PalstaFlirttiä ;)

namisuku

...oletko huomannut Palstallamme IkiIhanaa Flirttiä?

35

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katson aina vienosti sivulle, jos sellaiseen olisi mahdollisuus törmätä.;)

      Jos edes vähän vakavammasti.
      Melkoisen pientä se on.
      Jos keskustelijoita illan hiljaisina tunteina on vain 'pari', niin joku saattaa vetää siitä johtopäätöksiä.

      Usein taitaa olla vain niin, että kukapa sitä viitsii kahdenkesken kovin syvällisiä tai kovin vakavia aiheita keskenään käsitellä.

      jk. No minä ja eräs(mies) yhden kerran, mutta silloin olskin tosi kyseessä.:))

      • namisuku

        ...Kyllä Sitä Flirttiä ON joskus Aistittavissa...ilmassa...Ihan Hauskaa=D
        Kylläs Täälläkin Flirtataan, tietoisesti tai sitten ei?

        Siis Miehen kanssa Flirttailit?

        Itse olen Kamala Flirtti ollut, Nyt ja hamaan loppun;)


      • namisuku kirjoitti:

        ...Kyllä Sitä Flirttiä ON joskus Aistittavissa...ilmassa...Ihan Hauskaa=D
        Kylläs Täälläkin Flirtataan, tietoisesti tai sitten ei?

        Siis Miehen kanssa Flirttailit?

        Itse olen Kamala Flirtti ollut, Nyt ja hamaan loppun;)

        Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
        Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.

        Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään.


      • emw34 kirjoitti:

        Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
        Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.

        Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään.

        kun yritin vastata tässä äsken olleeseen viestiin, niin eihän se mihinkään suostunut lähtemän.

        Ei silti, että se oma viesti olisi mitään maailmaa mullistavaa sisältänyt.

        Laitoin tämän viestin tähän siksi, ettei myöskään se poistunut/poistettu viesti ollut mitenkään alatyylinen tai loukkaava omien kriteerein mitattuna.


      • namisuku
        emw34 kirjoitti:

        Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
        Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.

        Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään.

        ...Vain teidän kahden välinen;) Flirtti?


    • semmosta

      oikeessa elämässä!!;))*

      • namisuku

        ..Tämä sitten Väärää, Elämää?


    • sen koomin

      firttaile kun sanon suoraan; jätä se ukko ja tuu mulle, olet niin hyvän näköinen,, että!!

      • namisuku

        ...Flirttiä Täällä=)..heh...


    • mulleppas

      on niin paljon persoonaPoweria ;D

      • namisuku

        ...tämä nyt TAAS niitä monipersoonagoldiejuttuja?
        En kyllä jaksais, jos on:(

        Jos Todella Tarkoitit, niin=D


    • flirttaan

      hemaiseva sexikäs pörröpää..heh)

      • namisuku

        ...Jes Sentään;)


    • Ei KuKaAn

      AiNaKaAn SiNuN kAnSsAsI fLiRtTaIlE

      • namisuku

        ..Ei Varmastikkaan...Huokaus..;)
        Tietysti Sinun Kanssasi Vaan Kaikki...Okei..Luovutan=(

        No Ei, Tsemppiä UlkoMuodollesi=D


    • Otto-Vaan

      En ole huomannut.Millaset jälet siitä jää?

      • namisuku

        ...;)


      • Otto-Vaan
        namisuku kirjoitti:

        ...;)

        Lintukirjasta,en tunnistanut.;)


    • Otto-Vaan

      Pysähtyykö jos viheltää.:)?

      • Anskuliini

        kuului vihellys, justiin ko käänsin selkäni ja kumarsin lattialle pudonneen nuppineulan.
        Otto-Vaan... :))


      • Otto-Vaan
        Anskuliini kirjoitti:

        kuului vihellys, justiin ko käänsin selkäni ja kumarsin lattialle pudonneen nuppineulan.
        Otto-Vaan... :))

        Kun näky niin hyvät nuotit.;)


      • namisuku

        ...ja Vinkkaa silmää, olkansa yli...heh...:))


    • Sinimarjanen

      parempi tarkistaa säännöistä... Saattaa olla
      kiellettyä.:)))

      • namisuku

        ...SilmänIsku;)


    • kapitaano,,

      sopivasti kevytkenkäinen hempukka suloiseen flirttiin

      • namisuku

        ...tunnistanut kevytkenkäistä hempukkaa, Suloinen Flirtti...Somaa ja Hauskaa;)


      • kapitaano,,,
        namisuku kirjoitti:

        ...tunnistanut kevytkenkäistä hempukkaa, Suloinen Flirtti...Somaa ja Hauskaa;)

        raskasmonoinen tosikko?


      • namisuku
        kapitaano,,, kirjoitti:

        raskasmonoinen tosikko?

        ,,,se raskasmonoinen, kun mulla on kenkinä Maiharit=D
        En Edes jymmärrä sanaa tosikko;DHeh


    • marsalkansauva

      sulkeudun suosioosi, suo minulle seuraava tanssi

      • namisuku

        ...Parvekkeelle, Raitista ilmaa kaipaan...


      • marsalkansauva
        namisuku kirjoitti:

        ...Parvekkeelle, Raitista ilmaa kaipaan...

        hidasta lambadaa, ou jeah


      • namisuku
        marsalkansauva kirjoitti:

        hidasta lambadaa, ou jeah

        ...kosteana hiestä. Vaatteemm suorastaan liimautuvat ihoihimme, niinkuin mekin Toisiimme.
        Lambadan Rytmit Pauhaavat ja järjen ääni laimenee...Tuoksutan Ihosi Lämmön ja Kiihkon ja Suutelen Niskaasi, Hellin Kostein huulin....


    • En vaan muista enää mitä sanoin :)

      • kaunokainen,,

        käy mäihä täällä, toisilla ei jeeh :D


      • namisuku
        kaunokainen,, kirjoitti:

        käy mäihä täällä, toisilla ei jeeh :D

        ...mitään mäihiä käy?
        Täällä Jutskataan;)


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe