Saittoke toivomanne? Minä sain. Toivoin wanhan äitimuorini kutovan minulle villasukat koska entisissä reikä.
No hänhän kutosi ja sain juuri toivomani lahjan. Lisäksi entinen työkaveri yllätti. Pyysin häntä tuomaan pienoisen kinkun kun oli kauppareissulla.
No hän toi luuttoman juhlakinkun eikä suostunut ottamaan maksua siitä.
Sain siis 2 erittäin hyödyllistä ja mukavaa lahjusta.
Joko paketit avattu?
17
322
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas kiva juttu :) Itse en toivonut mitään, mutta pari pientä pakettia sain silti. Sukat minäkin, tosin ei itse tehdyt.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
En mitään toivonut, päinvastoin, mutta sain diabeetikkona paketin joulupipareita ja kilon kahvia, parasta ennen 7.2022. Ja vanha naisystävä jota 20 v sitten yritin turhaan iskeä, soitti 3 kertaa. Aattona. Dementikkona ei muistanut, että oli jo soittanut 10 minuuttia aiemmin.
Tässä se tämäkin joulu meni jäitä poltellessa. Kyllä sain myös toivomiani lahjoja, mutta parasta oli nähdä kuinka salassa suunnittelemani lahjat olivat saajan mieleen. 🤗
- Anonyymi
Sain kaikki toivomani lahjat ja uutena vuotena vielä lisää 😊
Sain äidiltä itsekudotut villasukat (joulun toivotuin lahja). Arvostan lahjaa suuresti, koska hän jaksaa vielä toistaiseksi kutoa meille kaikille joululahjasukat.
Sain myös muutaman pikkupaketin. Chloe hajuvettä ja vanhaan tulostimeen uuden värikasetin (nämäkin toivottuja lahjoja).- Anonyymi
Tulostin ja värikasetti? Ei helkkari... ja minä kun luulin olevani wanhanaikainen. Eikös kaikki toimi nykyään sähköisesti?
Niin no joo. Veroilmoitus tuli perinteisesti paperisena.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tulostin ja värikasetti? Ei helkkari... ja minä kun luulin olevani wanhanaikainen. Eikös kaikki toimi nykyään sähköisesti?
Niin no joo. Veroilmoitus tuli perinteisesti paperisena.
>simiti<Joskus niitä tarvitaan ja siksi ne ovat hyvä olla olemassa, kun kaivetaan vahoja dokumentteja esiin pölyisistä arkistoista. Pidän tuon vanhan tulostimen niin kauan, kun siinä vielä "henki" pihisee.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Joskus niitä tarvitaan ja siksi ne ovat hyvä olla olemassa, kun kaivetaan vahoja dokumentteja esiin pölyisistä arkistoista. Pidän tuon vanhan tulostimen niin kauan, kun siinä vielä "henki" pihisee.
Wanhan kunnon tulostimet ei kuole ikinä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanhan kunnon tulostimet ei kuole ikinä.
>simiti<Mun tulostin makaa tajuttomana hyllyssä. Ei ole wanha eikä enää kunnollinen.
- Anonyymi
Odotin, että joku nainen pelastaisi minut tänä jouluna rakkaudettomuudelta ja seksittömyydeltä. Pitäisi jo oppia että näin ei käy koska olen kiltti ja kunnollinen mies.
- Anonyymi
Lopeta ruikutus ja muista että vain rakastamalla voi saada rakkautta.
Toivoin lahjaksi pitkiä kalsareita mutta sain villapaidan.
Naiset taitaa pitää pitkiä kalsareita tylsinä.
Nuukana miehenä otan uudet vaatteet käyttöön vasta silloin, kun vanhoista tulee nuhruisia. Kaapista löytyy 20 vuotta vanhoja paitoja, joita yhä käytän.
Pitkät kalsarit vaihtaisin heti.Ihan vinkkinä vaan, joulun jälkeen alennusmyynneistä saattaa tehdä löytöjä. Käy itse hakemassa mieluisat kalsarit.
Joskus on vaikea ostaa toisille vaatteita, koska koot vaihtelee eri valmistajilla. Itse tiedät kokosi parhaiten ja saat sopivat kalsarit. 😄tosi.typy kirjoitti:
Ihan vinkkinä vaan, joulun jälkeen alennusmyynneistä saattaa tehdä löytöjä. Käy itse hakemassa mieluisat kalsarit.
Joskus on vaikea ostaa toisille vaatteita, koska koot vaihtelee eri valmistajilla. Itse tiedät kokosi parhaiten ja saat sopivat kalsarit. 😄Olen niitä ostellut ja useasti pettynyt.
Eikä ymmärrykseni pitkistä kalsareista ole lainkaan lisääntynyt. 😀
Täytyy miettiä sitä joulun jälkeistä ALEa, vaikka vähän lotolta tämä tuntuu.
Sain kaiken mitä toivoin. Eli en mitään. Töihin tein korviksia. Kovin olivat iloisia.
Hyvää Joulua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1092613- 1802051
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja2991761- 1191677
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911517Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371309Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1881263En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631174Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä581039Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491016