Olen osastolla melkein päivittäin.

Oleta minusta mitä vain.

20

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon tottunut näihin, joten ihmisiä silti ovat ja monesti herkempiä. Ihan jees!

      • Tästä en lähde arvailemaan mitään. 😅

        Tietenkin kaikki ovat ihmisiä, siinä olet kyllä oikeassa. Sekä kaikki ollaan myös erilaisia.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Tästä en lähde arvailemaan mitään. 😅

        Tietenkin kaikki ovat ihmisiä, siinä olet kyllä oikeassa. Sekä kaikki ollaan myös erilaisia.

        Joo ei kannata😅.. En mä tiiä, mä kiinnyn näihin aika hyvin.


    • Anonyymi

      Yvä hoidossa ei kuolleena.

    • Anonyymi

      onhan niiden joku avustuspaketti annettava sekä ihmisille että yrityksille, en tiedä koska tulee. ja varmaan kohta saa veronalennusta jos ei asu yksin, ja pysyy riitelemättä. kivat ideat 😍

      • Anteeksi kuinka?

        Nyt on aika paljon ammuttu ohitse.


    • Anonyymi

      kaikille ihmisille syntymäpäivälahja valtiolta, 100 euroa verovapaata tuloa! jee! ja kaikille kulutuskuponkeja /hlö millä voi ostaa mitä vaan, vaikka vuodessa 500 euroa. haenko eduskuntaan?

    • Anonyymi

      Vieläkö ihmisjäteagenda on voimissaan? Minä ainakin olen biologista ylijäämäjätettä. Minulla ei ole mitään virkaa mutta voisin alkaa tekemään taidetta jotta jätän jälkeni historiankirjoihin. Ilmoittelen siitä suoleen mikäli onnistun omasta mielestäni urallani.

      • Onhan se. Olen ihmisjäte, enkä muuksi muutu. Toukkien ruuaksi joudan sitten joskus johonkin katuojaan.

        Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Minkälaista taidetta olit ajatellut? Lupaan ainakin vilkaista kuvaa taiteestasi. Jos siihen linkin joskus täräytät. Onnea ja menestystä. Live long and prosper.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Onhan se. Olen ihmisjäte, enkä muuksi muutu. Toukkien ruuaksi joudan sitten joskus johonkin katuojaan.

        Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Minkälaista taidetta olit ajatellut? Lupaan ainakin vilkaista kuvaa taiteestasi. Jos siihen linkin joskus täräytät. Onnea ja menestystä. Live long and prosper.

        Se olisi musiikkia. Instrumentaalia puhtaasti. Täytyy luoda se ensimmäinen kappale tässä joskus, joka tapauksessa tänä vuonna. En osaa piirtää. Kuvaamataidon kädenjälkeni on kuin pikkulapsella. Joskus kykenin kuitenkin yksittäisiin ihan ok luomuksiin piirtämisen saralla. Sinussa on tuota runoilijan vikaa niin se voisi olla sinun juttusi. Piirtämisestä vielä sen verran että tekoälyn avulla pystyy nykyään vissiin vaikka mihin. Mielestäni jonkinlainen aivotoiminnan ylläpitäminen on järkevää. Kielten opiskelu on yksi aihe mikä kiinnostaa semisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi musiikkia. Instrumentaalia puhtaasti. Täytyy luoda se ensimmäinen kappale tässä joskus, joka tapauksessa tänä vuonna. En osaa piirtää. Kuvaamataidon kädenjälkeni on kuin pikkulapsella. Joskus kykenin kuitenkin yksittäisiin ihan ok luomuksiin piirtämisen saralla. Sinussa on tuota runoilijan vikaa niin se voisi olla sinun juttusi. Piirtämisestä vielä sen verran että tekoälyn avulla pystyy nykyään vissiin vaikka mihin. Mielestäni jonkinlainen aivotoiminnan ylläpitäminen on järkevää. Kielten opiskelu on yksi aihe mikä kiinnostaa semisti.

        Kuulostaa kivalta. Soitatko paljonkin?

        Kiitos. Teen vähän sitä ja tätä, mutta aika harvoin.

        Tekoälyllä tosiaan pystyy tekemään huikeitakin luomuksia. Mulla löytyy piirtopöytäkin, toisaalta olen sitä käyttänyt enemmän matematiikan opiskeluun, kuin piirtämiseen. 😄

        Onhan se järkevää. Aivotkin on eräänlainen lihas. Logiikkaa, muistia yms voi kehittää jatkuvasti. Jos ei käytä niin rappeutuu.

        Mukavaa päivää.


    • Anonyymi

      Minäkin olin yli puoli vuotta putkeen tässä pari vuotta sitten. Sekaisin kuin seinäkello.

      • Toivottavasti voit jo paremmin.

        Olen ollut nyt yli kaksi vuotta. Eri osastoilla tosin.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Toivottavasti voit jo paremmin.

        Olen ollut nyt yli kaksi vuotta. Eri osastoilla tosin.

        Töissä.Olet joko siivooja tai vartia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töissä.Olet joko siivooja tai vartia?

        Töissäpä hyvinkin. 👍


    • Anonyymi

      Taitaa olla Woman tämä Jk🥱

    • Anonyymi

      Ulkoisesti mies. JP.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe