Vapaa kuvaus

🕊🕊🕊🕊🕊
☸☸☸☸☸

Aloituksia

10

Kommenttia

44

1. Rakkaus on monisuuntaista, monipuolista

Toiset pystyy rakastamaan montaa ihmisistä yhtäaikaa, eri tavoin. Heille rakkaus on jakamista, jakautumista ja erittelyj
    Rakkaus ja rakastaminen
    15
    596
  2. MÄ voisin olla Valmis

vaikka kaukosuhteeseen, jos sille tielle lähdettäis. Yhden suhteen aikana oli muutamavuosi reipas 100km ensimmäiset vuo
    Kaukosuhteet
    2
    555
  3. Ikäväni -kpp

Three-some-ympäristö-sekottaa-kaiken. Minulla on niin ikävä Sinua, että tunnen sen kylmyytenä. Kurkussakin kipee karheus
    Ikävä
    38
    500
  4. Ei-se-niin-vakavaa-saisi-olla

eihän, tämähän on vain virtuaalia, ei todellista, miksi suuttumaan Armaani?? Miksi vaatimaan kaikenlaista, tunteen tasol
    Ikävä
    9
    280
  5. R A K A S__

Ethän vain kuvittele, että sinua -kpp-häpeisin millään tavalla? Ethän vain luule, etten haluaisi olla julkisestikin myö
    Ikävä
    2
    213
  6. Robbie Williams

menossa netflix, RobbieWilliams-dokumentti, minisarja. 2023, 4jaksoo ... 40-55min/jakso. Paan tähän vähän linkkei, asi
    Musiikki
    1
    203
  7. Yhtäkkiä tulee tunne,

että ajattelet mua, ----->tulee sellainen outo pelottava tunne, iloinen rakastava lämmin. Taidan olla tulossa hull
    Ikävä
    2
    202
  8. Tänä aamuna IKÄVÄ

tuntuu väsyttävältä, turhalta ja masentavalta. Ei vois olla yhtään tarpeettomampaa tunnetta kuin tää ikäväikävä! Hus hii
    Ikävä
    5
    197
  9. Minun rakas -kpp

sanoi, että kahden ihmisen tie toistensa luo löytyy ilman tienviittoja, ilman navigointia, ilman ohjeita, sääntöjä, luon
    Ikävä
    4
    192
  10. Surullistahan se on, kpp

kun yhteinen tila Kapenee Pakenee Poistuu, häviää. Masentavaa, ahdistavaa. Kai siihen on omat syynsä, että se tila on k
    Suhteen lopettaminen
    1
    190