Vapaa kuvaus

Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.

[email protected]

Aloituksia

68

Kommenttia

2348

1. Mielestäni asia menee niin, että niin kauan kuin seurustelusta ei ole sovittu, niin olen sinkku.

Voin kirjoitella miesten kanssa, mutta jos alan jotain säätämään, niin siirrän kaikki munat samaan koriin ja säädän vain sen yhden ihmisen kanssa.

Tavallaan siinä vaiheessa alan jo sulkemaan muita ovia. Aina se ei ole ollut hyvä ratkaisu, mutta kai tämän elämän joku tarkoitus on välillä vetää avokämmenellä naamaan.

Tällä hetkellä soi Roxeten It must have been love, joka kertoo jotain mielentilastani.
  2. Jotenkin tuntuu ihmeellistä asennetta olevan liikenteessä joillakin. En ole vielä kertaakaan nähnyt, että edes yrittäisit haastaa riitaa kenenkään kanssa, mutta silti sinut halutaan väen vängällä tulkita väärin. Niin tuttua toimintaa jotenkin.

Elän elämääni omien arvojeni mukaan. Niihin luen kuuluvaksi oikeudenmukaisuuden ja olen ennenkin sanonut, että jos en mitään muuta lapsille saanut opetettua, niin sen miten toisia kohdellaan tasapuolisesti.

Tunteella elän ja sehän tarkoittaa juurikin sen hetkisen tunteen mukaan tehtyä päätöstä.

Ei se kuitenkaan tarkoita, että tekisin päätöksiä kuin tuuliviiri. Joskus jappasen liiankin kauan asioiden kanssa, kuten esim. eroni kanssa jappasin kahdeksan vuotta. Tällä tavalla en kuitenkaan kadu sitäkään, kun päätöksen kypsyminen vei niin kauan.

Olen samaa mieltä, että asenteen voi valita jopa täällä pohjolassa, jossa moni asia tuntuu joidenkin ihmisten mielestä olevan päin prinkkalaa.

Täytyy vain valita mihin asioihin keskittyy ja vaikuttaa niihin asioihin, joihin voi vaikuttaa. Kuten puhuit, niin yksinkertaistaa.

Mulla omatunto soimaa lähinnä siitä, kun ei tule tarpeeksi käytyä muistisairaan perheenjäsenen luona. Hän kun muistaa käynnin vain sen hetken eikä muista enää kuka käy katsomassa. Olen kokenut, että hänen luonaan käyminen on oman omantunnon äänen sammuttamista.

Muut tekemäni virheet olen käsitellyt ja anteeksi antanut. Kaunaa kannan lähinnä tietyistä asioista, jota mulle on tehty, varsinkin kun en koskaan saanut syyllistä kiinni. Ehkä aika auttaa unohtamaan ja anteeksi antamaan, toivottavasti.
  3. Ei vaan ne panot.