Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mietinkin että kukahan tästä on nakertanut🤭 hyvä että maistui🥰
09.08.2024 19:56
Ai kun minun tekemää? olet takuulla🤭🤭
09.08.2024 19:52
Tämä oli kyllä outoa luettavaa, huhhuh.
09.08.2024 19:47
Ai mitä? 😇
09.08.2024 19:38
Ei se parasta ollu, oon parempaakin syöny😅🤭
09.08.2024 19:11
Oli se ihan hyvää😊
09.08.2024 18:29
Hyvä🫶🏻
09.08.2024 15:37
Saitko nukuttua? mä nukuin aika hyvin kun sain vaan unen päästä kiinni🤗
09.08.2024 14:12
Joo, yritetään Pupu nukkua😇 hyvää yötä ja huomenta❤️
09.08.2024 04:37
Olis sillä😊 nuo Pupun äänet kuulostaa suloisilta mutta voin kuvitella että ne vähän hihityttäisi Prinsessaa kun matkit niitä😄🤭
09.08.2024 04:27
Kaunis ajatus🥺 siinä olisi niin hyvä olla. 🫶🏻 Hih, eilen kun kuuntelin sitä jotain unimeditaatio-ohjelmaa niin mietin, että rauhoittuisinkohan paremmin jos Pupu puhuisi siinä🤭
09.08.2024 04:06
🥺❤️ olet ihana ja tärkeä Pupu, muista se. Ja kiitos kun sinäkin välitä minusta, minun sydän tuntee sen😊
09.08.2024 04:01
On😣
09.08.2024 03:50
Voi sinua🥺 tottakai huolehdin, minä välitän sinusta oikeasti❤️ sinäkin oot ihana ja kiltti minulle aina ja niin huolehtivainen🫂
09.08.2024 03:49
Niin vastasit tuossa aiemmin ettei ole kaikki hyvin. Se viesti poistui. Ei tarvitse avata asiaa jos et halua, mutta onko se jotain akuuttia/vakavaa? 😥 toivon että asia kääntyy paremmaksi❤️
09.08.2024 03:34
Onko kaikki kunnossa?🫂
09.08.2024 00:54
Öitä Pupunen😘
09.08.2024 00:42
Niimpä. Tämä usein ihan ällistyttää itseäni. Siis yllätyn monesti, että miten aikuinen ihminen käyttäytyy niin kyseenalaisesti. Aina se ongelma on sillä joka kiusaa, juurikin joku oman egon pönkittäminen tms. syynä.
Ei ihmisellä normaalisti ole tarvetta lytätä muita, kertoo aina jostain sisäisistä ristiriidoista, jos tällaiseen kokee tarvetta.
08.08.2024 21:20
Poistuisin paikalta vaan. Antaa toisen marjastaa rauhassa. Mitäs se minulle kuuluu.
08.08.2024 20:52
Kannattaa miettiä seurauksia, ennen kuin noin toimii. Ota sairaslomaa, jos on burnout.
08.08.2024 20:41
96 / 445