mitä jouluna oikeesti tapahtuu?..

..santaklaus heittää jumalallisen valkoisen kaapunsa pilvenhattaralle..ja vaihtaa punasiin..laittaa sädekehän syrjään ja punamyssyn päähän ja porot valmiiksi.. luomistyö evoluutioineen jää kesken.. "oon vähän epäillyt hoitaako hommansa noin ylipäänsä?"
noh jumalan vaimo-muori jää keittelee riisipuuroo.. huuhaalle pukki-alias,jumala-santa claus ei taida tulla..

itse oon ollu niin kiltti että sain jo etukäteislahjaksi kaksi tummaa hyllyä kirjastolleni..vihdoin ja viimein..taitaa tulla paketteja vielä virallisesti joulunakin.. hyvä ukko ylijumala..jatka hyvää työtäsi niiden kanssa jotka ansaitseee lahjat.. ja kun tuut jouluna tänne teen sulle terästettyy glögii.. psstt niinkuin huuhaalaiset varmaa muistavatkin..toivon tänäkin vuonna sukanvarteen kossua.. pullossa kiitos..

3

98

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.n

ja sitten juontikaverin pukilta.
      en varmaan ole ollut niin kiltti että saisin molemmat .
      saa nähdä miten käy.

• Jeppe,

rakentamaan kaupunki uusiksi;
      http://www.ess.fi/?article=260119
      Norjalaisen Bergenin kaupungin piparkakkutuho on selviämässä: 20-vuotias mies on tunnustanut teon. Mies kertoi poliisille tehneensä yksin sunnuntain vastaisena yönä tuhotyön Bergenin jouluperinteeseen kuuluvassa piparkakkukaupungissa.
      Asetelmassa oli yhteensä 650 piparkakkutaloa, jotka mies löi muruiksi. Hän on poliisikuulustelussa kertonut olleensa humalassa.

• Sullahan on pienet toiveet,vain kossuaDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe