Tarmo superkauppias saapuu helsinkiin.. ummmbelible..videokuvaa..minä olin yksi noista tuolla jäällä.. https://www.youtube.com/watch?v=TPHJK-ieS6I
tarrmo superkauppias
4
94
Vastaukset
Seal of approval tälle. Hylkeitä ovat. Ihmiset ja helsinkiläisetkin olivat ennen toista maata! Venäjälle kuuluttiin. Ei ihme, että tollaiset kaivaituivat poteroihin neuvostotankkien yliajettaviksi ja sitten tuikkasivat molotovin koktailin persiiseen. Nykyään ihmiset ovat toista maata. Belgiasta kerrotaan, että mitä tehdään. On mahdollista, että olet kuvissa eli olet ollut stadilainen edellisessä elämässä, mutta tehnyt jonkin hirvittävän teon ja joutunut syntymään seuraavassa elämässä Mankkaalle. Siitä haluaisin kuvamateriaalia, kun se kuuluisa ensimmäinen kahvilaiva saapui sotien jälkeen Turkuun ja ihmisiä oli miljoona vastassa.
Onneksi en ollut Bostonin teekutsuja katsomassa..satamassa. Enkä suuren melassitulvan aikana jenkeissä.
pervokki kirjoitti:
Onneksi en ollut Bostonin teekutsuja katsomassa..satamassa. Enkä suuren melassitulvan aikana jenkeissä.
Bostonissa, Massasuuseksin maakunnassa, tarjoiltiin ensimmäiset boston- kakut näillä kuuluisilla teekutsuilla. Suuri massitulva jenkeissä tapahtui 80 ja 90- luvun taitteen tienoilla.
Kummassa olisit ollut mieluummin? Hindenburgin tuhossa vai Lapuan patruunatehtaan räjähdyksessä? Entä Aberfanin maavyöryssä vai Estonian uppoamisessa?roskapostirobotti1 kirjoitti:
Bostonissa, Massasuuseksin maakunnassa, tarjoiltiin ensimmäiset boston- kakut näillä kuuluisilla teekutsuilla. Suuri massitulva jenkeissä tapahtui 80 ja 90- luvun taitteen tienoilla.
Kummassa olisit ollut mieluummin? Hindenburgin tuhossa vai Lapuan patruunatehtaan räjähdyksessä? Entä Aberfanin maavyöryssä vai Estonian uppoamisessa?En ollu massakusetuksessa vaan konnektikusessa..ja muutenkin vaan kusessa, kun pöllin mereen heitetyt teet. hähä tais potuttaa kun mulla on vieläkin noita igiwanhoja teepusseja.. iggy wanhoja on ja pop.. hukkumalla kuoleminen on kuulemma melko neutraalia.. hindenburgissa varmaan.. mut pitäs vetäää.. https://www.youtube.com/watch?v=Fr2QC99reas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
