Tämä piti huomiseen loppiaisen kunniaksi laittaa mutta olkoon nyt aika.
Täällä olette lukeneet anonyymin kirjoituksia joissa on ollut ronskia kieltä.
Sanoja:
Horo,syöpäkääryle,portto yms.mitä on herkemmät imeneet itseensä.
Paljastus:
Kaikki nämä ja muut hirvityssanat on kirjoitettu itseäni haukkuen.
Olen sillä provosoinut myös kokeeksi jotta saisin tietää erinäisiä asioita minuun kohdistuvasta vainosta ja stalkkauksesta.
Olen myös ikävöinyt täällä henkilöä aidosti puolisen vuotta.
Olen mennyt eteenpäin eli ei kalva ikävä enään kuten alussa.
En ole kuitenkaan lopettanut tykkäämästä henkilöstä hän kosketti minua mysteerisellä energialla,mitä aikaisemmin ei ole ollut.Tuo samankaltaisuus ja energia sai pohtimaan alussa olemmeko sukua kaukaa jostain.Joten googlasin hänestä kaiken materiaalin mitä vain voi.Stalkkasin hänen kaikki profiilit mitkä löysin netistä.Pyydän tuota anteeksi jos se ahdisti häntä.
En saanut netissä selvyyttä onko sukua, tuskin kuitenkaan ihan lähi sellaista ,joten annoin luvan ihastumiselle jopa enemmänkin.
T:n 💙
Paljastuksia
98
904
Vastaukset
- Anonyymi
Läpinäkyvä juttu on niiiiiiin selvästi, että yrität kääntää haukkumiset muka itseesi kohdistuneiksi yrittäen tehdä itsestäsi syyttömän ja päästä kuin koira veräjästä. Näinhän siinä ei kuitenkaan tule käymään.
- Anonyymi
Olen kyllä maininnut pariin otteeseen aikaisemminkin.Mitä sinä tulet minun suuhuni sanoja laittaan?
Mikä sun motiivisi on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä maininnut pariin otteeseen aikaisemminkin.Mitä sinä tulet minun suuhuni sanoja laittaan?
Mikä sun motiivisi on?Pystyyhän tuosta sokeakin päättelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun motiivisi on?Jatkuu ja olen etukäteen jo maininnut asiasta muille irl joten kyllä olen itsestäni puhunut sorry.
Sekä olen sanelukoneelle sen laittanut etukäteen että puhun itsestäni.
Oppii kun elää elämää että kateelliset yrittää kampittaa sinut keinolla millä hyvänsä.
Tämä liittyy myös tähän tutkimiseen mihin käytin provoamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu ja olen etukäteen jo maininnut asiasta muille irl joten kyllä olen itsestäni puhunut sorry.
Oppii kun elää elämää että kateelliset yrittää kampittaa sinut keinolla millä hyvänsä.
Tämä liittyy myös tähän tutkimiseen mihin käytin provoamista.Jatkuu.
Kateelliset ja katkerat tarttuu kaikkeen mistä saa kostoa sulle.Tuommosia ihmisiä on maailma pullollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Kateelliset ja katkerat tarttuu kaikkeen mistä saa kostoa sulle.Tuommosia ihmisiä on maailma pullollaan.Jatkuu.
Myös koneeni on hakkeroitu tässä puolen vuoden aikana jopa uusin missä piti olla ajantasalla tietoturvajutut.
Eipä ole ikinä aikaisemmin ollut tämmöistä.
Olen ennenkin klikkaillut linkkejä ja mitään ei ole tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Kateelliset ja katkerat tarttuu kaikkeen mistä saa kostoa sulle.Tuommosia ihmisiä on maailma pullollaan.Mistä sulle joku on kateellinen ja katkera, että sun pitää toimia noin? Kun aloit paljastuksia laittaa, niin laita tämäkin. Mistä ja ketkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Myös koneeni on hakkeroitu tässä puolen vuoden aikana jopa uusin missä piti olla ajantasalla tietoturvajutut.
Olen ennenkin klikkaillut linkkejä ja mitään ei ole tapahtunut.Vie poliisin tutkittaviksi omat laitteet. Kaikki ne, mitä sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sulle joku on kateellinen ja katkera, että sun pitää toimia noin? Kun aloit paljastuksia laittaa, niin laita tämäkin. Mistä ja ketkä?
Sitähän minä olenkin tutkinut linjoja on 2 mahdollista.
Exän suku mistä olenkin alussa maininnut tai sitte se linja mistä ei saa puhua se on salassapidettien listalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie poliisin tutkittaviksi omat laitteet. Kaikki ne, mitä sinulla on.
Se yksi laite ,sen myin.Olin palauttanut tehdasasetukset ennen sitä mutta unohtanut pyyhkiä muut tiedot olin esim.tallennetut salasanat erääseen sovellukseen.Se on kuulemma voitu palauttaa takaisin eli pelkkä tehdasasetuspalautukset ei riittäneetkään pyyhkiin kaikkea tietoa pois.
- Anonyymi
Onpa se kyllä ihme, että jollain omalle todellisuustauolle jääneellä jokainen miehen naisena esiintyen kirjoitettu provo on läpinäkyvä juttu, jota esikäsitellään täällä anonyymilla keskustelupalstalla matkalla suuriin saleihin käsittelemään tätä haukkumista. Noloa, tyrmistyttävää ja teeskennellyn lumihiutalemaista käytöstä. Varsinkin kun kokija itse kirjoittelisi mitä sattuu, eli mikä pooluebehavioralismi mahtaakaan olla kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyyhän tuosta sokeakin päättelee.
Sinulla on ilmeisesti koko elämä omistettu tällaiselle päättelylle, jos olisit teinityttö, niin käytöksen vois viä ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sulle joku on kateellinen ja katkera, että sun pitää toimia noin? Kun aloit paljastuksia laittaa, niin laita tämäkin. Mistä ja ketkä?
Kyllä sieltä miehen juttuaarrelaatikosta varmaan kuule löytyy pian tekstiä/sisältöä saa nähdä passaako se sinun bipolariaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti koko elämä omistettu tällaiselle päättelylle, jos olisit teinityttö, niin käytöksen vois viä ymmärtää
Koko elämä? Teinityttö? Onkohan siellä sinulla nyt kaikki niinkuin pitäisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu.
Olen ennenkin klikkaillut linkkejä ja mitään ei ole tapahtunut.Älä muita stalkkaava palstaeunukki valita, yksi umpikärähtänyt kasvonsa polttanut tarkistaa tämän tästä, että saisiko jotain juuri sinun tuottamaan ihan joutavaa huulen heilutusta näprättyä toisten suuntiin, kun näen tällaisia tai tällaista skeidaa adaptoineita näen balettihameen kaikilla hörselöillä. Itsetehty kastraatio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sieltä miehen juttuaarrelaatikosta varmaan kuule löytyy pian tekstiä/sisältöä saa nähdä passaako se sinun bipolariaan
XD kaukana on bipot minusta. Sitä juttuaarrelaatikon aukeamista tässä odotellaankin. Katsotaan, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Hieman tuntuu kuin hänellä olisi starttiongelmia tämän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä palstalla joikaava mies sen tekisi hyväuskoinen ystävä hyvä, niin se ei olis hänelle hyvä juttu lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko elämä? Teinityttö? Onkohan siellä sinulla nyt kaikki niinkuin pitäisi olla?
On. Paremmin on asiat kuin sinulla, joka vetää pöllöille kurkiaurassa jotain jatkuvaa tarinamädätystä, olet tehnyt neitejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
XD kaukana on bipot minusta. Sitä juttuaarrelaatikon aukeamista tässä odotellaankin. Katsotaan, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Hieman tuntuu kuin hänellä olisi starttiongelmia tämän kanssa.
Se ny on ihan yksi sanonko mikä maku mitä sinä miesaloittaja, joka änkeää vastaamaan muiden edestä aiot tarinoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Paremmin on asiat kuin sinulla, joka vetää pöllöille kurkiaurassa jotain jatkuvaa tarinamädätystä, olet tehnyt neitejä
Ei tuollaisia ruutanoita ainakaa kunnioittaa voi, ei nyt eikä koskaan😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tässä joku neiteilee, niin ihan sä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on "huvittavaa" se että sut sekotetaan vissiin muksi, ja mut suksi...
Noi sun aloitukses mainitut "haukunta sanat" liitetään muhun, ja mun bipo suhun :(
Puolisen vuotta mäkin täällä ollut... 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ny on ihan yksi sanonko mikä maku mitä sinä miesaloittaja, joka änkeää vastaamaan muiden edestä aiot tarinoida
En ole aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exän suku mistä olenkin alussa maininnut tai sitte se linja mistä ei saa puhua se on salassapidettien listalla.Sekopää. Vie ne laitteet poliisille ja tuhlaa heidän aikaa. Poliisit ei ole mielenterveyspotilaiden hoitajia. Toisaalta ehkä hyväkin et menisit sinne poliisille, niin pääsisit tarvitsemaasi hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekopää. Vie ne laitteet poliisille ja tuhlaa heidän aikaa. Poliisit ei ole mielenterveyspotilaiden hoitajia. Toisaalta ehkä hyväkin et menisit sinne poliisille, niin pääsisit tarvitsemaasi hoitoon.
Sanoo itse stalkkeri tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu ja olen etukäteen jo maininnut asiasta muille irl joten kyllä olen itsestäni puhunut sorry.
Tämä liittyy myös tähän tutkimiseen mihin käytin provoamista.Olet 58-vuotias sanelukoneen tottunut käyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee näyttää vehkees. Genitaalit.
Myös valvontalaittees. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exän suku mistä olenkin alussa maininnut tai sitte se linja mistä ei saa puhua se on salassapidettien listalla.Kusivehkeet OCH Kultaiset Suihku(kojee)t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muita stalkkaava palstaeunukki valita, yksi umpikärähtänyt kasvonsa polttanut tarkistaa tämän tästä, että saisiko jotain juuri sinun tuottamaan ihan joutavaa huulen heilutusta näprättyä toisten suuntiin, kun näen tällaisia tai tällaista skeidaa adaptoineita näen balettihameen kaikilla hörselöillä. Itsetehty kastraatio
Huulet ja nenänalus oli aina punasena ja ruvella,
Kahdesta
Syystä,
Harrastus
Ja
Harrastelu.
Repi ja rapsutteli kuivuneita rupia. - Anonyymi
Onko sinulla nyt tällainen käsitys jostain tiheiden tapahtumien kulusta, että miespuolinen trolli jota maalitat toiseksi henkilöksi tai siis yrität kinua huomiota tässä tuikitärkeästä kamppailussa on kohdistanut juuri sinuun jotain nainen olet ihan buu- tekstiä? Suosittelen terapiaa
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ensimmäinen askel parantumiseen on myöntää asiat itselleen. Siitä se sitten lähtee päivä kerrallaan. Koskaan ei tiedä mihin tie tuntematon vie.
- Anonyymi
Mitä tuolla tarkoitit?
Minulla on syöpä,minä usein haukun itseäni horoksi ääneen ja pidän itseäni joskus porttona,pidän myös itseäni vanhana(sairaudestani johtuen)yms.
Syöpä mahdollisti sen että olin rohkea.Kyse on kuolemaan johtava ,hitaasti mutta varmasti.
Hakkero voi tämän asian todistaa sillä hän on saanut terveystietoni käsiinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitit?
Minulla on syöpä,minä usein haukun itseäni horoksi ääneen ja pidän itseäni joskus porttona,pidän myös itseäni vanhana(sairaudestani johtuen)yms.
Syöpä mahdollisti sen että olin rohkea.Kyse on kuolemaan johtava ,hitaasti mutta varmasti.
Hakkero voi tämän asian todistaa sillä hän on saanut terveystietoni käsiinsä.Syöpä on ollut motivaatio siihen että olen itse joutunut tutkimaan asioita.
Virallisesti asiat menee hitaasti, liian hitaasti minun kannaltani.
Laitoin tuohon tuon syövän olevan hidas mutta se kun on arvaamaton, voi jokainen päivä olla viimeinen,niin kyllä muutenkaan kukaan ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan. - Anonyymi
Jokos milloin kenenäkin esiintyvä mies tämä itsereflektio vastailemalla omiin teksteihisi alkaa tuottaa tulosta?
Anonyymi kirjoitti:
Jokos milloin kenenäkin esiintyvä mies tämä itsereflektio vastailemalla omiin teksteihisi alkaa tuottaa tulosta?
😂 Niin. Minähän se ainoastaan kirjoittelen sinun lisäksesi kaikki nämä tekstit. Ei täällä koko palstalla ole kuin sinä ja minä.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
😂 Niin. Minähän se ainoastaan kirjoittelen sinun lisäksesi kaikki nämä tekstit. Ei täällä koko palstalla ole kuin sinä ja minä.
Sinähän olet tehokas😲
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet tehokas😲
Kyllähän sitä tässä töiden ohella ehtii tekstiä suoltamaan. Käytössäni on neurolinkki aivoista puhelimeeni mikä tulkitsee ajatteluni selkokieleksi suoraan Suomi24 palstalle. Välillä kun vessoja siivoaa, niin tuppaa suoltamaan aika paljon paskaakin ruudulle.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Hitto, oon mäkin täällä... ette varmasti "varasta" mun kirjoituksia omiksenne.
Ärrimurrikiukkuuu.... Anonyymi kirjoitti:
Ärrimurrikiukkuuu....Niin. Oletko sinä, sinä? Vai oletko vain minun tai jonkun muun harha? Entä jos minä olen vain jonkun palstakirjoittelijan harha? Onko minua edes olemassa? Tunnen jo haihtuvani eetterin tyhjyyteen! Halp! Send nudes to confirm my existence!
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Niin. Oletko sinä, sinä? Vai oletko vain minun tai jonkun muun harha? Entä jos minä olen vain jonkun palstakirjoittelijan harha? Onko minua edes olemassa? Tunnen jo haihtuvani eetterin tyhjyyteen! Halp! Send nudes to confirm my existence!
Olen minä minä, vai olenko? Harhaako vaan? Ollaanhan me me, eikä vaan harhaa?
t. joku kauris <3 Anonyymi kirjoitti:
Olen minä minä, vai olenko? Harhaako vaan? Ollaanhan me me, eikä vaan harhaa?
t. joku kauris <3Kohta kukkakedolla kevään kuumuudesta kirmaava kauris?
Kauris: Kaunis, ketterä, metsän eläin. Pitkiä ihmisiä myös pidetään kauriina, jollei kirahviksi haukuta.
Me oltaisiin mahdollisesti me, jos tietäisin ketkä me ollaan. Mutta mahdollisuuksia on mahdottomasti. Monta ihmeellistä ja kummastelevaa kulkijaa maailmassa ompi monta.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Kohta kukkakedolla kevään kuumuudesta kirmaava kauris?
Kauris: Kaunis, ketterä, metsän eläin. Pitkiä ihmisiä myös pidetään kauriina, jollei kirahviksi haukuta.
Me oltaisiin mahdollisesti me, jos tietäisin ketkä me ollaan. Mutta mahdollisuuksia on mahdottomasti. Monta ihmeellistä ja kummastelevaa kulkijaa maailmassa ompi monta.Eikö sulla ole minkäänmoista aavistusta keitä me oltaisiin jos me oltaisiin me?
Ei, me ei tunneta oikeesti yhtään millään tavalla.
Mikään ei ole mahdotonta jos ei halua niin olevan.
Me ollaan taidettu käydä tätä keskustelua aiemminkin että me ollaan vääriä meitä.
Oletko sinä pitkä ihminen?
Tämä kauris on kaukana pitkästä ihmisestä. Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole minkäänmoista aavistusta keitä me oltaisiin jos me oltaisiin me?
Ei, me ei tunneta oikeesti yhtään millään tavalla.
Mikään ei ole mahdotonta jos ei halua niin olevan.
Me ollaan taidettu käydä tätä keskustelua aiemminkin että me ollaan vääriä meitä.
Oletko sinä pitkä ihminen?
Tämä kauris on kaukana pitkästä ihmisestä.Eipä oikeastaan. Lyhyitä henkilöitä keneltä olen saanut kielteisen päätöksen on kaksi. Yksi porilainen ja yksi vanha amk luokkakaveri.
Eräs lyhyt ihminen on välillä mielessä, työskentelee samassa rakennuksessa vaikkakin eri ammatissa. Siitä en tosin tiedä huiskiko vain ystävällisyyttään. (Toisaalta, kun pituutta on 182cm, aika monikin on lyhyempi.)- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Eipä oikeastaan. Lyhyitä henkilöitä keneltä olen saanut kielteisen päätöksen on kaksi. Yksi porilainen ja yksi vanha amk luokkakaveri.
Eräs lyhyt ihminen on välillä mielessä, työskentelee samassa rakennuksessa vaikkakin eri ammatissa. Siitä en tosin tiedä huiskiko vain ystävällisyyttään. (Toisaalta, kun pituutta on 182cm, aika monikin on lyhyempi.)En mä ole kielteistä päätöstä antanut sulle.
Eikä tiedetä kun täältä.
Meillä on melkein 30cm pituus eroa.
Ja ollaan halailtu 🤭 Anonyymi kirjoitti:
En mä ole kielteistä päätöstä antanut sulle.
Eikä tiedetä kun täältä.
Ja ollaan halailtu 🤭Sehän on kivan pieni koko. Lyhyet naiset on kyllä kuumia. Tässä ajatellessa jo alkaa ottamaan eteen. 😳 Sekä sopivan kokoinen kainaloon purisemaan kuin pieni kissanpentu ketä voi sitten silitellä kädestä ja hiuksista ynnä muista kivoista paikoista.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Sehän on kivan pieni koko. Lyhyet naiset on kyllä kuumia. Tässä ajatellessa jo alkaa ottamaan eteen. 😳 Sekä sopivan kokoinen kainaloon purisemaan kuin pieni kissanpentu ketä voi sitten silitellä kädestä ja hiuksista ynnä muista kivoista paikoista.
Oi voi sentään :) Lähinköhän mä nytten sit harhailemaan ajatusteni kanssa jonnekin?
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi sentään :) Lähinköhän mä nytten sit harhailemaan ajatusteni kanssa jonnekin?
Muista pestä kädet hyvin ennen iltapalaa. 😉
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Muista pestä kädet hyvin ennen iltapalaa. 😉
Meinaatsä että ois jotenkin saastuneet käet :(
Anonyymi kirjoitti:
En sentään. Jos ajatukset harhailee, ja kädet sen seurauksena. Niin silloin on hyvä pestä kädet sen jälkeen.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
En sentään. Jos ajatukset harhailee, ja kädet sen seurauksena. Niin silloin on hyvä pestä kädet sen jälkeen.
No juu kyllä ainakin ennen syömistä :D Mutta ei ne kädet niin likaset olis kai, voihan sitä harhailla suukotellenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitit?
Hakkero voi tämän asian todistaa sillä hän on saanut terveystietoni käsiinsä.No noita sun sanojas oot kyllä käyttäny vissiinkin muidenkin aloituksissa. Vaikka ei ole sulle tehnyt/sanonut mitään väärää.
Anonyymi kirjoitti:
No juu kyllä ainakin ennen syömistä :D Mutta ei ne kädet niin likaset olis kai, voihan sitä harhailla suukotellenkin.
Tottahan tuokin. Suukotellen, kielellä härnäten, parralla kutitellen. Mutta huomenna aamuherätys aikainen. Hyvän yön toivotukset sinne puhallellen, hellästi korvalehteä näykäten.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Tottahan tuokin. Suukotellen, kielellä härnäten, parralla kutitellen. Mutta huomenna aamuherätys aikainen. Hyvän yön toivotukset sinne puhallellen, hellästi korvalehteä näykäten.
Kiitos hyvät yöt sinnekin näillä mielikuvilla saa nähdä mitä tulee yöstä ;)
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Niin. Oletko sinä, sinä? Vai oletko vain minun tai jonkun muun harha? Entä jos minä olen vain jonkun palstakirjoittelijan harha? Onko minua edes olemassa? Tunnen jo haihtuvani eetterin tyhjyyteen! Halp! Send nudes to confirm my existence!
Suomea suomalaisille, vaikka neljää muutakin kieltä osaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tiedetä kun täältä.
Ja ollaan halailtu 🤭Nii-i. Alle 157.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Sehän on kivan pieni koko. Lyhyet naiset on kyllä kuumia. Tässä ajatellessa jo alkaa ottamaan eteen. 😳 Sekä sopivan kokoinen kainaloon purisemaan kuin pieni kissanpentu ketä voi sitten silitellä kädestä ja hiuksista ynnä muista kivoista paikoista.
Näppärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No noita sun sanojas oot kyllä käyttäny vissiinkin muidenkin aloituksissa. Vaikka ei ole sulle tehnyt/sanonut mitään väärää.
Poistin olikin ettei kukaan imis itseensä näitä koska ollaan tuntemattomia toisillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. KÄDET
2. Käki on taas ihan eri juttu.
3. Vielä on lisäksi pakkaa sekottamassa se uppo-outo äimänkäki. - Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Mikä on herran pituus ja mikä on max.pieni nainen käsitteeseen?
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Entä pieni mies?Otatko kainaloon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tiedetä kun täältä.
Ja ollaan halailtu 🤭Ai se hitsaajako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä pieni mies?Otatko kainaloon?
Eiköhän se oo myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpä on ollut motivaatio siihen että olen itse joutunut tutkimaan asioita.
Virallisesti asiat menee hitaasti, liian hitaasti minun kannaltani.
Laitoin tuohon tuon syövän olevan hidas mutta se kun on arvaamaton, voi jokainen päivä olla viimeinen,niin kyllä muutenkaan kukaan ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan.Mitä sitte?
Asiat tiedossa ja kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärrimurrikiukkuuu....Virhe:
ärriburri - Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Oot vetänyt kaasuja liian kauan, Sinä Eetteri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuuu-u
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Nonni.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Jos sen verran saa häiritä miespuolinen aloittaja tätä feikkidialogia itsesi kanssa, niin onko pornolinkit tuattanu hyvää satoa muiden tietojen kalastuksessa? Tuskin mitään peruuttamatonta on päässyt tapahtumaan, mutta kiusallista ehkäpä jos jotkut jonnet ym klikkaa työpaikan laitteistolla nääs auki
- Anonyymi
Sinulla on naisena esiintyvä juttusuulake sen verran monta kokonaisuutta ympätty tähän, että maalittavat ressut ei kykene rosessoimaan kaikkea, mutta joku piti mm anonyymia haukkumista erittäin tärkeänä seikkana yksityiselle edulle🤭
- Anonyymi
Minkälainen trauma saa epäilemään kaikkia kirjoituksia naisena esiintyvän miehen kirjoittamiksi. Eikö tämä aloittaja voisi 50% tod. näköisyydellä olla nainen? Ja vaikka olisi mies niin tuskin se jota ikävöit joka päivä ja yö. Täällä käy päivittäin tuhansia:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen trauma saa epäilemään kaikkia kirjoituksia naisena esiintyvän miehen kirjoittamiksi. Eikö tämä aloittaja voisi 50% tod. näköisyydellä olla nainen? Ja vaikka olisi mies niin tuskin se jota ikävöit joka päivä ja yö. Täällä käy päivittäin tuhansia:)
Nii on se ”vähän” köykäistä väittää yhtään mitään anonyymin palstan 50/50 juttujen perusteella. Eikä kertoimet ole edes lähelläkään sitä. Vaikka olisi mies, kuten sinä olet köyhää tekstiäsi mukaillen, niin ei aihe liity kaipaamiseen millään tavalla, todellisuudessa on muitakin kerrostumia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii on se ”vähän” köykäistä väittää yhtään mitään anonyymin palstan 50/50 juttujen perusteella. Eikä kertoimet ole edes lähelläkään sitä. Vaikka olisi mies, kuten sinä olet köyhää tekstiäsi mukaillen, niin ei aihe liity kaipaamiseen millään tavalla, todellisuudessa on muitakin kerrostumia
Juu kalkkikerrostumia ja päässä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen trauma tai aivopesu saa kokemaan kaikki yhden naisen kirjoittamaksi? Kysyn ns ohi sinun tätä asiaa miestrolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt tähän aloitukseen ja sen kerrostumiin mennään, niin joku nainen eli edelleen naisena esiintyvä äijä väittää nimitelleensä itseään täällä foorumilla. Okei. Joku huomionkipeä noteerausta kaipaava yrittää kokea itsensä osalliseksi tätä haukkujen virtaa ja väittää aloitusta hämäykseksi. Mkay. Kolmas kokee viehtymystä termeihin vaino ja vainoaminen, sillä hän kuvittelee päivystävältä jonkun tietyn ajatuksia täällä. Kolme kakoa jo bongattu
- Anonyymi
Ei tuo ole totta. Esim minä olen käyttänyt horo sanaa täällä enkä tunne yhtään naista ketä täällä käy. Kirjoitan ventovieraille joskus noin KUN HE ITSE ALOITTAVAT TAPPELUN ENSIN. Olet harhainen ap. Ei millään pahalla. Ihan ventovieraita ollaan kaikki toisillemme.
- Anonyymi
Ei ole kyllä minulta aloitus, pelkkää maalaamista.
- Anonyymi
Eipä ole helppojen ressujen elämänkouluprovo kenenkään muunkaan naisen tekemä tuotos
- Anonyymi
Ikivanha lastenloru
(arpomiseen, huom etusormella, tahtiin osoitellaan vastapelureita, ketä Onni suosii)
"Maalari maalaa taloa
Sinistä ja punasta
Illan tullen sanoo
Hän
Nyt
Mä lähden
Tästä talosta
Pois"- Anonyymi
Olisin niin helppoa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin niin helppoa lähteä.
*olisikin
- Anonyymi
🦔🦔🦔
- Anonyymi
Väärät emojit.
🪰🕷🦟=🕸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärät emojit.
🪰🕷🦟=🕸Tuo hämis on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hämis on nainen.
Eipä ole, naisena esiintyvän miehen tunnistaa mimenomaan runsaasta emojien käytöstä. Toisekseen ilmaisu nainen voisi terveidenpsrissa tarkoittaa n kahta kolmea miljoonaa vaihtoehtoa, eli ei mitään luuloharhaista dualismia🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole, naisena esiintyvän miehen tunnistaa mimenomaan runsaasta emojien käytöstä. Toisekseen ilmaisu nainen voisi terveidenpsrissa tarkoittaa n kahta kolmea miljoonaa vaihtoehtoa, eli ei mitään luuloharhaista dualismia🤭
Kyllä se on nainen kun minä sen tein ja se nainen luulee olevansa kettu.
Ressu se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nainen kun minä sen tein ja se nainen luulee olevansa kettu.
Ressu se on.Ei kai kukaan luule olevansa oikeasti kettu? :D
- Anonyymi
Pyhhh
- Anonyymi
Kaikki voi tervehtyä
Pahimmat jopa helpommin
Kuuntele se kirjA
- Anonyymi
Susi on syntyny uudelleen......
- Anonyymi
Tarkoitatko että tämä ns susimies on kirjoittanut tämän aloituksen naisena esiintyen täällä anonyymipalstalla? Jos, niin osut kerrankin oikeaan, mutta en usko, että ikinä edes pyrit siihen olet koukussa tyhmempiesi (scary!) manipulointiin ja elät tätä loiston päivääsi uudelleen ja uudelleen🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että tämä ns susimies on kirjoittanut tämän aloituksen naisena esiintyen täällä anonyymipalstalla? Jos, niin osut kerrankin oikeaan, mutta en usko, että ikinä edes pyrit siihen olet koukussa tyhmempiesi (scary!) manipulointiin ja elät tätä loiston päivääsi uudelleen ja uudelleen🥱
Ei vaan voi käsittää tuota yksinkertaisuuden määrää, mutta jokainen huonosti menestynyt narsisti tarvitsee kai hetkensä yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tästä jotain ja original oli tuo joka puhuu tuolla alkupuolella suvusta.
- Anonyymi
Kirjoittelet mies juuri tälle misogyyniyleisölle räätälöityä kääkwauprovoa. Kaikki ku ei elä tässä päivässä nääs
- Anonyymi
Putinismilla sama probleema.
- Anonyymi
Onko sillä ”putinismilla” mitään muutakaan ku probleema?
- Anonyymi
Koin myös ihan ihmeellisen energian ja siitä päivästä asti miettinyt tuota hommaa, että mitä ihmettä siinä tapahtui? Aikajana täsmää suurinpiirtein. Täytyy ottaa yhteyttä, kun ei tässä vuositolkulla viitsisi ihmetellä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi342780- 1181486
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21359Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2581130Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341043Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!60997- 68989
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis110879- 61855
- 41847