jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
aurinko nauraa
..päin naamaa.. ei kun hymyilee vaan.. ja se tarkoittaa sitä että alan taas avaamaan karhuja.. loppuillasta stadissa.. h096hillitse hulluuttani
..tuntuu kuin kolibri olis pörähtänyt pääni sisään.. join vain kalan kanssa viiniä se heilautti eväänsä ja sanoi moi.. t096pervokin syväulotteisia symbolisia
viisauksia osa 67..viimeinen "toivottavasti".. jos ruskea ruudolf kurkistaa jo..ehkä silloin olisi aika mennä veskiin295jaakko vastaan oskari
..helleoskari kuylmänkiven jaakko..tulipa mileen kumpi voittaa? heleltttä luvassa kyllä nyt oskari ahutoio.. jaakaokn ky095olenko vaimoharhainen?
..näen exiäni siellä täällä mäen päällä..kadun kulmissa.. työruokalassa..enkä ole edes ollut vielä naimisissa asti.. ole095pierun nauruvoima
Tiedättekö että kun tietyssä seurassa pääsee pieru ja sit ku alkaa hymähyttää.. niin sitten tuleekin estoton sarjatulipi095silsaa ja muitasieniä
Ketä.. kuta kenkä kutka? varpaanvälit villiintyneet? ostakaa kengät ja sukat uusina?195kaasuun pakattu
kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että se oon kaasuun pakattu ainakin silloin kun pierasee vaikka purkkiin ja sulkee sen795tarrmo superkauppias
Tarmo superkauppias saapuu helsinkiin.. ummmbelible..videokuvaa..minä olin yksi noista tuolla jäällä.. https://www.youtu494Freesiytenne salaisuus?
meitsin salaisuus on jokavuotinen kasvojen kohotus..muuten sitä olisi kuin luumu..ei pelkoa että kohotettaisiin niin ett194mikäseo? siis tää..
..se on sekava..aina hidas..jäljessä..siellä on liikaa palstoja ja paljon sontaa?? mikä seo? mikäseo ? MIKÄSEOO??? .....394härkätien lenkki
..härkätienlenkkimakkaraa.. gluuaaahhhh.. sweetttttt kurkkua ja härkätien makkaraa..ja maitoa..194luovutatteko pankissa
..spelmaa? voitteko kuvitella suomessa olevan tulevaisuudessa enemmän pervokkeja kuin metsäläisiä..kuullostaako TULEVAIS894haha tutkalla huuhaalla..tällaistako..
..se on?? en yhtään ihmettele.. muzaa video.. ja http://www.weebls-stuff.com/toons/Cow Pig/194- 194
utelias pili
..pesän löytää..mutta mitä löysi pervokki kun lensi hypervokin siivin italian rivieran yllä?????594piti oikein shampoolla..
..pestä suuni ennen kuin istahduin ruokapöytään missä oli vanhempani ja siskon lapsi..en halunnut lemahtaa viinalle ja v994kumarassa ajo
Ootteko ajaneet hirveessä kumarassa? mitä kumarassa ajosta voi seurata? Kossulla aina löytää kotiin jos jalat kantaa .294ei mulla muuta..
..mutta tässä vähä sopivaa "paitti ei lapsille" lauantaimusikkia.. http://www.youtube.com/watch?v=Lz-JtwQ_nJ0&feature=r193aivopieru-janne
..kuka sanoi itseään aivopieru-janneksi? kuka kuka?? se sanoi myöskin päästelkää aivopierujanne.. niin sitä huuhaatttiii793