..ei muuta että..

..kun suihkussa on kiva juoda olutta..höbölaaneria..

10

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan siellä

      suihkussa vetää hermosavutkin, ottaa vaan sateenvarjon mukaan, avaa sen, ja wot!, ei sammu rööki :-D.

      • ..jep..voihan siellä tehdä tuhmuuksiakin ja olla niistä sitten ihan hiljaa..


      • annikoo..
        pervokki kirjoitti:

        ..jep..voihan siellä tehdä tuhmuuksiakin ja olla niistä sitten ihan hiljaa..

        höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta


      • ;)))
        annikoo.. kirjoitti:

        höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta

        Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
        Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
        En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
        Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg.


      • annikoo..
        ;))) kirjoitti:

        Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
        Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
        En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
        Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg.

        Laulamaan minäkin kohtapuoliin.....vähän siivoskellut tänään...suihku itsellekin tekee kai ....hyvää


      • annikoo.. kirjoitti:

        höbö...höbö...suihkussa on hieno laulaa....vaikka täyttä kaulaa...aarian oopperasta

        ..kovasti laulu kaikuu naapuriin..pitää täällä olla suu ihan supussa.. valitettavasti..


      • ;))) kirjoitti:

        Olen juuri menossa kaappiin, kun tänään ei saunaa. Sanoin maalla viimeksi.
        Sitten tulen ulos kaapista, suihkukaapista :)
        En aio sitä polttaa, en laulaa nurin, enkä tehdä siitä alkoholistia. Pidän suun supussa ja shampoot muualla kuin nielussa.
        Sen verta on hikoillut tänäänkin kun rakensin pystyyn yhden jutun. Painoikin 40 - 45 kg.

        ..ihan hyvä tulla ulos suihkukaapista välillä..iho rypistyy..


    • tai bitburgeria.. nyt on futiskaljaa joka on alumiinipullossa.. tulipa tämäkin ihme koettua..

      • ..alumiiniolutpullo on avaruusaikaa... elämme jo avaruusaikaa.. silti.. lasipullo-olut on jotenkin aina paras.. klassinen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..alumiiniolutpullo on avaruusaikaa... elämme jo avaruusaikaa.. silti.. lasipullo-olut on jotenkin aina paras.. klassinen..

        vaan kun vie kauppaan niin gööringillä on mukavampi polkea kun ei tanko taitu lasipullojen määrästä.. alumiiniputeli painaa vaan murto-osan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe