..kun suihkussa on kiva juoda olutta..höbölaaneria..
..ei muuta että..
10
93
Vastaukset
- Voihan siellä
suihkussa vetää hermosavutkin, ottaa vaan sateenvarjon mukaan, avaa sen, ja wot!, ei sammu rööki :-D.
- annikoo..
pervokki kirjoitti:
..jep..voihan siellä tehdä tuhmuuksiakin ja olla niistä sitten ihan hiljaa..
höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta
- ;)))
annikoo.. kirjoitti:
höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta
Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg. - annikoo..
;))) kirjoitti:
Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg.Laulamaan minäkin kohtapuoliin.....vähän siivoskellut tänään...suihku itsellekin tekee kai ....hyvää
annikoo.. kirjoitti:
höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta
..kovasti laulu kaikuu naapuriin..pitää täällä olla suu ihan supussa.. valitettavasti..
;))) kirjoitti:
Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg...ihan hyvä tulla ulos suihkukaapista välillä..iho rypistyy..
tai bitburgeria.. nyt on futiskaljaa joka on alumiinipullossa.. tulipa tämäkin ihme koettua..
..alumiiniolutpullo on avaruusaikaa... elämme jo avaruusaikaa.. silti.. lasipullo-olut on jotenkin aina paras.. klassinen..
pervokki kirjoitti:
..alumiiniolutpullo on avaruusaikaa... elämme jo avaruusaikaa.. silti.. lasipullo-olut on jotenkin aina paras.. klassinen..
vaan kun vie kauppaan niin gööringillä on mukavampi polkea kun ei tanko taitu lasipullojen määrästä.. alumiiniputeli painaa vaan murto-osan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
