..pestä suuni ennen kuin istahduin ruokapöytään missä oli vanhempani ja siskon lapsi..en halunnut lemahtaa viinalle ja vääriä käsityksiäkin olisi voinut tulla..tyyliin..onko sitä taas juotu leijonaa?..
no enhän mä kun eilen olin ulkona ja tänään vähän tasottavaa.. tein sitä paitis ruuan..joten mitään valittamista..
enh'än minä juomisillani kehuskele niinkuin täälläkin epäiltiin ja varsinkaan huuhaalle ei ole asiaa.. harmi..pidin palstasta ja viihdyin.. mutta mukavaa että täällä ei ole tullut tulta ja tappuraa..tulikiveä.. ynnä muuta katkua ja kipinöitä.. omasta humaloimisestani..jota en mitenkään häpeä..
mutta olen melko varma että nyt nautittuani tämän ala carte gurmee molekyyliaterian..otan vielä huikan isosta leijonapullosta.. ja jos oikein tulen sille päälle otan pikkusen mustaherukkamehun mukaan muovipulloon ja menen vaikkapa stadiin..puistoon ja jos oikein ilkeäksi ryhdyn jätän vielä partani ajamatta.. hehee..nheheheheheheheheheee.. ehehhehehehehehheehh...
piti oikein shampoolla..
9
70
Vastaukset
- olipa hilpeä
aloitus, kaikki me kohtuukäyttäjät suorastaan kierimme naurusta
hauskaa..nyt itse taas selvinpäin katsoessani viestiäni..saatan olla jopa hiukan erimieltä..
Muistikkonää huuhella kunnolla, ettet sitte ruvennu vaahtoomaan.
Ei oo kuule niin pientä asiaa, ettei suomalainen ois kateelline.niin..se kateellisuuss..metsäläisiä ollaan..ai niin meikähän on puolet lapista..kokonainen ihmistyyppi
oon varma siitä, että joku kanssakunnan michelinkokki puhuu kohta iltapäivälehissä ala carte gurmee molekyyliateriasta. täältä ne ideansa saa :-)
aamiainen tiffanyllä. bowien heroes. multispektaakkeli jossa ei sanoja säästellä!
..aamiainen kampissa.. ei ollu bowieta mutta voi kysellä.. where are we now???
http://www.youtube.com/watch?v=QWtsV50_-p4
wham bam thank you mam!
http://www.youtube.com/watch?v=zLnPd7lzT4g
nostalgisoidaan.. nyt on lauantai ja aurinko paistoo :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243