Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. aurinko nauraa

    ..päin naamaa.. ei kun hymyilee vaan.. ja se tarkoittaa sitä että alan taas avaamaan karhuja.. loppuillasta stadissa.. h
    Huuhaa
    0
    96
  2. hillitse hulluuttani

    ..tuntuu kuin kolibri olis pörähtänyt pääni sisään.. join vain kalan kanssa viiniä se heilautti eväänsä ja sanoi moi.. t
    Huuhaa
    0
    96
  3. pervokin syväulotteisia symbolisia

    viisauksia osa 67..viimeinen "toivottavasti".. jos ruskea ruudolf kurkistaa jo..ehkä silloin olisi aika mennä veskiin
    Huuhaa
    2
    95
  4. jaakko vastaan oskari

    ..helleoskari kuylmänkiven jaakko..tulipa mileen kumpi voittaa? heleltttä luvassa kyllä nyt oskari ahutoio.. jaakaokn ky
    Huuhaa
    0
    95
  5. olenko vaimoharhainen?

    ..näen exiäni siellä täällä mäen päällä..kadun kulmissa.. työruokalassa..enkä ole edes ollut vielä naimisissa asti.. ole
    Huuhaa
    0
    95
  6. pierun nauruvoima

    Tiedättekö että kun tietyssä seurassa pääsee pieru ja sit ku alkaa hymähyttää.. niin sitten tuleekin estoton sarjatulipi
    Huuhaa
    0
    95
  7. silsaa ja muitasieniä

    Ketä.. kuta kenkä kutka? varpaanvälit villiintyneet? ostakaa kengät ja sukat uusina?
    Huuhaa
    1
    95
  8. kaasuun pakattu

    kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että se oon kaasuun pakattu ainakin silloin kun pierasee vaikka purkkiin ja sulkee sen
    Huuhaa
    7
    95
  9. tarrmo superkauppias

    Tarmo superkauppias saapuu helsinkiin.. ummmbelible..videokuvaa..minä olin yksi noista tuolla jäällä.. https://www.youtu
    Huuhaa
    4
    94
  10. Freesiytenne salaisuus?

    meitsin salaisuus on jokavuotinen kasvojen kohotus..muuten sitä olisi kuin luumu..ei pelkoa että kohotettaisiin niin ett
    Huuhaa
    1
    94
  11. mikäseo? siis tää..

    ..se on sekava..aina hidas..jäljessä..siellä on liikaa palstoja ja paljon sontaa?? mikä seo? mikäseo ? MIKÄSEOO??? .....
    Huuhaa
    3
    94
  12. härkätien lenkki

    ..härkätienlenkkimakkaraa.. gluuaaahhhh.. sweetttttt kurkkua ja härkätien makkaraa..ja maitoa..
    Huuhaa
    1
    94
  13. luovutatteko pankissa

    ..spelmaa? voitteko kuvitella suomessa olevan tulevaisuudessa enemmän pervokkeja kuin metsäläisiä..kuullostaako TULEVAIS
    Huuhaa
    8
    94
  14. haha tutkalla huuhaalla..tällaistako..

    ..se on?? en yhtään ihmettele.. muzaa video.. ja http://www.weebls-stuff.com/toons/Cow Pig/
    Huuhaa
    1
    94
  15. kalabaliikki?

    mikä seo? onkse se sama kuin seitipuikko?... fisustikki? leivitetty kala?
    Huuhaa
    1
    94
  16. utelias pili

    ..pesän löytää..mutta mitä löysi pervokki kun lensi hypervokin siivin italian rivieran yllä?????
    Huuhaa
    5
    94
  17. piti oikein shampoolla..

    ..pestä suuni ennen kuin istahduin ruokapöytään missä oli vanhempani ja siskon lapsi..en halunnut lemahtaa viinalle ja v
    Kahvikeskustelut
    9
    94
  18. kumarassa ajo

    Ootteko ajaneet hirveessä kumarassa? mitä kumarassa ajosta voi seurata? Kossulla aina löytää kotiin jos jalat kantaa .
    Huuhaa
    2
    94
  19. ei mulla muuta..

    ..mutta tässä vähä sopivaa "paitti ei lapsille" lauantaimusikkia.. http://www.youtube.com/watch?v=Lz-JtwQ_nJ0&feature=r
    Huuhaa
    1
    93
  20. aivopieru-janne

    ..kuka sanoi itseään aivopieru-janneksi? kuka kuka?? se sanoi myöskin päästelkää aivopierujanne.. niin sitä huuhaatttiii
    Huuhaa
    7
    93