Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sorry. En ole miehiin päin.
12.01.2024 08:00
Töissäpä hyvinkin. 👍
12.01.2024 07:51
Hyvää huomenta. Paha mennä sanomaan.
Eiköhän me kaikki olla ihmisjätettä. Elämällä ei myöskään ole mitään tarkoitusta. Jolloin on vapaa tekemään mitä tahansa, ja olemaan minkälainen tahansa. Joten ehkä se tarkoitsemattomuus on se elämän tarkoitus.
Eipä näkynyt mielekkäitä unia. En tainnut oikeastaan nähdä niitä melkein ollenkaan tällä kertaa.
Ole hyvä vain vielä. Mukavaa päivää.
12.01.2024 06:57
Voin kyllä kuvitella mitä siellä huseerattiin. 😄
12.01.2024 06:47
Hyvää huomenta. Niin ilmeisesti. Jutut ainakin välillä on 12v Jonnen luokkaa. 😅 Mutta vastapainoksi myös mietiskelen Avaruuden ja Elämän arvoituksia.
Mukavaa päivää.
12.01.2024 06:45
Toivottavasti voit jo paremmin.
Olen ollut nyt yli kaksi vuotta. Eri osastoilla tosin.
12.01.2024 06:27
Kuulostaa kivalta. Soitatko paljonkin?
Kiitos. Teen vähän sitä ja tätä, mutta aika harvoin.
Tekoälyllä tosiaan pystyy tekemään huikeitakin luomuksia. Mulla löytyy piirtopöytäkin, toisaalta olen sitä käyttänyt enemmän matematiikan opiskeluun, kuin piirtämiseen. 😄
Onhan se järkevää. Aivotkin on eräänlainen lihas. Logiikkaa, muistia yms voi kehittää jatkuvasti. Jos ei käytä niin rappeutuu.
Mukavaa päivää.
12.01.2024 06:26
Se on kaksiteräinen miekka. Tunteet vai tunteettomuus.
Tsemppaan, lohdutan ja kuuntelen ihmisiä aina tarvittaessa. Mutta ei heitä olemiseni kiinnosta, kun heillä on kaikki hyvin. Kukaan ei myöskään ihmisjätettä halua, vaikka aina ihmisjätteen apua halutaan. Vemputan menemään ja nörtteilen vaan. Ihmisjäte ei myöskään paskaakaan nakkaa muiden mielipiteistä. Olen ihmisjäte. Se on hienoa ja vapauttavaa, mutta myös paskaa. Se on balanssi.
Mutta hyvää yötä tähän kohtaa. Iltalukemisen aika Alienin parissa. Jos vaikka näkisi kauhueroottisia seikkailu-unia.
11.01.2024 22:00
Onhan se. Olen ihmisjäte, enkä muuksi muutu. Toukkien ruuaksi joudan sitten joskus johonkin katuojaan.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Minkälaista taidetta olit ajatellut? Lupaan ainakin vilkaista kuvaa taiteestasi. Jos siihen linkin joskus täräytät. Onnea ja menestystä. Live long and prosper.
11.01.2024 21:47
Tottahan tuokin. Suukotellen, kielellä härnäten, parralla kutitellen. Mutta huomenna aamuherätys aikainen. Hyvän yön toivotukset sinne puhallellen, hellästi korvalehteä näykäten.
11.01.2024 21:42
Juuh ei mitään. Kannattaa vaan olla noteeraamatta tai olla ottamatta itseensä.
Olin nuorena semmoinen, että otin kaikki itseeni. Olin koulukiusattu kymmenen vuotta. Vanhempana sitten naksahti jokin päässä, että en ota mitään itseeni. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa. Jos joku kehuukin jostain, niin sekään ei vaikuta millään tavalla. Sisäisesti kuollut osittain. Toisaalta ihmisjätteenä oleminen on myös vapauttavaa. Paskat nakkaan ihmisten kommenteista tai mielipiteistä. Häröilen vain omiani.
11.01.2024 21:30
No nyt on semmoiset setit kasassa taas. Voi sinua.
Sanoin: Villieläimille paras lahja on antaa niiden olla.
Sanoit: Ettet voi siihen vaikuttaa.
Vastasin siihen: Helposti. Et vain kiusaa niitä.
Sitten kilahdit.
En väittånytkään että kiusaat. Mutta villieläinten rauhassa olemiseen pystyy helposti vaikuttamaan. Ei vaan kiusaa niitä. Antaa niiden olla.
11.01.2024 21:10
En sentään. Jos ajatukset harhailee, ja kädet sen seurauksena. Niin silloin on hyvä pestä kädet sen jälkeen.
11.01.2024 21:03
Anteeksi mitä?
11.01.2024 20:55
Anteeksi kuinka?
11.01.2024 20:54
Muista pestä kädet hyvin ennen iltapalaa. 😉
11.01.2024 20:50
?? Helposti. Et vain kiusaa viattomia luontokappaleita.
11.01.2024 20:43
Haluatko siis turrirunoja? Missä Iso paha susi panee Punahilkkaa? Karhu jyystää Kettu Repolaista?
Ei niitä parane tähän raapustaa. Se menee jo sitten privan puolelle.
11.01.2024 20:41
Ole hyvä vain. Paras lahja minkä voi villieläimelle antaa. On antaa sen olla rauhassa, ja kaukaa ihailla sitä ja sen touhuja.
11.01.2024 20:34
Väärin oletettu. En ole psykiatrisella.
11.01.2024 20:27
5 / 19