Hakaniemessä on tapaaminen

kaikilla 50 plussa

Kaikki tervetuloa. Maailman rauha patsaalle. Patsas kuvaa hyvin palstalaisten mielialoja. Maalaiset ja espoolaiset ottakaa jotain kättä pitempää mukaan että on jotai mikä tanassa kun tavataan. Meillä tulee olemaan hauskaa. Namiskin tulee.

28

991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintavanainen

rautaa rajalle ja kertasinkoja kehityalueen lapsille.

• namisuku

...kieltäytyä kunniasta:(

• Pirre*

mun nauraa :DD

• Espoosta.

Meiltä saa kyydin sekä tämän viikon perjantaina, että lauantaina kehäkolmosen sisäpuolelle.

Huom! Maksuton kyyti.
      Ei sitten paljon yli kahden metrin mittaisia käsitavaroita, sillä peräkärryä ei oteta matkaan.

• Pirre*

ei sitten heinäseipäitä mukaan/ko? :))

• täti puskasta
        Pirre* kirjoitti:

ei tartte peräkärryä meidän takia.

• Pirre* kirjoitti:

hiukan oman suvun käyttöön.

Ei vaan vakavasti puhuen! Vein sinne kehä ykkösen sisäpuölelle sivistystä!

Suurin osa ihan maalaisjärkeä ja asennetta henkselien käytön lisäämiseksi.

Mä luulen ettei näin lämpöisillä, voi pipa kiristää, kyllä sen täytyy olla vyötärö joka ahistaa!:))

• täti puskasta kirjoitti:

ei tartte peräkärryä meidän takia.

sais ottaa sellaiset pyöröpuikot.

Tuolta niskan takaa kiertäen ja hihojen sisään metallipäät.

Siinä ne olis ahan käyttövalmiina, mut vaan varalla!

• Joopa joo

Mahtuuko pesismaila?

• Joopa joo kirjoitti:

Mahtuuko pesismaila?

kyllä, mutta taidan boxin ottaa varolta matkaan, sillä varusteluarsenaalin määrä/koko muodostunee melkoiseksi.

Ajattelin huomenissa ajaa jo kesätukan, sellaisen ysimillisen siilin, portsaritukan!

• täti puskasta
        emw34 kirjoitti:

kyllä, mutta taidan boxin ottaa varolta matkaan, sillä varusteluarsenaalin määrä/koko muodostunee melkoiseksi.

Ajattelin huomenissa ajaa jo kesätukan, sellaisen ysimillisen siilin, portsaritukan!

helmikuun pakkanen panee.

• Joopa joo
        emw34 kirjoitti:

Jenkkipystäri?

• Joopa joo kirjoitti:

Jenkkipystäri?

kopio vain!
        Enhän minä aitoa jekkitukkaa, eeeiii!:))

• Joopa joo
        emw34 kirjoitti:

kopio vain!
        Enhän minä aitoa jekkitukkaa, eeeiii!:))

Kapiaisilla Kauhavan lennostossa aikoinaan 60-luvulla oli jenkkipystärit:)

• täti puskasta kirjoitti:

helmikuun pakkanen panee.

suolapitoinen, vai mitä 'se' on pään sisuspuoli, ettei pakkanen mahda mittään.:)

On se huomenissa luppukin lumi sulanut täältä, pirkanm. etelään, oli se niin apeaa ja likaisen näköistä tienvarret!

Käytiin nuorimmaisen synttärikahvilla, kun hänellä tänään/huomenna vapaata opiskelusta ja viikonloppuna menee sisko ja muut 'samanaikakauden' kaverit synttäreitä viettämään.
        Veli ei pääse, koska kymmenen päivän työputki alkoi tänään.
        Lisäksi kokopäivä opiskelija hänkin.

• Joopa joo kirjoitti:

Kapiaisilla Kauhavan lennostossa aikoinaan 60-luvulla oli jenkkipystärit:)

suurin syy lyhyeen tukkaan. (ja mitä siitä enää jäljellä on.)

Kiva mennä suihkun jälkeen nukkumaan, kun hanan sulkee niin hiukset oitis kuivat.

• keksintö

minäkin voin tulla, kunhan ohjeistus ja opastus tuosta huomattavasti vielä paranee!

• 50 plussa

Minun täytyy nyt alkaa organisoida oikei kunnolla tätä tapahtumaa. Pidettäiskö se nyt keväällä vaiko jätettäis vähän myöhempään kevääseen. Heinäseipäitäkin on niin vaikea irrottaa maastatähän aikaan vuodesta. Meillä on sitten tasavertaisuus. Saa otta kiini jos haluaa. Sylipaini on vahan niukin naukin kun nupu kivetyksestä kysymys. Kesä ehkä kivampi järjestää, pääsis uimaankin ja Korkeasaareen. Voitais teljetä karhu häkkiin ne jotka on erimieltä kylmän tyynesti.

• keksintö
        50 plussa kirjoitti:

Minun täytyy nyt alkaa organisoida oikei kunnolla tätä tapahtumaa. Pidettäiskö se nyt keväällä vaiko jätettäis vähän myöhempään kevääseen. Heinäseipäitäkin on niin vaikea irrottaa maastatähän aikaan vuodesta. Meillä on sitten tasavertaisuus. Saa otta kiini jos haluaa. Sylipaini on vahan niukin naukin kun nupu kivetyksestä kysymys. Kesä ehkä kivampi järjestää, pääsis uimaankin ja Korkeasaareen. Voitais teljetä karhu häkkiin ne jotka on erimieltä kylmän tyynesti.

oikeen hyvin, aikaisemmin tai vähän myöhemmin, toripäivänä tietenkin.

• Taistolaiset
        keksintö kirjoitti:

oikeen hyvin, aikaisemmin tai vähän myöhemmin, toripäivänä tietenkin.

Kokoontuvat sinne muutenkin.=)

• keksintö
        Taistolaiset kirjoitti:

mutta luulenpa, että pääsiäisenä ois kauniimpi ilma, ja rauhallisempaa. Tai Tiburtuksen päivänä, ettei tarviis taistella. Kun en halua mitään sotatilaa, en.

• Pirre*
        keksintö kirjoitti:

mutta luulenpa, että pääsiäisenä ois kauniimpi ilma, ja rauhallisempaa. Tai Tiburtuksen päivänä, ettei tarviis taistella. Kun en halua mitään sotatilaa, en.

niskalenkki kierrepuikoilla on kyllä aikas hyvä idis :))

Sinne vaan kaikki sinkut "neulomaan" :)

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

"kutimaan"..Hihii..

• keksintö
        Pirre* kirjoitti:

taitaa olla jalo taito! Saas nähdä osataanko?!;)

• 50 plussa
        Taistolaiset kirjoitti:

Ei minkään missään nimessä sentään. Vapun juhlat tiukasti erillään. Johonkin on raja vedettävä. Juhlat ovat nyt 50 plussalaisille ilman puoluekantaa. Kaikkki värit ja värkit tervetulleita. Sukkapuikosta puimakoneeseen jos jättää parkkiin rautatieasemalle. Siellä on tonttia isoimmillekin vehkeille. musiikkitalon tontti ammottaa tyhjyyttään. Marisijat ja mässyttäjät jääköön taka-alalle torille. Patsaalla tavataan. Tehdään siitäkin perinne. Yhtä iloisena ja riehakkaana kuin patsaskin.

• Marski ois
        50 plussa kirjoitti:

Ei minkään missään nimessä sentään. Vapun juhlat tiukasti erillään. Johonkin on raja vedettävä. Juhlat ovat nyt 50 plussalaisille ilman puoluekantaa. Kaikkki värit ja värkit tervetulleita. Sukkapuikosta puimakoneeseen jos jättää parkkiin rautatieasemalle. Siellä on tonttia isoimmillekin vehkeille. musiikkitalon tontti ammottaa tyhjyyttään. Marisijat ja mässyttäjät jääköön taka-alalle torille. Patsaalla tavataan. Tehdään siitäkin perinne. Yhtä iloisena ja riehakkaana kuin patsaskin.

sopivampi kuin Manta?

• jompi
        Marski ois kirjoitti:

sopivampi kuin Manta?

jompi tai kumpi hakikseen, niin äänestetään!!

• tälläkin 50 plussa

palstalla. maailman rauha patsas on tarpeellinen ja näin ollen saa nököttää hakaniemen rannassa. ovelaa ketkuilua tää minun kalluppi vai?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      480
      1753
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1517
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1348
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1325
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      915
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      876
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      869
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      746
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      731
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    Aihe