Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse taas en voisi kuvitellakaan syöväni esim. poroa kypsänä. Kyllä on meinaan niin maksan makuista, että ei ole toista.
17.02.2025 18:18
Mielestäni asia menee niin, että niin kauan kuin seurustelusta ei ole sovittu, niin olen sinkku.
Voin kirjoitella miesten kanssa, mutta jos alan jotain säätämään, niin siirrän kaikki munat samaan koriin ja säädän vain sen yhden ihmisen kanssa.
Tavallaan siinä vaiheessa alan jo sulkemaan muita ovia. Aina se ei ole ollut hyvä ratkaisu, mutta kai tämän elämän joku tarkoitus on välillä vetää avokämmenellä naamaan.
Tällä hetkellä soi Roxeten It must have been love, joka kertoo jotain mielentilastani.
17.02.2025 17:49
Nukuttava, mutta ei kai se ole huono asia, jos on kainalo mihin nukahtaa.
Itse valitsisin tärkeiden hetkien taustamusiikiksi jotain perinteistä saksofonijazzia ilman laulantaa.
Kuten esim. tässä:
https://youtu.be/2dSgVXqZ4xk?si=cFD79zQiSvQrUj4B
17.02.2025 17:30
Tyylikäs pukeutuminen ei katso ikää.
17.02.2025 17:23
Olet oikeassa. Liian helposti tuudittautuu vanhanaikaiseen ja odottaa, että mies tekee aloitteen.
17.02.2025 17:20
Mielenkiintoinen aloitus. Itse uskoisin monella mukavuudenhalun ohjaavan pukeutumista, mutta jokuhan pitää korkkareitakin mukavana. Olisi mielenkiintoista tosiaan nähdä miltä kaikki näyttäisivät.
17.02.2025 17:16
Tuossa on sellainen kipale, että miten tahansa sitä remix-versioi, niin uskon sen kuulostavan hyvältä.
17.02.2025 17:13
Onko ferritiini mitattu? Aika hurjia asioita voi aiheuttaa, jos on kovin matalalla.
16.02.2025 22:14
Jotenkin tuntuu ihmeellistä asennetta olevan liikenteessä joillakin. En ole vielä kertaakaan nähnyt, että edes yrittäisit haastaa riitaa kenenkään kanssa, mutta silti sinut halutaan väen vängällä tulkita väärin. Niin tuttua toimintaa jotenkin.
Elän elämääni omien arvojeni mukaan. Niihin luen kuuluvaksi oikeudenmukaisuuden ja olen ennenkin sanonut, että jos en mitään muuta lapsille saanut opetettua, niin sen miten toisia kohdellaan tasapuolisesti.
Tunteella elän ja sehän tarkoittaa juurikin sen hetkisen tunteen mukaan tehtyä päätöstä.
Ei se kuitenkaan tarkoita, että tekisin päätöksiä kuin tuuliviiri. Joskus jappasen liiankin kauan asioiden kanssa, kuten esim. eroni kanssa jappasin kahdeksan vuotta. Tällä tavalla en kuitenkaan kadu sitäkään, kun päätöksen kypsyminen vei niin kauan.
Olen samaa mieltä, että asenteen voi valita jopa täällä pohjolassa, jossa moni asia tuntuu joidenkin ihmisten mielestä olevan päin prinkkalaa.
Täytyy vain valita mihin asioihin keskittyy ja vaikuttaa niihin asioihin, joihin voi vaikuttaa. Kuten puhuit, niin yksinkertaistaa.
Mulla omatunto soimaa lähinnä siitä, kun ei tule tarpeeksi käytyä muistisairaan perheenjäsenen luona. Hän kun muistaa käynnin vain sen hetken eikä muista enää kuka käy katsomassa. Olen kokenut, että hänen luonaan käyminen on oman omantunnon äänen sammuttamista.
Muut tekemäni virheet olen käsitellyt ja anteeksi antanut. Kaunaa kannan lähinnä tietyistä asioista, jota mulle on tehty, varsinkin kun en koskaan saanut syyllistä kiinni. Ehkä aika auttaa unohtamaan ja anteeksi antamaan, toivottavasti.
16.02.2025 20:54
Luin tuon. Pistin merkille Jalmarin yllättävän iän, koska oli mielestäni huomattavasti vanhemman näköinen kasvoiltaan. Olisin veikannut yli 40-vuotiaaksi. Ehkä tuo elämäntapa kuluttaa, mene ja tiedä.
15.02.2025 16:52
Minulla taas on paha tapa ihastua saavuttamattomiin ihmisiin. He ovat joko pelureita, varattuja tai kiinnostus on yksipuolista. Kaipa tällekin on joku oma määritelmänsä, mutta en jaksa nyt googlettaa.
15.02.2025 16:44
Ei vaan ne panot.
15.02.2025 16:32
No se on kyllä sellaista räpellystä, että ei kiitos.
15.02.2025 16:27
Kirjoituksesi perusteella olet palstan häirikkö -kastiin luokiteltavissa oleva mieheksiluulija, joka ei ole koskaan kuullut sanasta empatiakyky.
15.02.2025 16:22
Mielestäni parempi kuin Dollyn versio. Jotenkin tyylikkäämpi, huikea ääni tietenkin ja ehkä yksi tunnetuimmista hitaista kautta aikojen.
W. Houston / I will always love you
https://youtu.be/3JWTaaS7LdU?si=ZapGbyUuePqCwi99
15.02.2025 16:17
Tästä olikin jossain ketjussa jo kysymys, mutta toistan uudelleen, että rohkeasti vain bileisiin. Mulla on useita kavereita, jotka ovat löytäneet niistä kumppanin.
15.02.2025 16:05
Kiitos kokonaisesta kokoelmasta. Perehdyn näihin, vaikka en ajatellut olla kännissä.
15.02.2025 15:59
Totta, alkuperäiseen suhteutettuna rauhaton. Meillä on kuitenkin hieman eri käsitys rauhattomasta. Linkkasin tähän yhden rauhattoman kappaleen, mutta toivoit ketjun pitämistä tyylikkäänä, joten en sitä kappaletta linkitä.
15.02.2025 15:57
Kuten olen aiemmin sanonut, niin en koe pakonomaista tarvetta pariutua. Olin niin kauan suhteessa, että nautin olla ilman suhdetta.
Olen hyväksynyt sen, että jos on kelpaa ikäisenäni ja tällä elämänkokemuksella varustettuna, niin voin olla yksin.
Mikäli mies arvostaa niin paljon ulkoisia avuja eikä mainitsemallani elämänkokemuksella ole painoarvoa, niin sitten arvostaa. Enhän minä sille asialle mitään voi eikä se harmittelemalla parane.
15.02.2025 15:54
Hyvät riimitykset. Varsinkin jatkuvassa riimissä kulkeviin biiseihin kiinnittää huomiota.
15.02.2025 15:26
16 / 118