TuulienTie
Vapaa kuvaus
🕊🕊🕊🕊🕊
☸☸☸☸☸
Aloituksia
10
Kommenttia
44
Tänä aamuna IKÄVÄ
tuntuu väsyttävältä, turhalta ja masentavalta. Ei vois olla yhtään tarpeettomampaa tunnetta kuin tää ikäväikävä! Hus hii5194Robbie Williams
menossa netflix, RobbieWilliams-dokumentti, minisarja. 2023, 4jaksoo ... 40-55min/jakso. Paan tähän vähän linkkei, asi1196MÄ voisin olla Valmis
vaikka kaukosuhteeseen, jos sille tielle lähdettäis. Yhden suhteen aikana oli muutamavuosi reipas 100km ensimmäiset vuo2530Rakkaus on monisuuntaista, monipuolista
Toiset pystyy rakastamaan montaa ihmisistä yhtäaikaa, eri tavoin. Heille rakkaus on jakamista, jakautumista ja erittelyj15573R A K A S__
Ethän vain kuvittele, että sinua -kpp-häpeisin millään tavalla? Ethän vain luule, etten haluaisi olla julkisestikin myö2211Surullistahan se on, kpp
kun yhteinen tila Kapenee Pakenee Poistuu, häviää. Masentavaa, ahdistavaa. Kai siihen on omat syynsä, että se tila on k1189Minun rakas -kpp
sanoi, että kahden ihmisen tie toistensa luo löytyy ilman tienviittoja, ilman navigointia, ilman ohjeita, sääntöjä, luon4191Ikäväni -kpp
Three-some-ympäristö-sekottaa-kaiken. Minulla on niin ikävä Sinua, että tunnen sen kylmyytenä. Kurkussakin kipee karheus38500Yhtäkkiä tulee tunne,
että ajattelet mua, ----->tulee sellainen outo pelottava tunne, iloinen rakastava lämmin. Taidan olla tulossa hull2201Ei-se-niin-vakavaa-saisi-olla
eihän, tämähän on vain virtuaalia, ei todellista, miksi suuttumaan Armaani?? Miksi vaatimaan kaikenlaista, tunteen tasol9279