Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asiallinen aloitus, joskin minulla on erilainen käsitys värkistä.
Olen harkinnut laittavani tulevaan kotiini "kännykkäkieltoalueen" jotta ihmiset muistaisivat miten olla läsnä niille ihmisille, jotka istuvat nenän edessä samassa tilassa.
Sen verran pahasti on mennyt maku kaikenlaisiin tingentangeli-sovelluksiin, joissa jotkut haluavat pakonomaisesti roikkua.
Voin sitten kertoa kokemuksia siitä, että menetänkö naamatusten kyläilevät kaverit pyydettyäni ensin jättämään puhelimen äänettömälle eteisessä olevaan koriin. 😁
Ihmisellä on kuitenkin paha tapa koukkuuntua aina johonkin. Toisilla se on puhelin, toisilla viina tai muut päihteet, joillakin seksi tmv.
23.02.2025 19:18
Tyydyn toteamaan, että pidän tätä hyvin tärkeänä asiana kaikkien sukupuolien kannalta.
23.02.2025 19:08
Minulla on sinkkuuden myötä tullut jonkin verran miespuolisia kavereita. Lähinnä yksi heistä on sellainen, jonka kanssa soittelen useamman kerran viikossa.
Puhelun aikana sparraamme toisiamme, koska meistä ei tulisi muuten paria. Haluamme kuitenkin jakaa kokemuksiamme saadaksemme nais- ja miesnäkökulmaa asioihin. Olen tuntenut hänet jo noin 15 vuoden ajan ja mikäli uusi kumppani ei hyväksyisi tällaista ystävyyttä, niin hän saisi mennä.
Tokihan varattuna ollessani ja hänen ollessaan käsiteltäviä asioita ei tullut niin paljon eikä yhteydenpito ollut niin tiivistä.
Aivan varmasti kuitenkin moikkaisin ja vaihtaisin kuulumiset sparraajani kanssa, jos tulisi vastaan minun ollessani varattu. Toki esittelisin hänet myös uudelle kumppanilleni ja toisinpäin.
Toivoisin hieman avarakatseisuutta mieheltä. Aina naisen ja miehen välisessä ystävyydessä ei ole kyse pnemisesta.
23.02.2025 17:33
Ennemmin mustat sukat kuin valkoiset. Mustat sukat kun pesee, niin voi leikkiä, että ne ovat oikeasti puhtaat. Valkoiset tahtovat värjäytyä melko nopeasti.
Mitä luonteenpiirteisiin tulee, niin jos pariskunnalla on vahva henkinen yhteys eikä kummallakaan sen pahempia traumoja asian tiimoilta, ei moisesta välttämättä tarvitse kärsiä.
Eri asia sitten, jos luottamus rakoilee, henkistä yhteyttä ei ole tai suhteessa on petetty, mutta viimeisimmän jälkeen ei välttämättä ole koko suhdetta olemassakaan, ainakaan ehyttä sellaista.
23.02.2025 09:14
Sinulla on oikeus tuohon mielipiteeseen.
Itse toivon kohtaavani mahdollisen kumppanin (jos sellainen vielä joskus tapahtuu) molempien kurjimmassa elämäntilanteessa.
Ehkä sillä tavalla arvostaa eri tavalla sitä hyvää aikakautta, kun sellainen joskus tulee. Elämä kun tuppaa olemaan nousuja ja laskuja.
23.02.2025 07:31
En tiedä, mutta mitä itsellä on kokemusta erilaisista taloudellisista taustoista, niin onhan se hieman haastavaa.
Ainakin siinä pitäisi olla samanlaiset mielenkiinnon kohteet sen köyhemmän näkökannasta katsottuna, että mihin se raha sijoitetaan. Olen ollut joskus se köyhempi ja joskus se paremmin tienaava.
Mielestäni on tärkeää, että molemmilla on omia harrastuksia, kunhan ei mennä liiallisuuksiin, eli kuljetaan koko ajan erillään.
Voisin kuvitella myös, että kaikkein arvokkaimmat muistot haluttaisiin tehdä oman kumppanin kanssa, ei jonkun ystävän kanssa.
23.02.2025 06:58
Ihan kiitettävät. Joskus hoikempana oli tiimalasi, sitä kohti menen matelemalla.
23.02.2025 06:32
Baareissa kukaan ei uskalla katsoa enää edes silmiin, mitä kavereilta olen kuullut.
Treffit sovitaan jossain muualla ja spontaanius on hävinnyt lähes kokonaan.
Harmi sinänsä, koska itse ainakin ajattelen niin, että tapaaminen ilman kalenteria saattaa poikia jotain vakavampaakin mikäli sellaista on hakemassa.
Käyn baarissa yleensä vain laulamassa selvinpäin, enkä siksi etsikään sieltä mitään.
Alkoholin kulutukseni on sen verran minimaalista, että en usko löytäväni toista samanlaista minimalistia baarista.
23.02.2025 06:30
Kyllä on käynyt. Tuo on varmasti yleistä. Elämä jatkuu ja aika toivottavasti parantaa haavat. Sainpa ihania kiikkutuolimuistoja, jos jotain hyvää haluan asiassa nähdä. ❤️
23.02.2025 06:24
No joo, ei toivo. Ihan menevä kappale.
22.02.2025 06:28
Tässä oli koskettavat sanat.
22.02.2025 06:27
Asialliseen kommenttiin voin vastata. En ole avioliitossa hänen kanssaan. Tämä aloitus on viime talvelta eikä mulla ole intressejä kirjoittaa enää ikävässä.
21.02.2025 22:00
Yksin oleminen on voimaannuttavaa, mutta ainakin itselleni ystävät ovat hitsin tärkeitä.
21.02.2025 20:42
Joku aloitti taas vainoamisen. Nostelee vanhoja ketjuja ikävän puolella ja poistaa kommentteja tästä. Noh, kommentoin joka tapauksessa, että näin se menee.
21.02.2025 20:41
Hyvä cover olikin!
21.02.2025 20:21
Hyvät sanat oli!
21.02.2025 20:18
No en pidä itseäni ylijäämänä, mutta joku täällä joskus puhui ylijäämästä, niin otin sen vitsillä itseeni. Käytän kyseistä nikkiä joskus muulloinkin, koska se on mielestäni hyvä.
21.02.2025 20:14
Kiitos linkistä! :)
21.02.2025 20:02
No ei kai se aina ole niin justiin, jos ei ole linkkiä laittaa! Kiitos. 😊
21.02.2025 20:01
Kiitos Haaveilija39! 😊
21.02.2025 19:42
14 / 118