sannalahdesalo
![]()
hmmmm...mietiskellen ja nautiskellen... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
39
Kommenttia
187
Vetiset perunat?
Keltainen perunapussi. Keitin höyrykattilassa, niin kuin aina. Miksi perunat olivat vetisiä???? Melkein vettä tihkui sis1313Silmien valoherkkyys..apuva.
Eilen alkoi kumma oire johon en ikinä ennen ole törmännyt. Silmät tuntui kivalta, mutta en reagoinut siihen kovasti kosk32448Kynsien leikkaaminen?
Meidän kissa vanhus (16v) ollut nyt pari vuotta sisäkissana. Ei raavi raapimispuutaan paljon ollenkaan ja sillä nyt tode5609Fariinisokeri kovana?
Pitäisi alkaa leipomaan joulua varten ja melkein täysi fariinisokeri pussi on kovettunut. Voiko tuotetta vielä käyttää j37847one cup on ???
Eli jenkkiläisessä ohjeessa lukee 1/4 cup. Kuinkakohan suuresta kupista on kyse? Kiitos etukäteen!2373Puolustus puhe Kadille
En ole jaksanut vaivautua kirjoittamaan tänne tänä vuonna, mutta nyt alkoi sen verran harmittamaan BB ekstran jälkeen.211187Voi ei tartua vuokaan?
Voitelin äsken lasivuokaa makaroonilaatikkoa varten. Pariin kohtaan voi ei tarttunut sitten millään. Vaikka monta kertaa0195Miksi Kaarlo?
Minulla loksahti suu auki kun Kaarlo valittiin taloon. Sehän oli Jaakon jälkeen melkein tylsin ihminen talossa. Ainoat a6851KUOLLUT=(
Juice Leskinen on kuollut! Taas poistui yksi maamme parhaista musiikin tekijöistä! Itkettää..........5537Kenelle rahat?
Hanne käyttäisi voittorahat uuden kampaamon perustamiseen. Sari matkustelisi. Kumpi ansaitsee rahat? Hannelle ääniä!!5328- 1384
Sari fanit
Pieni esimerkki Sari fanista. Kopioin tämän viestin subin tekstiviestichatista: "En tykkää tämän viikon viikkotehtäväst4339Ikävä tilanne.Hannen jäätävä.
Ketuttaa niin tämän viikon tilanne. Olisi kiva nähdä kuka nimesi kenetkin. Uskon että pojat pelaa ja äänestää pahimpia v1423Ei häätöä tällä viikolla?!!!
Hanne ja Sari ovat tällä viikolla häätöäänestyksessä. Miten se voi olla mahdollista että tulee häätö äänestys kun on täl3903- 62042
Äänestys alkaa?
Subin sivuilla lukee että tarkemmat äänestyksen ohjeet tämän päivän extrassa. Jäi pieni pätkä näkemättä sitä. Milloin ää1296Sarin laulu=(
En oikein tajua mitä hauskaa ihmiset näkevät/kuulevat tuossa Sarin laulussa. On ärsyttäny koko kauden ja nyt se ei lopet0316Sari äsken=D
puhe on siitä kuinka hyvin suklaa jota syövät sopii viinin kanssa. Sari:eikö suklata yleensä syödäkin viinin kanssa? muu3570Ärsyttävät lausahdukset
Jotkut sanonnat käy jo ärsyttämään, kun niitä monta viikkoa kuuntelee. Tarttuu vielä kilpailijoista toiseen. Esim: mitäp71492Ärsyttävät kilpailjat 2006
Tämän vuoden Big Brother on mielestäni ollut tapahtumarikkaampi ja hauskempi kuin viime vuonna. Tehtävätkin on ollut pal2622