jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
- 299
- 799
rykäsen samaan..
..hengenmenoon..ei kun hengenvetoon että ennustaja pervokki ennustaa kottaraisista pakkasta luvassa lähipäivinä..kottara999odottelen noitia
..tarttis luuta-kyydin kallioon.. vois sekoitella vielä lisäks taikajuomia.. vol 20 prossaa ainakin loput kaljaa.. http599mitä jouluna oikeesti tapahtuu?..
..santaklaus heittää jumalallisen valkoisen kaapunsa pilvenhattaralle..ja vaihtaa punasiin..laittaa sädekehän syrjään ja398esidokaaja..mitä ihmettä?
Mikä on esidokaajan palkka? vain ilmaiset viinat ja valtion paheksunta???298tein tilauksen....
..taas parista kormanin ja vinskin leffasta.. nyt ootan kieli pitkällä tilauksen saapumista.. jo tässäkin on se oma jänn098leslie nielsen sen tiesi
..totuus voi joskus sattuu yhtä paljon kuin istahtaa satulattoman pyörän selkään.. näitä älyn helmiä löytyy siis holliwo098smurffit mainostavat
..vain kauniille ja rohkeille smurffeille.. iloista pk-seuraa ja smurffienvaihtoa.. puh.. 0100 123123 smurfiina198kertokaa jos osaatte..
..että miksi? voi miksi.. aina vähän pitenpään tissutellessa tai ryypätessä.. on persuuksissa se niin sanottu jäätävä po398katukaivoihin kuolemaan
Miksi miehet menevät katukaivoihin kuolemaan? Järvenpää-ja pikku-huopis. Eikö ole synkkää päättää päivänsä katukaivossa?598meteolorogi-pervokki
Käristyskupoli on siirtyny hokkaidolle ja hawaijilla sataa lunta. Tänä kesänä suomi välttyy käristyskupolilta ja tilalla297VAI MICHAEL JACKSON
..muistan sen että kyllä se oluet tiesi ja kirjoitti kirjanki.. conan obrienissakin esiinty sepalus auki humalassa.. hah597mikä pierussa on?
..mikä siinä on kun pieree niin pyöryttää? haju..metaani,rikki..mikä?1497aikakone lauloi
..aikakone lauloi muistaakseni aikanaan.. opettelen salaa.. siis mitä? mikä on asia jota pitää opetella salaa ?laittomuk297hirveestä alapeukutuksesta..
luulisin seuraavan.. tiedättekö minkä? ruskean sormen tietty? kiva kaivella ja haistella vanhoja juttuja.. ajattelin ott096Kiito-orava?
Lähimetsässä lenkkeillessä näin polulla selkeästi kiito-oravan. Sillä kun ei ollut siipiä ja se mut nähtyään ponkas juok096sipulia porkkanaa pirkkaolutta
sipulia porkkanaa pirkkaolutta.. niitä ostin.. äsken söin possupataa.. kauppareissulla kävin baarissa menetin juomiin 15396olen tullu päätoksen
Dinosaurukset ei oo meteoriittijen pommituksen vuoksi oo kadonneet minnekään muuttanne vaan taikaiskusta (ovulaatio..eik296k-pää-ämmät rettiisit
jos sanois parille k-pää ämmällä että.. työ ootta ku kaks rettiisii..kummattin vihasta punasia ja katkeruudesta kitkeriä296