Keltainen perunapussi. Keitin höyrykattilassa, niin kuin aina. Miksi perunat olivat vetisiä???? Melkein vettä tihkui sisältä. Muuten maistui, tuoksui ja näytti samalta. Uusi ilmiö minulle.
Vetiset perunat?
1
245
Vastaukset
- noissa
varhisperunoissa aina osa ollut aika vetisiä. Olisiko yritetty nopeuttaa kasvua liiallisella lannoituksella, jolloin kasvi ei ole ehtinyt kasvattaa mukuloita kunnolla, vaan on paisuttanut niitä vedellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup232544- 1472125
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121537Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 651151
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1001121Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561024- 611000
- 68972
- 2841