Läpsytys mies läpsyttelee kohti naista

Anonyymi-ap

Kuuluu läps, läps, kun läpsytys mies läpsyttelee kohti naista syyskuutamolla, kun nainen istuu pinkiksi vastamaalatulla puistonpenkillä syreenipensaan oksien katveessa.
Naisen hengitys höryää, läpsytysmiehen läpsyttävät jalat höyryävät ja mies istuutuu naisen syliin.
Nainen on ihmeissään, kaivaa termospullon ja tarjoaa läpsytyssmiehelle omena oordemulaatos virkistävää omena huurumus juomaa ja läpsytys miehen kurkku korisee iloisesti.
Mies hirnahtaa, kaivaa kukkopillin povitaskustaan ja alkaa tavaamaan kuutamosonaattia ja lähiesestä ojasta herää suuri näkki, joka lähtee laahustamaan kohti naista ja puistonpenkkiä..

18

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yämä on liian pelottavaa palstan naisille, vetäyytneet ovat peiton alle turvaan läpsyttelevältä läpsymieheltä!

      • Anonyymi

        Pelottaa, että kirjoitusvirheitä on kirjoitus täynnään!


    • Anonyymi

      Sulla on oudot unet.

    • Tämä oli kyllä outoa luettavaa, huhhuh.

      • Anonyymi

        Näkki tarttuu naisen jalkaan, joka värjäytyy kellanoranssiksi ja nainen kehrää, kuin pannunalusena toimiva höyryharajainen kissa.
        Mies katselee tilannetta meloonin takaa, harppukorppu laulaa syreenipensaan keskelltä oravan jyrsimässä buusterikolossa, joka on täynnä karmiinin punaisia pähkinäsydämiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkki tarttuu naisen jalkaan, joka värjäytyy kellanoranssiksi ja nainen kehrää, kuin pannunalusena toimiva höyryharajainen kissa.
        Mies katselee tilannetta meloonin takaa, harppukorppu laulaa syreenipensaan keskelltä oravan jyrsimässä buusterikolossa, joka on täynnä karmiinin punaisia pähkinäsydämiä.

        Sinulla on poikkeuksellisen värikäs mielikuvitus. Saanen kysyä, ööh… käytätkö jotain aineita?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinulla on poikkeuksellisen värikäs mielikuvitus. Saanen kysyä, ööh… käytätkö jotain aineita?

        En, olen Ätmi ja mielikuvitukseni on värikäs.
        Toisinaan näen erikoisia unia ja uskon maan ulkopuoliseen elämään.
        Haluaisin vierailla Pleijadeilla ja muilla tähtijärjestelmissä ja galakseissa.
        Taikasieniä kasvaa pihalla, mutten ole niitä kokeillut.
        En juurikaan tuo esiin mielikuvitukseni tuotoksia muiden seurassa, koska minua katsotaisiin kieroon ja pidettäisiin nat on your brain eli päästä naksahtaneena.
        Mutta täällä palstalla voi vapasti antaa mielikuvituksen kukkia.

        t. Ätmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, olen Ätmi ja mielikuvitukseni on värikäs.
        Toisinaan näen erikoisia unia ja uskon maan ulkopuoliseen elämään.
        Haluaisin vierailla Pleijadeilla ja muilla tähtijärjestelmissä ja galakseissa.
        Taikasieniä kasvaa pihalla, mutten ole niitä kokeillut.
        En juurikaan tuo esiin mielikuvitukseni tuotoksia muiden seurassa, koska minua katsotaisiin kieroon ja pidettäisiin nat on your brain eli päästä naksahtaneena.
        Mutta täällä palstalla voi vapasti antaa mielikuvituksen kukkia.

        t. Ätmi

        Okei. Olet varmasti mielenkiintoinen yksilö.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Okei. Olet varmasti mielenkiintoinen yksilö.

        Enkä millään pahalla tarkoittanut. Lennokkaat ajatukset kun on, se on aina uniikkia.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Okei. Olet varmasti mielenkiintoinen yksilö.

        Jos julkisella paikalla alkaisin värikkäitä kommentteja heittämään, niin ihmiset katsoisivat kieroon ja kaikkoaisivat paikalta, varsinkin naiset.
        Yhteiskunta on tarkoitettu vain järkeviä puhuville, me epäjärkeviä puhelevia pidetään outoina ja halutaan vaimentaa sosiaalisen paineen vaikutuksela " ette ole soveliaita"

        t. Ätmi


    • Mulla tulee tästä mieleen vaan läpykkeet. Mulla oli lapsena läpykkeet ja ne oli mulla koko kesän käytössä ja mä lähdin vahingossa lappiinkin niillä. No oli mulla kumisaappaat repussa, että niillä mä selvisin maastossa. Mutta takas tultiin lentokonella, niin eikö läpyke tippunu Ivalon lentokentällä sinne portaiden alle kun noustiin koneeseen.

    • Anonyymi

      Tämä vois toimia myös Mauri Kunnaksen piirtämänä. 🤔

    • Anonyymi

      AP ilmeisesti dokumentoinut kiivaimman LSD-trippinsä.

    • Anonyymi

      Pitääkö tällaista kummallista pelleilyä jaksaa täällä keskustelussa? Ketään ei kiinnosta.

      • Parempaakaan ei oo nyt saatavissa


    • Anonyymi

      onko tämä se some mistä medotaan`? yämän täytyy olla se some. Bulltits... sonnintissit.

    • Anonyymi

      urheilijoilla ei ole järin suuret tissit beach volley naisilla ei ole vaan pitkät sääret on. ei lehmän utareita ole.

    • Anonyymi

      hei se ei sinulle kuulu jos äitini kahden tätini kanssa piknikillä taloyhtiöni pihassa. Suomi on vapaa maa täällä saa olla kenen kanssa haluaa. LOPETA TOI SUUN SOITTAMINEN ! (aloittajalle)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe