Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No näinhän se menee. 😊
21.02.2025 19:41
Kirjoitettu teksti on aina hankalaa. Musta huumori ja sarkasmi on hauskaa niin kauan, kun keskustelukumppani on tuttu ihminen...
21.02.2025 16:42
Lisään vielä, että työpaikalla on hyvännäköisiä miehiä, niin meikkaaminen on senkin vuoksi mielekkäämpää. 😁
21.02.2025 15:18
Tuossa joku sivusikin, että palstan tarkoitus on käydä dialogia. Itse huomaan monesti käyväni monologia, vaikka kommentoisin aiheita, mutta en enää nykyään anna sen häiritä.
Ehkä olemalla kiinnostunut kanssaihmisistä myös he kiinnostuvat sinusta, jos on hyvä tuuri ja kelpaat sellaisena kuin olet.
Täällä nyt kuka tahansa vuorollaan joutuu silmätikuksi ja osasta kirjoittajia ei pidetä muuten vain jostain syystä, jota ei kaikille edes kerrota.
Itse yritän kaikki riidanhaluiset kommentit suodattaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kaikilla on oikeus kirjoittaa, joten jatka kirjoittelua omalla tyylilläsi.
21.02.2025 15:10
Tänään olen kiitollinen siitä, että saan vielä maaliskuussakin mennä töihin. Siksi jatkan itse biisien linkittämistä.
Tässä on ihan kivaa bassoa.
Deadmau5 ja Rezz / Hypnocurrency
https://open.spotify.com/track/6H3uEl6cwtz6w8w1vTbAxE?si=ckf92Q7vQgCJDN3Efnygwg&context=spotify:playlist:37i9dQZF1DZ06evO1vr63S
21.02.2025 14:53
En tiedä elämästäsi mitään, mutta voimia sinulle. Ei kuulosta helpoilta asioilta mitä käyt läpi.
21.02.2025 14:46
Silloin kun olin vielä yrittäjänä, niin ei tullut meikattua, koska työ oli sellaista, että meikki levisi päivän mittaan. Nykyään tulee useimmiten meikattua, kun työ on erilaista. 😊
21.02.2025 14:45
No jaa, ehkä joku toinen osaa vastata tähän paremmin. Osaan mielestäni myös kuunnella muita ja mua kiinnostaa mitä toisilla on sanottavana. Yksi suu, kaksi korvaa...
20.02.2025 19:57
Niin teenkin, hitaasti, mutta varmasti. En kuitenkaan halua, että kaikki muodot häviää...
19.02.2025 19:54
Kaipa täällä yks tärkeimmistä opeista on oppia elämään itsensä kanssa onnellista elämää. Sitte voi ajatella jotain muutakin hahmoa vierelleen. :)
19.02.2025 19:11
Kahvi on ihan parasta. Tykkään Löffen kolmosesta, se taisi olla Maqnifika nimeltään. Maistuu kahvilta, ei pahvilta.
19.02.2025 18:48
Nauttimisella tarkoitin, että nautin yksinolosta. Kaipasin saunaa, parveketta jne.
En ikinä kotiutunut kunnolla tähän nykyiseen naapurustoon. Asunnossa on aivan surkea äänieristys, yläkerran tyyppi hakkaa lattiaa jollakin, koirat haukkuu jne.
Tykkään lisäksi vaihtaa muutaman sanasen ihmisten kanssa, joihin törmään vaikka rapussa, mutta oman rapun porukka ei ole kovin juttelevaa sorttia.
En halua pahoittaa moisesta mieltäni enempää, joten päätin vaihtaa maisemaa.
Kerron sitten millaisia kokemuksia uusista huudeista saan, mutta ainakin siitä kämpästä tuli heti sellainen fiilis, kun olisi kotiin mennyt ja odotan innolla muuttoa.
Mukava kuulla, että sinulla oli kaikinpuolin paremmat kokemukset. 😊
19.02.2025 18:36
Olen pahoillani, että sinua kiusataan.
19.02.2025 18:20
"Tunteita tulee ja tunteita menee, mutta rock n' roll forever man." Tsemppiä!
19.02.2025 18:19
Auts, aika paha...
19.02.2025 18:18
Noh, oli hyvät yllätysbileet silloisten pariskuntakamujen järjestämänä. Kaipa se ikä jotain viisautta tuo, ainakin joissakin asioissa.
18.02.2025 16:57
Ei mulla ainakaan toimi. Pitää edelleen etsimällä etsiä onko johonkin vanhan ketjun kommenttiin jäänyt vastaamatta.
18.02.2025 16:52
Vaikeaa sanoa miksi jotkut haluavat useinkin provosoida toisia. Eipä kuulu omiin tapoihin ainakaan tarkoituksellisesti. Ehkä niillä on tosi paha olla.
18.02.2025 16:50
Kiitos palautteesta. Yritän olla empaattinen siinä valossa, mitä palstan tyypeistä tiedän. Silloin se on vaikeaa, jos sataa kuraa, mutta noin yleisesti onnistuu kohtuullisen hyvin.
Kuulostaa toimivalta ratkaisulta teille ja vaatii kykyä antaa anteeksi, unohtaa ja hyvää kommunikointia. Hienoa.
Olet oikeassa katkeruuden ja kaunan kantamisen suhteen. Yritän kovasti unohtaa, mutta tietyt asiat aina muistuttavat siitä ryöpytyksestä ja pskasta mitä koin lasteni kanssa. Eksä ei sitä tehnyt, sen tiedän.
Mulla on erosta aikaa nyt sen noin 1,5 vuotta tai siis siitä, että muutimme vuorotteluasuntoon. Eron jälkeiseen omaan kotiin muutin lokakuussa. Olen kyllä nauttinut ja eksän kanssa on tällä hetkellä ihan hyvät puhevälit.
18.02.2025 15:16
Onko sulla ihan tietoon perustuvaa tuo, että sairaus etenee nopeammin, jos muistisairas on yksin? Mielenkiintoinen yksityiskohta. Alzheimerin keskimääräinen elinajanennuste on 10 vuotta taudin puhkeamisesta.
18.02.2025 15:08
15 / 118