerät puheen aiheet
voi hyvät hyssyrät sentää, ei uskoisi ,että viiskyt ja risat on kuin pikku pennut,, varmaan lääkitys näin illalla vaikuttaa.
typerät puheen aiheet kirjoitti:
voi hyvät hyssyrät sentää, ei uskoisi ,että viiskyt ja risat on kuin pikku pennut,, varmaan lääkitys näin illalla vaikuttaa.
Turhan suuri osa Suomalaisista ei kykene heittäytymään tilanteisiin, joiden tarkoitus on lievittää apeutta, keventää arkea.
Ei tämänkään avauksen tarkoitus ollut aiheuttaa sitä lisää.- Eeva-Leena
typerät puheen aiheet kirjoitti:
vielä ole minkäänlaista lääkitystä, tai ehkä siksi, voin silti halata Sinua;) Hali!!
- namisuku
emw34 kirjoitti:
joku 'sairaan' halattava päässyt livahtamaan?:))
No mua saa ja saat halata, en liukee paikalta....Tiivis Hali...=D
- Kerpuli
Eeva-Leena kirjoitti:
vielä ole minkäänlaista lääkitystä, tai ehkä siksi, voin silti halata Sinua;) Hali!!
huomaan että sieluni sympatiat kohtaa toisensa, en ole vielä ainakaan tarvinut halia varten lääkitystä. Halin vanhoja pappoja ja mummuja ja huomaan miten koskettaminen on heille tärkeää. Työssäni teen tätä päivittäin.Olen 57wee ja halaan mielelläni sellaisia miehiä jotka ovat katseenkestäviä, olen ollut paljon ulkomailla ja siellä hali on ihan luonnollista ja olen opetellut että kyllä suomessakin voi miestä ohimennen halata ja rutistaa.Olen senverran avaramieleltäni että hali on ilmaisu jonka kuitenkin "lähes kaikki" hyväksyy.Katse kertoo ketä voi halia.HALIT TEILLE KAIKILLE JOTKA OTATTE HALINI VASTAAN ja niillekkin jotka pidätte minua iltalääkkeen tarpeessa.......
- Eeva-Leena
Kerpuli kirjoitti:
huomaan että sieluni sympatiat kohtaa toisensa, en ole vielä ainakaan tarvinut halia varten lääkitystä. Halin vanhoja pappoja ja mummuja ja huomaan miten koskettaminen on heille tärkeää. Työssäni teen tätä päivittäin.Olen 57wee ja halaan mielelläni sellaisia miehiä jotka ovat katseenkestäviä, olen ollut paljon ulkomailla ja siellä hali on ihan luonnollista ja olen opetellut että kyllä suomessakin voi miestä ohimennen halata ja rutistaa.Olen senverran avaramieleltäni että hali on ilmaisu jonka kuitenkin "lähes kaikki" hyväksyy.Katse kertoo ketä voi halia.HALIT TEILLE KAIKILLE JOTKA OTATTE HALINI VASTAAN ja niillekkin jotka pidätte minua iltalääkkeen tarpeessa.......
nimimerkille "typerät puh...", hän kun epäili, että lääkitys vaikuttaa niin, että tekee meistä halailevia.
Itse myös halaan paljon.
Ystävien, työtovereiden ja sukulaisten, varsinkin vanhojen tätien ja setien halaaminen onniteltaessa tai tavatessa on lämminhenkisempää, kuin pelkkä kättely.
Halit myös Sinulle!
- Lesomaito
Nyt tulee kärsään että tukka vaan pölisee. Tää on ajan henki kun seuraa meininkiä. Tarkkailkaa ympäristöänne ja ilmoittakaa poikkeavuuksista. Kaikkien pitää elää tasapäisesti, harmaata massaa mukaillen.
- Kerpuli
nuorten porukkaa esim.kumpiakin sekä naisia että miehiä.En ole koskaan kokenut että he olisivat haleja vastaan,pikemminkin he ovt ystävällisiä ja puheliaita hyväksynnästään.Se on jokin sielujen ja katseen sympatia joka antaa ymmärtää ketä voi ihan reilusti halia ja ei suinkaan kaikkia vastaantulijoita.Nuoria monesti moititaan,mutta olen sitämieltä että kaiku vastaa kuten huudetaan. Mä olen tullut kohtuu hyvin toimeen sekä omien nuorten kuin muidenkin nuorison suhteen.Muistuttaisin että paljon haleja ja läheisyyttä tänä kovana ja kylmänä maailmanmenon aikana.Vieraskin nuori kaipaa läheisyyttä ja hyväksyntää.
- Pirre*
tulko liian lähelle; atsiii..äsh.. kun on tää durkasen duha, tarttuu viel teihinkin.
Hyvää yötä kaikki halikippeet ja kauniita unia. :) - kaikkia minun
ystäviäni. Olin tuossa muutama päivä sitten
koulutuksessa, jossa opettaja sanoi että
ensimmäiseksi hän opettaa teidät halaamaan.
Ehkä se onkin tarpeellista tässä kiireisessä
ja kireässä maailmassa. - Täyttäessäni 50
Tuli jonossa, että nyt on oikeus halata. Oikein
mukavalta tuntui. On minulla hurmaavia ystäviä.
Taidan pitää synttärit joka vuosi. - Kaivanto
ventovieras ei hyökkää halaamaan, luulisin heti tulevani ryöstetyksi, raiskatuksi ja murhatuksi; saattais pian tulla laukusta ainakin uroita. Sen sijaan hyvien tuttavien (kuten kuorokaverit), sukulaisten ja tietysti ystävysten kesken halaaminen kuuluu normaaliin tapaamisrutiiniin. Enemmän halaamatta jättäminen heitä ihmetyttäisi.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082