Oleta minusta mitä vain.
Olen osastolla melkein päivittäin.
20
319
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon tottunut näihin, joten ihmisiä silti ovat ja monesti herkempiä. Ihan jees!
Tästä en lähde arvailemaan mitään. 😅
Tietenkin kaikki ovat ihmisiä, siinä olet kyllä oikeassa. Sekä kaikki ollaan myös erilaisia.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Tästä en lähde arvailemaan mitään. 😅
Tietenkin kaikki ovat ihmisiä, siinä olet kyllä oikeassa. Sekä kaikki ollaan myös erilaisia.Joo ei kannata😅.. En mä tiiä, mä kiinnyn näihin aika hyvin.
- Anonyymi
Yvä hoidossa ei kuolleena.
- Anonyymi
onhan niiden joku avustuspaketti annettava sekä ihmisille että yrityksille, en tiedä koska tulee. ja varmaan kohta saa veronalennusta jos ei asu yksin, ja pysyy riitelemättä. kivat ideat 😍
- Anonyymi
kaikille ihmisille syntymäpäivälahja valtiolta, 100 euroa verovapaata tuloa! jee! ja kaikille kulutuskuponkeja /hlö millä voi ostaa mitä vaan, vaikka vuodessa 500 euroa. haenko eduskuntaan?
- Anonyymi
Vieläkö ihmisjäteagenda on voimissaan? Minä ainakin olen biologista ylijäämäjätettä. Minulla ei ole mitään virkaa mutta voisin alkaa tekemään taidetta jotta jätän jälkeni historiankirjoihin. Ilmoittelen siitä suoleen mikäli onnistun omasta mielestäni urallani.
Onhan se. Olen ihmisjäte, enkä muuksi muutu. Toukkien ruuaksi joudan sitten joskus johonkin katuojaan.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Minkälaista taidetta olit ajatellut? Lupaan ainakin vilkaista kuvaa taiteestasi. Jos siihen linkin joskus täräytät. Onnea ja menestystä. Live long and prosper.- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Onhan se. Olen ihmisjäte, enkä muuksi muutu. Toukkien ruuaksi joudan sitten joskus johonkin katuojaan.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Minkälaista taidetta olit ajatellut? Lupaan ainakin vilkaista kuvaa taiteestasi. Jos siihen linkin joskus täräytät. Onnea ja menestystä. Live long and prosper.Se olisi musiikkia. Instrumentaalia puhtaasti. Täytyy luoda se ensimmäinen kappale tässä joskus, joka tapauksessa tänä vuonna. En osaa piirtää. Kuvaamataidon kädenjälkeni on kuin pikkulapsella. Joskus kykenin kuitenkin yksittäisiin ihan ok luomuksiin piirtämisen saralla. Sinussa on tuota runoilijan vikaa niin se voisi olla sinun juttusi. Piirtämisestä vielä sen verran että tekoälyn avulla pystyy nykyään vissiin vaikka mihin. Mielestäni jonkinlainen aivotoiminnan ylläpitäminen on järkevää. Kielten opiskelu on yksi aihe mikä kiinnostaa semisti.
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi musiikkia. Instrumentaalia puhtaasti. Täytyy luoda se ensimmäinen kappale tässä joskus, joka tapauksessa tänä vuonna. En osaa piirtää. Kuvaamataidon kädenjälkeni on kuin pikkulapsella. Joskus kykenin kuitenkin yksittäisiin ihan ok luomuksiin piirtämisen saralla. Sinussa on tuota runoilijan vikaa niin se voisi olla sinun juttusi. Piirtämisestä vielä sen verran että tekoälyn avulla pystyy nykyään vissiin vaikka mihin. Mielestäni jonkinlainen aivotoiminnan ylläpitäminen on järkevää. Kielten opiskelu on yksi aihe mikä kiinnostaa semisti.
Kuulostaa kivalta. Soitatko paljonkin?
Kiitos. Teen vähän sitä ja tätä, mutta aika harvoin.
Tekoälyllä tosiaan pystyy tekemään huikeitakin luomuksia. Mulla löytyy piirtopöytäkin, toisaalta olen sitä käyttänyt enemmän matematiikan opiskeluun, kuin piirtämiseen. 😄
Onhan se järkevää. Aivotkin on eräänlainen lihas. Logiikkaa, muistia yms voi kehittää jatkuvasti. Jos ei käytä niin rappeutuu.
Mukavaa päivää.
- Anonyymi
Minäkin olin yli puoli vuotta putkeen tässä pari vuotta sitten. Sekaisin kuin seinäkello.
- Anonyymi
MunNimiOnJK kirjoitti:
Toivottavasti voit jo paremmin.
Olen ollut nyt yli kaksi vuotta. Eri osastoilla tosin.Töissä.Olet joko siivooja tai vartia?
- Anonyymi
Taitaa olla Woman tämä Jk🥱
- Anonyymi
Ulkoisesti mies. JP.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi342780- 1181486
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21359Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2581130Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341043Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!60997- 68989
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis110879- 61855
- 41847