Vapaa kuvaus

🕊🕊🕊🕊🕊
☸☸☸☸☸

Aloituksia

10

Kommenttia

44

1. Tänä aamuna IKÄVÄ

tuntuu väsyttävältä, turhalta ja masentavalta. Ei vois olla yhtään tarpeettomampaa tunnetta kuin tää ikäväikävä! Hus hii
    Ikävä
    5
    194
  2. Robbie Williams

menossa netflix, RobbieWilliams-dokumentti, minisarja. 2023, 4jaksoo ... 40-55min/jakso. Paan tähän vähän linkkei, asi
    Musiikki
    1
    196
  3. MÄ voisin olla Valmis

vaikka kaukosuhteeseen, jos sille tielle lähdettäis. Yhden suhteen aikana oli muutamavuosi reipas 100km ensimmäiset vuo
    Kaukosuhteet
    2
    530
  4. Rakkaus on monisuuntaista, monipuolista

Toiset pystyy rakastamaan montaa ihmisistä yhtäaikaa, eri tavoin. Heille rakkaus on jakamista, jakautumista ja erittelyj
    Rakkaus ja rakastaminen
    15
    576
  5. R A K A S__

Ethän vain kuvittele, että sinua -kpp-häpeisin millään tavalla? Ethän vain luule, etten haluaisi olla julkisestikin myö
    Ikävä
    2
    211
  6. Surullistahan se on, kpp

kun yhteinen tila Kapenee Pakenee Poistuu, häviää. Masentavaa, ahdistavaa. Kai siihen on omat syynsä, että se tila on k
    Suhteen lopettaminen
    1
    189
  7. Minun rakas -kpp

sanoi, että kahden ihmisen tie toistensa luo löytyy ilman tienviittoja, ilman navigointia, ilman ohjeita, sääntöjä, luon
    Ikävä
    4
    191
  8. Ikäväni -kpp

Three-some-ympäristö-sekottaa-kaiken. Minulla on niin ikävä Sinua, että tunnen sen kylmyytenä. Kurkussakin kipee karheus
    Ikävä
    38
    500
  9. Yhtäkkiä tulee tunne,

että ajattelet mua, ----->tulee sellainen outo pelottava tunne, iloinen rakastava lämmin. Taidan olla tulossa hull
    Ikävä
    2
    201
  10. Ei-se-niin-vakavaa-saisi-olla

eihän, tämähän on vain virtuaalia, ei todellista, miksi suuttumaan Armaani?? Miksi vaatimaan kaikenlaista, tunteen tasol
    Ikävä
    9
    279