Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. huutava pula?

    ..mitä se pula huutaa kun huutava pula? ja mistä?
    Kahvikeskustelut
    10
    84
  2. pakko laittaa tää tännekin..vaik ei oo HUUHAATII

    Mystistä.. Outo elämä..outoja unia.11s selvä päivä. Ei oo enää 9 yöhön tarvinnu tapella mustan mörön kanssa unissani. v
    Huuhaa
    2
    84
  3. laitetaan tännekin kun..

    ..mainostaminen aina kannattaa.. siis pervokin viinakaupan reklaami.. ..leijona minttusuklaa.likööri.. ostas inäkin kun
    Kahvikeskustelut
    0
    84
  4. okei..pömppis hyvä?

    ..pitääkin alkaa taas kasvattaa mahaa..ja hyvin hoivata pömppistä.. Maha miehen tekee? Kyllä! Nyt se on sitten selvil
    Huuhaa
    3
    84
  5. huomenna se alkaa..

    Suuri paasto nimittäin. Näin puoliwannabe-erakko-ortodoksina ajattelin aloittaa juovukkeettoman, vähälihaisen,kasvisenem
    Huuhaa
    5
    84
  6. imationia kauhua

    Kävin vanhoilla kulmilla ja haalin varastosta penthouseen vanhoja cd dvd-rw..levyjä joissa oli kosolti kauhua. onneksen
    Huuhaa
    9
    83
  7. rrrunoutta

    ..alla päärynäpuun varjoo mä rakkautt tarjoon sua illoin aamun yksin vartoon.. ei saavu rakkaus..kuuma..kuuma kissamaine
    Huuhaa
    0
    83
  8. syökäätten ja

    ..juokaatten kuin roomalaiset vaan.. kyllä se paino kasvaa..mutta mä otan vägev visssyyy kun repes..
    Huuhaa
    2
    83
  9. BB.n vaikutus/HUUHaan vaikutus

    ..kummalla meedialla parempi/pahempi vaikutus tähän herkkään,vaikutusalttiiseen suomi nuorisoon NIIHHH..voihan pieru?
    Huuhaa
    5
    83
  10. 98%varmoja asioita..

    ..oon sitä mieltä.. että.. 98% varmuudella.. kadulla sinulle omenamehua tarjoavan laitanpuolenkulkijan mehu ei todellak
    Huuhaa
    1
    83
  11. yöyökyöpelit

    ..mikä mäyttää kun toinen jalka on sängyssä ja pää pöntössä? en suiden surminkaan tiennyt lyhyehkön vartaloni venyvän tä
    Huuhaa
    1
    82
  12. on tämäkin..

    ..ei tartte ku vähän kaasutella niin kärpäset on heti kimpussa..höhh
    Huuhaa
    5
    82
  13. mistä kirkkoslaavit

    ..mistä kirkkoslaavit tekivätkään saunavihtoja aku ankan mukaan? oliko se joku otus jota sudenpennut olivat metsässä ets
    Huuhaa
    2
    82
  14. etsin kuvia vanhoista torpista

    etsin kuvia vanhoista torpista netistä. Löysin kuvia Maisa Torpasta aika paljon.
    Huuhaa
    0
    82
  15. odotan ihan himona

    ..tulevaa halloweenia.. odotan myös ihan himona tulevaa viikonloppua jos kutsu yökylään kävis taas.. hehe.. noista saa k
    Kahvikeskustelut
    5
    81
  16. vielä perjantaiksi

    Vain polyglotit puhuvat kielillä. Hahahahahahah Mikä on hampuusin siemen? haahahahahah
    Huuhaa
    3
    81
  17. voi veljet

    ..se mikä nenästäni löytyi ei ota vieläkään katketakseen.. tiedän mihin tämä johtaa.. hui yöökk pakkasen aiheuttama veri
    Huuhaa
    2
    80
  18. pertzwalzkin heppa?

    vieläkö jossain on villiheposia? Onko?
    Huuhaa
    7
    80
  19. rekklaameja

    https://www.youtube.com/watch?v=c07qLDBKXcE ..on nää hauskoja..savoy aero nylonsukat..lentäen olisit joperillä..pervokin
    Huuhaa
    4
    80
  20. ei tommosii ookkaan..

    Merikylpiä, peniskaloja vai Japanialaisia bionisia dildoja Kaliforniassa? https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hammentava
    Huuhaa
    0
    80