Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Menen ihan vapaaehtoisesti muutaman päivän päästä takaisin osastolle. Tosin vain töihin, mutta kuitenkin. Ja ei, en ole hoitaja.
26.12.2023 13:36
Ei ihmisjäte kaipaa ketään, kun on tehty selväksi yhä uudestaan eri tahoilta ettei ihmisjätettä kukaan halua.
26.12.2023 11:58
Sain kaiken mitä toivoin. Eli en mitään. Töihin tein korviksia. Kovin olivat iloisia.
Hyvää Joulua.
25.12.2023 19:46
Ei huvita kissa ja hiiri leikit. Jos toinen leikkii vaikeasti saatavaa. Niin leikkiköön yksinään.
25.12.2023 18:44
En ota yhteyttä, koska minulle on tehty selväksi että ei kiinnosta. En ala ketään ahdistelemaan. Ei tarkoittaa ei, ja se on silloin selvä se. The only way is forward.
25.12.2023 11:10
Varmaankin kannattaa jatkossa kertoa mitä tarkoittaa. En ole tavannut vielä yhtään ajatustenlukijaa.
Missään kohtaa et sanonut olevasi kiljukaulaujoutsen. Aloit vain tivaamaan, että pitäisikö sen sitten muuttaa pois. Sama koskee kukkavertaustasi. Aloit ehdottelemaan raivaussahan käyttöä.
Hyvää loppuvuotta. Ei se kyllä vieläkään kokonaan auennut. Mutta eipä sen niin väliä. Muista: Horsmankukka voi olla ruusu jollekkin. Niinhän se laulussakin kerrotaan.
25.12.2023 08:23
Häh? Haetko nyt väkisin vääntämällä tässä jotain asiaa mikä pönkittää omaa "olen parempi kuin muut" agendaa. Haluat nähdä sortavaa ja syrjivää käytöstä siellä missä sitä ei ole.
Aluksi selität että raivaussahalla voi kaataa kukkia pois, ja nyt mielestäsi joutsenen kiljaisu olisi minulta epähyväksyttävää ja sen pitäisi muuttaa pois. Nämä olivat sinun sanojasi ja sinun kirjoittamaa tekstiä. Oletko syrjivä ihminen?
Voin toistaa asian niin, että ei jää epäselvyyksiä: Minun puolestani ihmiset saavat tehdä mitä haluavat, kunhan ei aiheuta vahinkoa saatika satuta muita.
Me olemme kaikki erilaisia, meillä on erilaiset tavat. Se on hyväksyttävää. Vaikka jos joku haluaa juosta alasti ympäri kaupunkia, niin se ei haittaa minua. Siinähän juoksee ja nauttii tuulen tuomasta nautinnosta. Kunhan ei potki ketään päähän.
25.12.2023 07:36
Jep. Vaikka en arvostaisi tiettyjä asioita mitä toiset tekevät. Niin ei se multa ole pois, nauttikoot puuhasteluistaan. Itse teen juttuja, mistä varmastikaan kaikki eivät pidä. Jokainen on erilainen. Hyvää Joulua sinne. Pitää lähteä töihin seuraavaksi.
25.12.2023 06:12
Huihai. Mun jakajankäsi ei pokerin katsomisesta turru. Nautin yhtälailla saadessani ässähain kuin herttavärisuoran. Pöytään pystyn lyömään korttia vaikka monta tuntia päivässä, pitää vain juoda vettä välillä. Ettei iske nestehukka kunnon korttipelisession aikana. Peliä ennen ja jälkeen nautin myös läheisyydestä. Siinä missä itse pelamiisestakin.
Sitä en osaa sanoa. Pakkeja olen saanut yhdellä jos toisellakin verukkeella.
Tietenkin arvostan toista osapuolta kuten kaikkia muitakin ihmisiä. Ystävällisyys ja käytöstavat. Niitä arvostan myös muissa ihmisissä. Jokainen kukka saa mielestäni kasvaa missä ja miten haluaa. Kunhan ei hankaloita muiden elämää.
24.12.2023 21:49
Mä tiedän mikä mä olen. Nörtteilen koneella. Mulla on yli 500 peliä pelkästään Steamissä. Katson "pokeria" ja vemputtelen. Mulla on myös VR-lasit ja sillä tuijottelen. Ostoslistalla on Banana Cleaner. Eikä kukaan halua mun kanssa olla suhteessa. Enkä itse halua olla ihmisen kanssa, kuka kohtelee minua huonosti tai ei arvosta. Mutta se ei tietenkään muuta sitä faktaa, että olen enimmäkseen tyytyväinen itseeni. Vaikka yksinäisyys ajoittain painaakin.
Joten: Olen ihmisjätehylkiö, vemputteleva sekä nörtteilevä otus 😎
24.12.2023 21:20
Sulla ei ole mitään syytä itkeä. Se oli täysin pahansuopaisesti tehty siltä toiselta henkilöltä. Kunnon syyllistämistä.
Teit hyvin. Olit kuitenkin ajatellut ostavasi vähillä varoillasi lahjan.
Täältä iso ja lämmin halaus piristämään Jouluista iltaa. 🤗
Ystävällisesti: Ihmisjäte-vemputtaja.
24.12.2023 21:01
Töissä on sellaisia pyörällisiä kunnon tuoleja. Ei mitään ikean 15 euron sekundaa. Ne eivät ole yhtään kiikkeriä.
24.12.2023 19:06
Hyvää Joulua edesmenneelle Minttu-Haukulle. Wuf wuf.
24.12.2023 18:51
Niin. Kai se riippuu peniksen koosta ja käyttötavasta. Itsellä on n.18cm ja työnnän vahvasti syvälle. Niin kyllä siinä liikerataa ja voimaa on sen verran, että helposti keikkaisi tavallinen jakkara. Satulatuolilla voisi myös jaloilla antaa lisävoimaa.
Tykkään myös rauhallisesta, hitaasta ja hellästäkin tyylistä. Mutta sitten kun on lämmitelty ja päästään kunnon hekumaan. Niin se on silloin kiivasta menoa.
24.12.2023 18:47
Ei jaksa tänään. Huomenna aamuvuoro.
24.12.2023 17:56
Sitä minä itsekin mietin välillä iltaisin. Ei ole oikein mitään syytä elää tai kuollakkaan.
24.12.2023 17:52
😂 No tuon selityksen mukana tuoma mielikuva saa kyllä naurahtamaan.
Ajatuksena oli enemmänkin toisen osapuolen seisominen tai nojaaminen vaikka pöytää tai seinää vasten. Ja siinä sitten istuessa, lantiosta kiinni pitämällä antaa tuolin liikkua edestakaisin kiivaaseen mutta tasaiseen tahtiin. Jaloilla avittaen luonnollisesti.
24.12.2023 17:29
Kuka sanoo, että ihmistä? Voihan mulla olla ikävä vaikka entistä koiraani, tai vaikka ikävöin kun en ole koskaan harrastanut seksiä satulatuolilla istuessani. Olisiko ihmisillä antaa vertaistukea asiasta, ja kertoa omia kokemuksiaan siitä toimenpiteestä?
24.12.2023 17:05
Enpä usko että menen. Puhutaanhan täällä kaikenlaisista muistakin aiheista. Seksi on luonnollinen asia. Ei niitä vauvoja haikarat tai muutkaan satuolennot tuo.
24.12.2023 17:02
Miksi poliisi ei korjaa teidänlaisianne ihmisiä talteen?
24.12.2023 16:23
17 / 19