Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siten niin, kun sinulta tulee aina vaan kysymyksiä? Ei koskaan vastauksia?
Tuo lainauksesi kommentistani on melko varmasti väärin lainattu.
22.05.2024 18:23
Hahahaa... sori... tuo on hieman epävakaata ehkä.
Siis se "tunteisiin perustuva elämäntapa" - se minkä heti alussa mainitsin.
22.05.2024 18:17
Ajattelitko että suomen luonnossa ravinto riittää pitkäksikin aikaa 5 miljoonalle ihmiselle? Sanoisin että se aika olisi kuukausia ennenkuin olisi loppu.
Ravinnon kasvattaminen itse on äärimmäisen työlästä ja vaikeaa, vaativaa. Ilman teollista maataloutta.
22.05.2024 18:14
>>>Jos oon oma itteni ja itsevarma, ja jos sanon mitä meinasin niin tunnen itteni "pettäväksi" vaik oon sinkku.. >>>
Tuo on erityisen hämmentävää. Jos sanot jotain, en tiedä mitä, mutta tunnet itsesi sitten pettäväksi, ketä kohtaan? Jotain ex-poikaystävääkö? En tajua..
22.05.2024 18:12
En vaan yhtään ymmärrä että mistä on kyse.
Varmaan se 55 minuuttia kirjoitettu viesti täyttäisi koko palstan...
Ehkä voisi siitä nyt miettiä tiivistelmän mikä on rajoitettu kahteen- kolmeen lauseeseen. Sitten odottaisit siihen vastausta, ja taas reagoisit vastauksessa annettuihin yksityiskohtiin seuraavassa viestissä. Ps. Sitä sanotaan keskusteluksi.
Jokainen viestisi vaan herättää uusia kysymyksiä, vastauksia vaan ei ikinä tule mihinkään...
22.05.2024 18:08
En tiedä mikä on tuo ätmi josta puhut.
Mutta jos maatalous romahtaa niin ei ole kasviksia mitä syödä - tämä johtaa kannibalismiin. Tästä löytyy lukuisia viitteitä historiasta, jos vaivautuu niitä lukemaan.
22.05.2024 17:57
Kun maatalousala romahtaa maailmanlaajuisesti, kannibalismista tulee uusin trendi-ilmiö. En tosin tiedä hehkutetaanko sitä sitten sosiaalisessa mediassa vai vaietaanko siitä.
22.05.2024 17:48
Korjaan edellistä hieman, vihjata asiaa oli minulta väärä sanavalinta, oikea olisi kuvailla asiaa. En kuitenkaan ymmärtäisi vihjeitäsi jos niitä sanoisit, asian kuvailu on selkeämpää.
22.05.2024 17:38
Tästä keskustelusta tulee mieleeni sellainen tv-sarja kuin Twilight Zone. Joudun myöntämään että olen nyt aika pihalla.
Purettua itsenäni, en edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Ja siis on elämässäni useita ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin, jatkuvasti, en siis ole yksinäinen jos sitä tarkoitit.
En ollenkaan ymmärrä että miksi mukamas et voisi sanoa joihinkin asioihin mihin haluaisit jotain sanoa? Tämä menee ihan yli käsityskykyni.
Jos et voi sanoa suoraan jotain asiaa, niin ehkä voisit vihjata sitä asiaa jotenkin?
22.05.2024 17:30
Ihmettelen tuota terapiasi tasoa jos jostain palstalta saat paremmin apua.
Ja terapeuttisi oli siis sitä mieltä ettei elämäntavassasi ole mikään vialla, mitään muutettavaa?
En ole koskaan ollut terapiassa. En olisi sellaiseen ollenkaan sopiva kohde koska hoidan omat asiani itse.
22.05.2024 17:03
Piti lukea tuo viesti kahteen kertaan, enkä vieläkään ole ihan varma että oliko se minulle tarkoitettu, vai tuliko se vahingossa tähän kohtaan jostain ihan muusta keskustelusta.
En ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta yritän ottaa selvää tästä.
>>>Ja sä et unohtais mua.
>>>Vaan ihan muusta syystä.
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan näin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta varsin itsevarmasti ja rohkeasti.
22.05.2024 17:01
En hetkeäkään usko että saisit opiaatteja vaikka niitä pyytäisit.
>pätevä ja
>"vahva " ja parempi kuin muut??
Entä jos vaan olen. Johtuen elämäntavastani joka on erillainen kuin tunteeseen perustuva elämäntapa.
>Ihme että edes pystyt myöntämään ettet
>Ymmärrä jotain tai pysty keskittymään..
Minulla ei ole vaikeuksia myöntää sitä jos en tiedä jostain aihealueesta tarpeeksi kommentoidakseni sitä järkevästi.
Siis keskittyminen oli sitä että keskittyy esim viiteen asiaan yhtäaikaisesti, siihen en pysty, mutta monet naiset väittävät pystyvänsä, minkä väitteen todellisuutta epäilen erittäin vahvasti.
>Sit sä ihmettelet miksi sun kanssa ei muut halua keskustella...
Tässä olet oikeassa. Olen hieman kummastellut että miksi en saa vastauksia kommentteihini. Itse asiassa sinä taidat olla ainoa joka vastaa minulle. En osaa selittää että mistä tämä johtuu.
22.05.2024 16:52
>>>Mut en psykiatrin mielestä oo ees terapian tarpeessa >>>
Psykiatri valitsee sanansa tarkoin, mutta tarkoittaa sitä ettet ole valmis terapiaan. Terapiaan osallistuvan henkilön täytyy olla itse valmis menemään täysillä mukaan toimintaan ja muuttamaan elämäntapaansa terapian seurauksena. Halu tähän täytyy lähteä siitä henkilöstä itsestään, terapeutti ei voi sitä pakottaa yhtään mihinkään.
Yleisesti ottaen, kaikki ongelmat mielenterveyshoidossa hoidetaan lääkkeillä.
22.05.2024 16:43
Tottakai tiedän että olet epävakain persoona jonka kanssa minä itse olen ikinä keskustellut. Kai minä nyt oman henkilöhistoriani tunnen. Muistaisin aivan varmasti jos jonkun yhtä epävakaan olisin jossain joskus tavannut, olisi erittäin vaikeaa sellaista tapausta unohtaa.
22.05.2024 16:39
Itse en ole ollenkaan lääkemyönteinen, mutta myönnän silti että jossain tapauksissa lääkkeet ovat tarpeellisia.
Itse en käytä kipulääkkeitä tms muita lääkkeitä, siitä yksinkertaisesta syystä että en tarvitse niitä. Hammaslääkärillä kyllä oli melko epäuskoinen ilme kun hampaan poiston jälkeen hän kysyi onko minulla kunnollisia kipulääkkeitä, kun vastasin etten tarvitse niitä. Sanoin että on minulla asperiinia kyllä jossain. En kertonut että ne on jotain 20 vuotta vanhoja.
22.05.2024 16:34
Tämä keskustelu sinun tulisi käydä oman lääkärisi kanssa. Ehkä lääkärillä on jokin syy miksi ei halua määrätä sinulle esim. kipulääkkeitä.
22.05.2024 16:30
Tiedän vain sen että olet epävakain henkilö kenen kanssa olen ikinä keskustellut.
Ja suosittelisin miettimään vakavasti niitä lääkityksiä vielä uudestaan. Mutta tietenkin elämäsi on sinun omasi ja toimit niinkuin parhaaksi näet, tai sinun tapauksessasi, koet. Jos elämäsi on juuri nyt sellaista kuin haluat sen olevan, olet tyytyväinen tilanteeseesi, niin tietenkään sitten ei ole tarvetta muutoksiin.
22.05.2024 16:24
>>>Auttaako neuroleptit ja masennuslääkkeet
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus>>>
Kyllä.
22.05.2024 16:21
Oikeastaan en ihan ymmärrä miksi elämäntapasi arvosteleminen on loukkaavaa. Ja miksi ylipäätään otat joka sanan henkilökohtaisesti hyökkäyksenä itseäsi ja omia arvojasi vastaan.
22.05.2024 16:09
Mielestäni lääkitys olisi sinulle ehdottoman tarpeellinen. Unilääke lisäksi. Ihmettelen suuresti kuinka lääkärisi antaa sinun olla vapaasti ilman lääkityksiä.
22.05.2024 15:59
62 / 108