miten pitkään? Mitä se kertoo ihmisestä, jos kiinnostus lopahtaa heti kun näytät vähän vihreää valoa?
Jaksatteko kissa&hiiri leikkiä
36
658
Vastaukset
- Anonyymi
No olen ollut tässä ihmiskokeessa kesästä saakka. Nyt alkaa vähän jo voimat loppumaan, koska en haluaisi tällaista ollenkaan.
- Anonyymi
Joo ja mä oon se sun koe. Tiedoksi muille ja sivusta oon.
- Anonyymi
Kuinkakohan monta onkaan samassa ihmiskokeessa?
Kesästä asti täälläkin nimittäin jotain omituista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja mä oon se sun koe. Tiedoksi muille ja sivusta oon.
Jaa niin kukahan se sinä sitten olet? Minä kun en halua kun yhdessä kokeessa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkakohan monta onkaan samassa ihmiskokeessa?
Kesästä asti täälläkin nimittäin jotain omituista..Totta.Eikä oo vähän vaan paljon.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181812251
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulle se valkeni tänä jouluna. Mietin pitkään uskallanko näyttää vihreää valoa. Tein sen koska olin kuitenkin jo pitkään halunnut tietää missä mennään. Sitten kaikki hiljeni.
- Anonyymi
Voisit kertoa millaiselle henkilölle laitoit viestin ja mihin vähän tuntomerkkejä
- Anonyymi
Taisit lähinnä luulla yksipuolisestiihastuneena vihreäksi valoksi jotain mikä ei sitä ollu .
Vaan hän halusi olla vain kiva ja sosiaalinen jne.
Katoaminen kertoo yleensä just päinvastaisesta ...
Se on kiitos mutta ei kiitos ilman sanoja.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen lähtökohta: vika on välttämättä heti toisessa.
Entä jos olettamus onkin väärä?
"Vihreän valon näyttäminen" on todella epämääräinen käsite, tarkoittaa mitä tarkoittaa, kenellekin. Entä jos toinen osapuoli ei ole tajunnut lähetettyä signaalia ensinkään?- Anonyymi
Aivan totta. Tästä saankin taas aasinsillan yhteen kirjaan "Idiootit ympärilläni". Yksi on suora punainen, toinen paljon höpöttelevä keltainen, kolmas mukautuva ja passiivinen vihreä, neljäs faktoja vaativa sininen.
- Anonyymi
Niin tai jos ei ole edes tietoinen mistään vihreistä valoista tai muustakaan.
- Anonyymi
Aivan. Kuten oikeassa elämässä esim. liikennevaloissa. Jotkut eivät ymmärrä liikahtaa vasta kuin töräytetään. Ensin pitää tajuta vihreä valoa ja senkin jälkeen on yksilökohtaista viivettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta. Tästä saankin taas aasinsillan yhteen kirjaan "Idiootit ympärilläni". Yksi on suora punainen, toinen paljon höpöttelevä keltainen, kolmas mukautuva ja passiivinen vihreä, neljäs faktoja vaativa sininen.
Mutta voihan ihminen olla kaikkea tuota ja vielä enemmänkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se toinenkin osa
Psykopaatit ympärilläni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se toinenkin osa
Psykopaatit ympärilläniAi kuinka niin? Onko siinä sitten jotain uutta tietoa vs. Idiootit ympärilläni? Mihin nyt viittaat kommentillasi? Olenko tehnyt jotain väärää? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voihan ihminen olla kaikkea tuota ja vielä enemmänkin!
Voi tietysti olla. Mun mielestä se 16 personalities-testi on paljon kattavampi kuin tuo neljään jakaminen.
- Anonyymi
kohta pamahtaa jossakin, pelottavan rauhallista. oliko sulla kulta se auto jo jos kiiruhtaisit tänne jos pitää olla valppaana lähtemään siis ei minulle tapahdu tai en tee mitään, mutta joku kylmä enne on jossakin.
- Anonyymi
✳✅✳
Vihreä valo näytetty, mihis sitte mennään? Askel kerrallaan, hissunkissun?
Kumpi vie, kumpi vikisee? Miten edetään tästä?
*kaipaa parisuhde -neuvoja* - Anonyymi
Ei lopahtaa.
Naiselta - Anonyymi
jos tämä olisi Kauniit ja Rohkeat veikkaisin näin olet Mikaelin ja Susannan oikea isä, tai joku henkinen isä. sen takia halusit kovasti heitä sinne jenkkeihin, rakastan historiaa ja tutkistelin vähän. mutta on jotain muutakin.
- Anonyymi
Noniin poro tässä moi. Nähtiin äskön, seisoin sun vieressä ja kyyläsin sua.siinä oltiin kaksin. Oli hyvä mahdollisuus. Mikä tuli? Sekö että muistat mitä teit kun näät mun silmät? Siksikö et voi lähestyä ilman stalkkaamista.
- Anonyymi
harmi ettei minulla ole enää muuta kuin tuo vanha katekismus. jossa on alleviivattu älä tee huorin ja kaste, piirretty suomen lipulla varustettu laiva.
- Anonyymi
Jos naisen kiinnostus on tasoa vihreän valon näyttäminen, ei sellaiseen voi, eikä edes kannata reagoida. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, tekee kyllä aloitteitakin.
Ei huvita kissa ja hiiri leikit. Jos toinen leikkii vaikeasti saatavaa. Niin leikkiköön yksinään.
- Anonyymi
Eiköhän tuo nyt nähty. Heippa sitten. Toivottavasti ne pari positiivista viestiä lämmitti sun mieltä. Ne jäi mun viimeisiksi.
- Anonyymi
En saanut niitä.
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi ylipäätään pitäisi olla mitään tuollaista leikkiä. En ymmärrä.
- Anonyymi
Jännä että monet haluaa että sanotaan asia suoraan, mutta sitten kun sanotaan niin sitten peräännytään. Onko tässä vaan joku tietty persoona, joka näin tekee. Vai onko niin että kun kiinnostus on molemminpuolista, toisella ei ole silloin mitään tarvetta perääntyä.
- Anonyymi
Yks vanhempi nainen vois kertoa?
- Anonyymi
En tiedä. En tajua noita liikennevalojuttuja ollenkaan, paniikki iskee, kun tajuan, että mun pitää olla nyt joku valo tai jollain lailla ihmisten kuuluu näyttää "vastaanottavalta"..
Ruostetta tai kokonaan jäänyt oppimäärä suorittamatta.
Älä multa kysy. Niin ja vielä se, jos itse kuvittelee vain toiseltakin puolelta jotain...- Anonyymi
Ei tarvi kuvitella. Kun nainen lähettelee lentosuukkoja😘
- Anonyymi
Minun kiinnostus loppui heti kun hänestä tuli ns. varattu. Ainakin sormus oli. Nykyaikana ei tiedä onko joku oikeasti varattu vai leikisti.
- Anonyymi
Sitten kun vatsalihakset näkyy, teidän onneks ei se vaadi kun pari viikkoo.
- Anonyymi
Ei kiinnosta mitkään leikit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1092613- 1802051
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja2991761- 1191677
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911517Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371309Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1881263En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631174Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä581039Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491016