Saitteko hyvän joulun toivotukset kaivatultanne?

Anonyymi-ap

Itsehän sain. Jess!!!

32

726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän toivotti hyvää joulua kun nähtiin ennen joulua.

• Anonyymi

Ompa jännää miten te tällä ikävä palstalla sitte edelleen näitä kehuttu kun teillä on noinkin suorat yhteydet kaivattuihin.Haiskahtaa provolta.En usko että kaipaatte tai ikävöitte vaan haluatte näin aiheuttaa joillekin tuskaa tahalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa jännää miten te tällä ikävä palstalla sitte edelleen näitä kehuttu kun teillä on noinkin suorat yhteydet kaivattuihin.Haiskahtaa provolta.En usko että kaipaatte tai ikävöitte vaan haluatte näin aiheuttaa joillekin tuskaa tahalleen.

Ei ole provoa. Kaipaan ihmistä jota näen myös irl. Älä ole kateellinen. Osalla teistä on vaan niin kieroutunut mielikuvitus.

• Anonyymi

Sain, lämmitti sydäntä kovasti. En vain ymmärrä mitä hän minussa edes näkisi, mutta ilmeisesti näkee jotain.

• Anonyymi

Voisin sanoa samaa..🙏

• Anonyymi

Tykkää varmaa susta jos kortin lähetti. Sivusta

• Anonyymi

Minä laitoin, mutta en tiedä menikö se ihan turhaan. Yritin välittää siinä viestissä vähän ympäripyöreästi että välitän. Mutta ei kai siitä haittaakaan ole, jos haluaa olla jollekin kiva.

• Anonyymi

Hyvinhän sä toimit🙂

• Anonyymi

Hyvä, että sentään lähetit viestin. 🙂 Joskus voi käydä niin, että ympäripyöreäkin riittää. Sain kaivatultani viestin, jossa oli yksi sana "pois paikoiltaan" ja erilainen siihen nähden, mitä normaalisti käyttäisi. Se kertoi minulle, että välittää. Tiedän, että hän valitsi tuon sanan tiedostaen, että minä huomaisin sen. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että sentään lähetit viestin. 🙂 Joskus voi käydä niin, että ympäripyöreäkin riittää. Sain kaivatultani viestin, jossa oli yksi sana "pois paikoiltaan" ja erilainen siihen nähden, mitä normaalisti käyttäisi. Se kertoi minulle, että välittää. Tiedän, että hän valitsi tuon sanan tiedostaen, että minä huomaisin sen. -sivusta

Tämäkin on provo.Suoraankin olisit voinut häntä kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kuvitelmasi tilanteesta ei vastaa todellisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta muualla.

Provo oot.Tröllin mölli.

• Anonyymi

Tämä maailma tarvitsee rakkautta ❤️🎶🎵
      Niin kuin pimeys pimeyden alla tarvitsee valoa.

• Anonyymi

Teillä yhdelläkään ei ole aitoa rakkautta,kiusaatte ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä yhdelläkään ei ole aitoa rakkautta,kiusaatte ihmisiä.

Olet ainoa kiusaaja täällä. Mee vttuun siitä pilaamasta muiden joulumieltä juopp0 pska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ainoa kiusaaja täällä. Mee vttuun siitä pilaamasta muiden joulumieltä juopp0 pska.

Kyllä,kyllä aina kännissä.😝

• Anonyymi

Telepaattisesti

• Anonyymi

En, enkä odottaisikaan sellaista. Kun naisella ei ole syytä välittää minusta. Enkä haluaisi olla sellainen jolle toivotetaan hyvää joulua vaan sellainen jota hän halaa lujaa joka päivä ja kertoo rakastavansa ja että ei hylkää koskaan.

• Ei ihmisjäte kaipaa ketään, kun on tehty selväksi yhä uudestaan eri tahoilta ettei ihmisjätettä kukaan halua.

• Anonyymi

Toivottavasti ne ottaa joulun jälkeen sinut takaisin suljetulle osastolle.

• Anonyymi

Ihminen kertoo ulosannillaan eniten itsestään. Mitä tämä viesti kertoo sinusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ne ottaa joulun jälkeen sinut takaisin suljetulle osastolle.

Menen ihan vapaaehtoisesti muutaman päivän päästä takaisin osastolle. Tosin vain töihin, mutta kuitenkin. Ja ei, en ole hoitaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen kertoo ulosannillaan eniten itsestään. Mitä tämä viesti kertoo sinusta?

Että olen ei-haluttu ja muutenkin pelkkää ihmijsätettä.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Että olen ei-haluttu ja muutenkin pelkkää ihmijsätettä.

Ok, ymmärrän.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua, joten en ole odottanutkaan yhteydenottoa keneltäkään.

• Anonyymi

Eipä tullut. Kertoo kyllä jotain. Vanhemalle naiselle

• Anonyymi

En tavoittanut Sinua...Saat kyllä Yllätyksen kun tapaamme...Anteeksi Keijuni

• Anonyymi

Ikävä sinua.

• Anonyymi

En saanut. Pari vuotta sitten toivoteltiin jouluja.
      -m>n

• Anonyymi

Siis pe iltapäivällä näin sun "kiiruhtavan", samoin la aamulla, en saanu kii 🙂, laitoin viestiä mut pöh, ei tehny sit mieli toivottaa mitään. Onneks joulu on ohi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      109
      2643
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      180
      2051
    3. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      301
      1782
    4. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      119
      1677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1517
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      37
      1309
    7. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      189
      1266
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1184
    9. Häirikkömönkijäkuskit satimeen

Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä
      Suomussalmi
      58
      1049
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      49
      1016
    Aihe