Käristyskupoli on siirtyny hokkaidolle ja hawaijilla sataa lunta. Tänä kesänä suomi välttyy käristyskupolilta ja tilalla on viileämpi kesä. Sinilevästä ei päästä eroon ennen kuin suomalaiset tekee asialle jotain..satelliiittikuvat EI valehtele...
Syyssäästä enemmän ja varsinkin tuolta ekvatoriaalin toiselta puolelta Riiosta syksyllä kun lentolippu maksaa suunta 160 eurroo ens syyskuussa jos pääsis paikanpäälle? jättää kossut alkoon ja oluet kauppaan.. Tammikuun virta tosiaan ja siellähän sikäläinen tammikuu nyt just kohta.
meteolorogi-pervokki
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Pahast oovat ilimastoasjat, pahast oovat. Kuiten uutta jääkautta eli lasiaalia vartutaan vasta sitten kun viiminen jäälautta on etelämantereella sulanu mäkee. Viä senkin jälkeen pitkä jono vuosia ku alakaa kylymenee. Useampa kilomeetteri tulee jäätä olemaan Narinkkatorin päälläkii.
Ei kuitenkaan kantsi laskee ho
suunsa kumpaakin lastia. Useampa kymmentuhatta aikaa siehen mänöö.Auringon aktiivisuus kuulemma jo hiipuu ja 2030-luvulla ainakin. Supertulivuoret heräilevät. Näin maaemo sekä universumi pitävät huolta että ihmiskunta ei pääse liikaa vaikuttaa. Sit ihmisen tyhmentyminen ja syntyvyyden lasku. Pieni "jääkausi" tulee. Se kompensoi vedenpinnan nousu. Myös jotkut ovat sanonee tosin toiset kieltäneet että kuivat seudut vihertyvät. Joissakin paikoissa sataa enemmän. Lunta kertyy korkeille vuorille ja napajäätiköille vaikka alusta onkin pikkusen alkanut sulaa. Niin toivon ainakin vaikke jälkeläisiä olekaan. Ihmisyyteen en enää usko poikkeuksistakaan huolimatta. liian paljon sekopäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465
