Läpsytys mies läpsyttelee kohti naista

Anonyymi-ap

Kuuluu läps, läps, kun läpsytys mies läpsyttelee kohti naista syyskuutamolla, kun nainen istuu pinkiksi vastamaalatulla puistonpenkillä syreenipensaan oksien katveessa.
Naisen hengitys höryää, läpsytysmiehen läpsyttävät jalat höyryävät ja mies istuutuu naisen syliin.
Nainen on ihmeissään, kaivaa termospullon ja tarjoaa läpsytyssmiehelle omena oordemulaatos virkistävää omena huurumus juomaa ja läpsytys miehen kurkku korisee iloisesti.
Mies hirnahtaa, kaivaa kukkopillin povitaskustaan ja alkaa tavaamaan kuutamosonaattia ja lähiesestä ojasta herää suuri näkki, joka lähtee laahustamaan kohti naista ja puistonpenkkiä..

18

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yämä on liian pelottavaa palstan naisille, vetäyytneet ovat peiton alle turvaan läpsyttelevältä läpsymieheltä!

• Anonyymi

Pelottaa, että kirjoitusvirheitä on kirjoitus täynnään!

• Anonyymi

Sulla on oudot unet.

• Tämä oli kyllä outoa luettavaa, huhhuh.

• Anonyymi

Näkki tarttuu naisen jalkaan, joka värjäytyy kellanoranssiksi ja nainen kehrää, kuin pannunalusena toimiva höyryharajainen kissa.
        Mies katselee tilannetta meloonin takaa, harppukorppu laulaa syreenipensaan keskelltä oravan jyrsimässä buusterikolossa, joka on täynnä karmiinin punaisia pähkinäsydämiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Näkki tarttuu naisen jalkaan, joka värjäytyy kellanoranssiksi ja nainen kehrää, kuin pannunalusena toimiva höyryharajainen kissa.
        Mies katselee tilannetta meloonin takaa, harppukorppu laulaa syreenipensaan keskelltä oravan jyrsimässä buusterikolossa, joka on täynnä karmiinin punaisia pähkinäsydämiä.

Sinulla on poikkeuksellisen värikäs mielikuvitus. Saanen kysyä, ööh… käytätkö jotain aineita?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinulla on poikkeuksellisen värikäs mielikuvitus. Saanen kysyä, ööh… käytätkö jotain aineita?

En, olen Ätmi ja mielikuvitukseni on värikäs.
        Toisinaan näen erikoisia unia ja uskon maan ulkopuoliseen elämään.
        Haluaisin vierailla Pleijadeilla ja muilla tähtijärjestelmissä ja galakseissa.
        Taikasieniä kasvaa pihalla, mutten ole niitä kokeillut.
        En juurikaan tuo esiin mielikuvitukseni tuotoksia muiden seurassa, koska minua katsotaisiin kieroon ja pidettäisiin nat on your brain eli päästä naksahtaneena.
        Mutta täällä palstalla voi vapasti antaa mielikuvituksen kukkia.

t. Ätmi

• Anonyymi kirjoitti:

En, olen Ätmi ja mielikuvitukseni on värikäs.
        Toisinaan näen erikoisia unia ja uskon maan ulkopuoliseen elämään.
        Haluaisin vierailla Pleijadeilla ja muilla tähtijärjestelmissä ja galakseissa.
        Taikasieniä kasvaa pihalla, mutten ole niitä kokeillut.
        En juurikaan tuo esiin mielikuvitukseni tuotoksia muiden seurassa, koska minua katsotaisiin kieroon ja pidettäisiin nat on your brain eli päästä naksahtaneena.
        Mutta täällä palstalla voi vapasti antaa mielikuvituksen kukkia.

t. Ätmi

Okei. Olet varmasti mielenkiintoinen yksilö.

• Prinsessasi kirjoitti:

Enkä millään pahalla tarkoittanut. Lennokkaat ajatukset kun on, se on aina uniikkia.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Jos julkisella paikalla alkaisin värikkäitä kommentteja heittämään, niin ihmiset katsoisivat kieroon ja kaikkoaisivat paikalta, varsinkin naiset.
        Yhteiskunta on tarkoitettu vain järkeviä puhuville, me epäjärkeviä puhelevia pidetään outoina ja halutaan vaimentaa sosiaalisen paineen vaikutuksela " ette ole soveliaita"

t. Ätmi

• Mulla tulee tästä mieleen vaan läpykkeet. Mulla oli lapsena läpykkeet ja ne oli mulla koko kesän käytössä ja mä lähdin vahingossa lappiinkin niillä. No oli mulla kumisaappaat repussa, että niillä mä selvisin maastossa. Mutta takas tultiin lentokonella, niin eikö läpyke tippunu Ivalon lentokentällä sinne portaiden alle kun noustiin koneeseen.

• Anonyymi

Tämä vois toimia myös Mauri Kunnaksen piirtämänä. 🤔

• Anonyymi

AP ilmeisesti dokumentoinut kiivaimman LSD-trippinsä.

• Anonyymi

Pitääkö tällaista kummallista pelleilyä jaksaa täällä keskustelussa? Ketään ei kiinnosta.

• Parempaakaan ei oo nyt saatavissa

• Anonyymi

onko tämä se some mistä medotaan`? yämän täytyy olla se some. Bulltits... sonnintissit.

• Anonyymi

urheilijoilla ei ole järin suuret tissit beach volley naisilla ei ole vaan pitkät sääret on. ei lehmän utareita ole.

• Anonyymi

hei se ei sinulle kuulu jos äitini kahden tätini kanssa piknikillä taloyhtiöni pihassa. Suomi on vapaa maa täällä saa olla kenen kanssa haluaa. LOPETA TOI SUUN SOITTAMINEN ! (aloittajalle)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      347
      3517
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2318
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1910
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1615
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1532
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1434
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      275
      1406
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1284
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1096
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      1020
    Aihe