Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
masa49
profiilit
masa49
masa49
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...kuin vain kaunis ja älykäs; kukaan muu misseistämme ei ole tehnyt vastaavaa uraa misseytensä jälkeen vaikka moni onkin päässyt kokeilemaan siipiään laulajana ja/tai näyttelijänä.
Siihen aikaan kun hänet valittiin, pääsi missiksi VAIN olemalla naisen näköinen; anorektikot hongankolistajat karsittiin jo alkuerissä.
07.01.2008 10:35
Olen hävittänyt vuosien saatossa useita häiritseviä pesiä pölynimurilla, jopa sellaisista paikoista, joihin ei ollut pääsyä muualle kuin pesään johtavalle reitille (mm. katto-pellin ja aluspaperin välistä; vaati imurointia useampana päivänä). Suuria pesiä hävitettäessä on kuitenkin muistettava, etteivät kaikki ampiaiset käy pesästä ulkona ollenkaan. Ulkovarastossamme olivat ampiaiset muuttaneet yhden lastenvaatelaatikon pesäkseen ja pistin putken imemään koko päiväksi lentoaukon eteen; illalla ei lentänyt enää yhtään ampiaista vaikka kuinka kolistelin laatikkoa jolloin ryhdyin purkamaan laatikkoa pitkällä kepillä. Sisällä oli useita kennoja ja joka kennolla oli vähintäin kaksi ampiaista "lastenhoitajana" ja ne hyökkäsivät keppiä pitkin kimppuuni (suljin silmäni ja olin pari minuuttia aivan liikkumatta; ampiainen ei pistä jollei se näe kohteen liikkuvan).
Pisimmillään on osa ampiaisista ollut hengissä yli viikon pölynimurin pussissa (syövät kuolleita lajitovereitaan); siksi olen pistänyt pölyn imurin pussin aina lopetettuani pesän imuroinnin muovipussiin ja ennen pussin sulkemista suihkuttanut hiukkasen myrkkyä pussiin.
26.07.2007 09:46
2 / 2