mikä on hyvä känni?

Eilen ilalla lähibaarissa 3kilsaa tuttuja tuntemattomia, läppää ihme jengii ostarilla..sopivasti känni..sopivasti nortti rahaa palo vähän olot hyvä känni kotiin kolme kilsaa yölenkki..repusta minntuviinaa..kotona ruoka nesteytys pilluallko..radio soimaa tuutumaan..aamulla uskonnollsita musiikkia aamuherätys..pikkku tasotus..aamupalks jauheluihapihvien paisto.. nesteytys..minttuviinaa..yks nelosolout..pikkupulloon vettä ja mustaherukkaviiniä fiftyfifty ja suomi24seen huuhaapalstalle.. jeahh life is winnig tunttuja tuntemaattomia hyvää läppää elen..paikallisii hähä gangstereita? huumehörhöjä?? elämä on laiffii ..nyt pullosta fifty fifty mixii.. ja sit päivän hommiin..aimiin tekasin jo ne piffitkin perkele..

nyt kun kattoo tekstistä päätellen en ole selvinny..perkele.. tämä on kokemus..

16

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lerssiotsa
      • ..onhan siinä..oon puistossa käyny ja jutustellu mut tuo legendaaaaa


      • pervokki kirjoitti:

        ..onhan siinä..oon puistossa käyny ja jutustellu mut tuo legendaaaaa

        Mitäs pervokille kuuluu?Et asu enää Kallios?


      • Alien-8 kirjoitti:

        Mitäs pervokille kuuluu?Et asu enää Kallios?

        ..melko hyvää pyrin maalle..ihan tosi..maksa vähän kipee enkä kyl koskaan asunut kalliossa vaikka joskus tuntuki siltä kun siellä tuli niin paljon pyörittyy.. mitä alieni? 8sas matkustaja.. mistä tällä kertaa tulit?


      • pervokki kirjoitti:

        ..melko hyvää pyrin maalle..ihan tosi..maksa vähän kipee enkä kyl koskaan asunut kalliossa vaikka joskus tuntuki siltä kun siellä tuli niin paljon pyörittyy.. mitä alieni? 8sas matkustaja.. mistä tällä kertaa tulit?

        Jaa muistelin täs kymmenenvuodentakaisia.Henkis ollaan kyl vieläkin.Maksa ei vaivaa,mut keuhkot on aika finito 2 röökiaskin päivävauhdilla..Tulin..?Vanha lastenloruhan sanoo:Tulin pitkin turun tietä..;)


      • Alien-8 kirjoitti:

        Jaa muistelin täs kymmenenvuodentakaisia.Henkis ollaan kyl vieläkin.Maksa ei vaivaa,mut keuhkot on aika finito 2 röökiaskin päivävauhdilla..Tulin..?Vanha lastenloruhan sanoo:Tulin pitkin turun tietä..;)

        ..tupakka maistuu vain vähän vähän kun nortti on niin kallista..ja olut maistuu vähän turhankin hyvin.. kaks päivää muuttuu noin viikon pituiseksi..ihan tasottelun vuoksi..elämänpelko ja kuolemanpelko ahdistuksineen ja hurjat unet ..se on hurjaa..en tiennyt että maksassa voi olla tuntoa..


      • Alien-8 kirjoitti:

        Jaa muistelin täs kymmenenvuodentakaisia.Henkis ollaan kyl vieläkin.Maksa ei vaivaa,mut keuhkot on aika finito 2 röökiaskin päivävauhdilla..Tulin..?Vanha lastenloruhan sanoo:Tulin pitkin turun tietä..;)

        ..turuntie tai mikä hämäläisten härkätie..kaks vuotta oon ajatellu et vedän semmosen pyhiinvaellusretken..mut niin se kesä taas meni..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tupakka maistuu vain vähän vähän kun nortti on niin kallista..ja olut maistuu vähän turhankin hyvin.. kaks päivää muuttuu noin viikon pituiseksi..ihan tasottelun vuoksi..elämänpelko ja kuolemanpelko ahdistuksineen ja hurjat unet ..se on hurjaa..en tiennyt että maksassa voi olla tuntoa..

        Tunnen montakin kaveria,joilla maksa on sökö,ja helvetinmoiset kivut välillä..tsemiä vaan sullekin.


      • ..no on siinä..tuttuja naamoja


    • 30 vuotta sitten:Puoli pulloa kossua sekoitettuna 10 sombutoliin ja 15 vesparaxiin.Joskus mausteeksi muutama diappari eli sininen enkeli...

    • PerttiOrvokki
      • noeennnn..njäää


    • okeroinen

      Syntymäkänni tietysti kärkijoukossa. Soma juttu. Väliin jalka heittää ja laulattaa vaikka on nokkinut vaan lihapullia muusin kanssa.
      Itellä on tuo ominaisuus. Kysyin sitä apteekista. Sanoivat sen olevan joku glykojuttu. Viittaa jonnee verensokerihäikkään.

      • ..glykojuttu?..kuullostaa eksoottiselta..


    • gustav.kukaties

      Kännistä en tiedä mutta heittohumala eli kännistä näytteleminen onnistuu joillekin.
      Juhannuksena painoin 75kg, tänä aamuna 69 kiloo. Pituus 173 sm.
      Safka ei maita ja pikkupätkissä nukun viitisen tuntia. Onhan sen rokkoherrakin sanonu että maaemo kutsuu sinua vahvasti.
      Päre on kuivaa ja maksa-arvot hunningolla.

      • ..ai kutsuu minua vai? tyydyn keittohumalaan..tai en en voi en tänään vaikka on perjantai..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe