Kohta kääntyy kalenteri kevääseen.
Kaksi kuuta koleaa kylmyyttä. Kolmannella kuulla kevät koittaa, kylmyyden karkoittaa.
Kauniit kukat kedoilla kukkii. Kauriitkin kirmaa ketterästi.
Kaula-aukoista kahta kaunista kurkistelen. Kiimaisena kul**ani kourailen.
Kohta kevät koittaa.
Kevätruno lyhyenlainen.
50
382
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta näkee, että tämäkin on naisen aloitus. Sivusta.
- Anonyymi
Mä taas luulen, ettei naiset tälläisiä kirjoittele.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18207068
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Yksi väärä sana.
- Anonyymi
Tää taitaa haikailla jotakuta Koota 😉
Kevät alkaa koolla. K-kirjainrunohan siitä silloin tulee. Yhtä hyvin voisin raapustaa syksystä. Silloin kaikki alkaisi S-kirjaimella. 🙃
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kevät alkaa koolla. K-kirjainrunohan siitä silloin tulee. Yhtä hyvin voisin raapustaa syksystä. Silloin kaikki alkaisi S-kirjaimella. 🙃
Eii😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Eii😂😂
Helposti voisin. 😉 (Joo joo. Tiedän että sitä ei tässä haettu.)
Syyskeli sysimustan synkkä. Sateinen, sumea, surullinen. Sateet silti siunaavat sienisadon suuren. Sammakot seuraavat syysluontoa sateelta suojassa sienen. Sirkuttajatkin saalistaa sateen synnyttämää sääskiparvea. Jne...- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Helposti voisin. 😉 (Joo joo. Tiedän että sitä ei tässä haettu.)
Syyskeli sysimustan synkkä. Sateinen, sumea, surullinen. Sateet silti siunaavat sienisadon suuren. Sammakot seuraavat syysluontoa sateelta suojassa sienen. Sirkuttajatkin saalistaa sateen synnyttämää sääskiparvea. Jne...Söpö
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Eiks muita tuu kun K ja S? 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Eiks muita tuu kun K ja S? 🤭
U-Vokaali ainoastaan.
Kuukin kuumuu kun kuuluu "uuh uuh", kuuhullun kunkun, suur sururunkku.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
U-Vokaali ainoastaan.
Kuukin kuumuu kun kuuluu "uuh uuh", kuuhullun kunkun, suur sururunkku.Aijaaa No mut kiitos kun sanailet 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Aijaaa No mut kiitos kun sanailet 🤗
Tarkennus. Tuossa runossa siis käytettiin ainoastaan U vokaalia. Ehkä runoilen lisää jos jaksan tai ehdin.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Tarkennus. Tuossa runossa siis käytettiin ainoastaan U vokaalia. Ehkä runoilen lisää jos jaksan tai ehdin.
Olis kyllä kiva jos runoilisit.
Alkaa siis pian kevätkiima,
Housuissa roikkuu liima,
Silmälappuja käytettävä,
Ettei järki leviä.- Anonyymi
Sinähän yllätit nyt 🤗
Järki? Tiedän toisen sanan mikä myös rimmaa... alkaa kirjaimella M. 🤭
Hieno rimpsu! Mulla on ympärivuotinen kiima. Muttei naista. Niin vemputtelen vaan.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hieno rimpsu! Mulla on ympärivuotinen kiima. Muttei naista. Niin vemputtelen vaan.Sun pitää löytää itelles nainen. Vaikka virtuaalinen 🤭
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hieno rimpsu! Mulla on ympärivuotinen kiima. Muttei naista. Niin vemputtelen vaan.Odotappa kun pääset tähän ikään. Kyllä se ajan kanssa helpottaa.. 😁 vaikka siis ihan näin naisenakin kevät on pahaa aikaa kun hormoonit jyllää..🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Välillä on kiva yllätellä😉
Taidat useamminkin yllätellä. 😉
Haaveilija39 kirjoitti:
Odotappa kun pääset tähän ikään. Kyllä se ajan kanssa helpottaa.. 😁 vaikka siis ihan näin naisenakin kevät on pahaa aikaa kun hormoonit jyllää..🤭
Mikähän mahtaa olla se "tähän" ikä? Olen vasta 41-vuotias. 😅 Kaikki tosin luulevat olevani vasta kolmekymppinen.
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää löytää itelles nainen. Vaikka virtuaalinen 🤭
Niih. Mutta virtuaalisen naisen kanssa ei voi harrastaa sänkykivaa. Kuten vaikka petaamista, tai nukkumista yms viatonta ja siveellisyä toimintaa. 😉
Anonyymi kirjoitti:
Taidat useamminkin yllätellä. 😉
Jaa, no siitä en tiedä. 😁 se riippuu niin fiiliksestä.🤗
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla se "tähän" ikä? Olen vasta 41-vuotias. 😅 Kaikki tosin luulevat olevani vasta kolmekymppinen.
No hitto olin ihan varma, että olet ainakin reilusti minua nuorempi😁 eli siis ikä ei vaikuta näköjään kaikkiin😉 sori siitä…
Haaveilija39 kirjoitti:
No hitto olin ihan varma, että olet ainakin reilusti minua nuorempi😁 eli siis ikä ei vaikuta näköjään kaikkiin😉 sori siitä…
😅 Ei se ikä katso kaikkea. Ollaan niin erilaisia jokainen.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Niih. Mutta virtuaalisen naisen kanssa ei voi harrastaa sänkykivaa. Kuten vaikka petaamista, tai nukkumista yms viatonta ja siveellisyä toimintaa. 😉
Eikö muka voi, miten mä olin eri käsityksessä vielä minuutti sitten. 😉
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka voi, miten mä olin eri käsityksessä vielä minuutti sitten. 😉
Siis vemputtaa ja sormetella voi aina itseään. Mutta siitä puuttuu se fyysinen yhteys kuitenkin. Sekä tunne. Seksi ilman tunnetta on kuin onanointia. Enkä paneskele pantomiimina ilmaa. 😄
MunNimiOnJK kirjoitti:
😅 Ei se ikä katso kaikkea. Ollaan niin erilaisia jokainen.
No se on kyllä totta. Jokaisella omanlaisen halut.😁
MunNimiOnJK kirjoitti:
Eli näytät varmaan nuoremmalta kuin mitä olet iältäsi?🤔
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Siis vemputtaa ja sormetella voi aina itseään. Mutta siitä puuttuu se fyysinen yhteys kuitenkin. Sekä tunne. Seksi ilman tunnetta on kuin onanointia. Enkä paneskele pantomiimina ilmaa. 😄
Tietäisitpä vaan ;)
Haaveilija39 kirjoitti:
Eli näytät varmaan nuoremmalta kuin mitä olet iältäsi?🤔
Hyvää huomenta. Niin ilmeisesti. Jutut ainakin välillä on 12v Jonnen luokkaa. 😅 Mutta vastapainoksi myös mietiskelen Avaruuden ja Elämän arvoituksia.
Mukavaa päivää.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hieno rimpsu! Mulla on ympärivuotinen kiima. Muttei naista. Niin vemputtelen vaan.On tiedossa, jp.
Vempå vempå. Lujemmin.
T: m - m - Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
58-vuotias ulkoisesti mies. Tytär 24 v.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hyvää huomenta. Niin ilmeisesti. Jutut ainakin välillä on 12v Jonnen luokkaa. 😅 Mutta vastapainoksi myös mietiskelen Avaruuden ja Elämän arvoituksia.
Mukavaa päivää.Tiedelehti (T & A)
Och våmpa Anonyymi kirjoitti:
Tiedelehti (T & A)
Och våmpaJollain kunnon aamusessiot menossa. Ei kai siinä. Toivottavasti tarjottu puuro oli hyvää.
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mukavaa päivää.Kuulostaapa mietintäsi mielenkiintoisilta🤔 itse olen pienestä pitäen uskonut jonkinlaiseen elämään kaukana avaruudessa.
Toivotan tässä vaiheessa mukavaa yötä!😁- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mukavaa päivää.Tiede Ja Avaruus
Haaveilija39 kirjoitti:
Kuulostaapa mietintäsi mielenkiintoisilta🤔 itse olen pienestä pitäen uskonut jonkinlaiseen elämään kaukana avaruudessa.
Toivotan tässä vaiheessa mukavaa yötä!😁Hyvää huomenta.
Jos Avaruus on ääretön, niin silloin siellä on ääretön määrä kaikkea. 😉 Välimatkat ja kuinka lähellä joku sivilisaatio olisi. Onkin sitten eri asia. Sekä ollaanhan mekin Avaruudessa.
Sitä miettinyt, kuinka paljon ihmiskunnan teklologia on kehittynyt sadassa vuodessa. Niin jos joku sivilisaatio olisi meitä vaikka 10000 vuotta edellä. Niin mitä kaikkea heillä mahtaakaan olla.
Mukavaa päivää!MunNimiOnJK kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Jos Avaruus on ääretön, niin silloin siellä on ääretön määrä kaikkea. 😉 Välimatkat ja kuinka lähellä joku sivilisaatio olisi. Onkin sitten eri asia. Sekä ollaanhan mekin Avaruudessa.
Sitä miettinyt, kuinka paljon ihmiskunnan teklologia on kehittynyt sadassa vuodessa. Niin jos joku sivilisaatio olisi meitä vaikka 10000 vuotta edellä. Niin mitä kaikkea heillä mahtaakaan olla.
Mukavaa päivää!Huomenta!
Niin varsinkin noi jotkut scifi leffat saa miettimään.. tuollaisia asioita🤔 niissä on vaikka mitä teknologiaa.. 🤗
Mukavaa päivää myös sulle🤗
- Anonyymi
Kiva K-runo kevääseen.
- Anonyymi
Rintavakoa
Aloittajamies, heterohko,
Funtsailee,
Maalailee,
Kuvailee,
Ajattelee,
DEKKKOLLTTEEEE - Anonyymi
Kolmannella kuulla vuodesta, joskus, tositositosiharvoin, sain uudet polvisukat ja remmikengät ja vekkihameen hetkeksi päälle.
Rakastin sitä.- Anonyymi
Siis sinäkö tykkäät tälläytyä näin
Mikä ettei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi332672- 1141392
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21239Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk34993Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!243968- 64916
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis108814- 41797
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!46782- 59769