jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
appuuuuu
..olvi loppuu pakko mennä nukkuuu jääkää te kukkuuu..heittää puppuu mut ei mittää huomen on työpäivä..293huomen punanenäpäivä
--lauantai..lauantai...lauantaipäivä on pervokin biletyspäivä Krrrrrggääääääääääääääääääääääääääääääää.. huomen kallioss193- 1093
huutokauppojatanssilavoja
Olen ottanut aamun 5 annoksen jälkeen vajaan ja lenkin jälkeen..2 tunnin sisällä 4 kossuannosta..runsaalla nesteytyksell493huuhaaa-lootuksia 2..
..spämm!! montako kekkosta tarvitaan vaihtaa sukset? ei kai yhtään ja nytkin se olis jo mahdotonta..se hiihtää manan maj192tänään on lauanatai huom..
..kaikki tänää hotellille ryyppää bailaa ja bilettää,... hopi hopi..mun vuoro alkaa klo 20.oo..792mikä on hyvä känni?
Eilen ilalla lähibaarissa 3kilsaa tuttuja tuntemattomia, läppää ihme jengii ostarilla..sopivasti känni..sopivasti nortti1692tavaraa jäämistöstä..
..sain tavaraa jäämistöstä..teltan ja makuupussin muunmuassa ynnä paljon muuta..pitäsköhän tää vuosi pyhittää vaelluksel292oikein kossuttelu?
..yleensä sitä on menny vähän niin ja näin.. toisinaan oppien mukaan.. toisinaan pistetty ihan lekkeriksi..mitä on oikei192ikea,penthouse ja uusi luukku
Kylläpä on kiva katella merelle täältä ökyluukusta kun valtiokin maksaa 80 prosenttisesti vastikkeet. Raha säilyy ja kos592Arrivedertsi Naboli scruboli Duboli
Brusiiniviini ja Artturi Piispan mekaaninen loppu.. jos leffaa ei tiedä ei kantsi kattoo sisältää sbroilereita.. https:/392kaasussa/kossussa
Taisin olla eilen aika kossussa kun pistin rexonan sijaan partavaahtoo kainaloon.091frum,wish.posti-lasti-kultti
Olen kuin polynesialainen uskon wishiin ja postiin je EDELLEEN USKON.. että myöhästynyt lehtikultani saapuu ALENNUKSELLA491levolle
..on auika laskeeuutua.. vaikka lasissani on vielä valkkari.. elämä on rankkaa ja huomenna vielä rankempaa.. okaisella o091- 091
ku ei vastataa niin tehkää
..nyt niitä kumi-lumi-kukko-ukkoja..ties vaikka sataa räntää..luntahan ei tänne kassvihuonesuomeen tuu enää koskaan täne691oon sekakäyttäjä
..baarissakin vetelen olutta lonkkuu siiderii valkoviinii punaviinii.. kossuvissyy samaan syssyyn IHAAN sekasin..vai oo1091merellä risteilevä pökäle
Risteilevä tumma väkevä pökäle peräisin avomeriristeilijältä.. kas lilluvi veessä..itämerressä..rantaan asti pääsi vetty091vermisellitippaleipä
Saako kuivatusta vermisellimakaronista tippaleipämuotoon kudottuna ja puuterisokuroituna melkein kuin tippaleipää aitoa?591sunnuntaiehtoota..
..on niin hyvä olo että oksettaa.. tein kolmee tärkeetä asiaa ja sitten siivosin kellaria..sitten söin kaksi tekemääni a090