imationia kauhua

Kävin vanhoilla kulmilla ja haalin varastosta penthouseen vanhoja cd dvd-rw..levyjä joissa oli kosolti kauhua.
onnekseni ne toimi tässä tietsikassa ja tulipa katottuu beyond the gravee, house of wax ja tänä yönä jatkuu,,, evil dead 2... painajainen elms treetillä 3 ja draculoita .. basket case 1-2.. jaja paljon paljon muuta.. no katotaan alkaako ens yönä pelottaa?

eipä tartte lähtee ku vasta tiistaina liikenteeseen.. tää kyl alkaa olla varsinainen hikikomero.. likakomero...muttei onneks krapulahikikomero mut silmät menee viiruun tässä hämärässä vaikken oo ees Japanilainen. Ulkona kai paistaa aurinko?

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun hei kannattaa ehdottomasto ostaa Ghoast Box. Sillä pystyy kommunikoimaan kummitusten kanssa. Se lähettää ja vastaanottaa sellaisia radiotaajuuksia, että henkimaailma pysyy mukana. Ei ne kummitukset näistä nykyajan Kiss FM ja Iskelmä- radion lähetyksistä ymmärrä yhtikäs mitään.

      Alle satasella saa jo karvanoppamallin eli pystyy edesmenneiden kansanihmisten kanssa jutustelemaan. Sitten kalliimmilla malleilla voi saada yhteyden faaraoihin ja keisareihin ja kukapa tietää vaikka itse Kekkoseen.

      • Olen skeptinen tollasiin boxeihin. kyllä tarvitaan vanhanajan spiritismiä peliin.Usein henget ovat jo haihtuneet paikoista joissa kummitelleet. Jos kekkoseen saisi yhteyden se ois hienoo mutta osaan jo arvata mitä se sanois..nykymenoon.. Saatanan tunarit..se sieltä kuitenkin, kuuluisi.
        En jaksanut katsoa kuin yhden friday 13 series jakson sen ensimmäisen ja sitten kuukahdin unitalin voimasta petiin.
        Kauhusta puheen ollen. Kolme kertaa oon kohdannut viinapirun ja kamppaillut sen kanssa unissa. Tai unissako sittenkään???? ..musta hahmo joka on viskonut,kuristanut painanut päätä tyynyä vasten..murissut ja mä oon jo pari kertaa melkein kurkussa herännyt ja toistellut en ikinä enää juo en ikinä enää juo en ikinä enää juo..ja sitten oikeasti havahtunut öiseen pimeyteen.
        Taisin kerran jo kuolla unissani..koska olin menossa kohti säkenöivää valoa kohti..sitten heräsin paniikissa ja luulin vielä kuolevani. No onneksi en enää juo koskenkorvaa niin paljoa että tuollaista tulisi..
        vaan mystistä on..meinasinko oikeasti kuolla nukkuessani? se oli niin outoa..


      • pervokki kirjoitti:

        Olen skeptinen tollasiin boxeihin. kyllä tarvitaan vanhanajan spiritismiä peliin.Usein henget ovat jo haihtuneet paikoista joissa kummitelleet. Jos kekkoseen saisi yhteyden se ois hienoo mutta osaan jo arvata mitä se sanois..nykymenoon.. Saatanan tunarit..se sieltä kuitenkin, kuuluisi.
        En jaksanut katsoa kuin yhden friday 13 series jakson sen ensimmäisen ja sitten kuukahdin unitalin voimasta petiin.
        Kauhusta puheen ollen. Kolme kertaa oon kohdannut viinapirun ja kamppaillut sen kanssa unissa. Tai unissako sittenkään???? ..musta hahmo joka on viskonut,kuristanut painanut päätä tyynyä vasten..murissut ja mä oon jo pari kertaa melkein kurkussa herännyt ja toistellut en ikinä enää juo en ikinä enää juo en ikinä enää juo..ja sitten oikeasti havahtunut öiseen pimeyteen.
        Taisin kerran jo kuolla unissani..koska olin menossa kohti säkenöivää valoa kohti..sitten heräsin paniikissa ja luulin vielä kuolevani. No onneksi en enää juo koskenkorvaa niin paljoa että tuollaista tulisi..
        vaan mystistä on..meinasinko oikeasti kuolla nukkuessani? se oli niin outoa..

        Älä suohautaudu halveksivasti kummituksiin! He ovat elinaikanaan kasvattaneet lapset, raivanneet pellot, pitäneet tehtaat pyörimässä, raiskanneet naiset, perustaneet firmat, keksineet keksintöjä ja lakaisseet liat ja lahdanneet siat! Ilman kummituksia emme saisi joka kuukausi KELA:sta elantoamme! Ei kummituksia saa hylätä ja jättää yksin - he ovat ansainneet huomiomme! Siksipä keskustele paikallisen kummituksesi kanssa Goat Boxin avulla! Tästä käytetään ammattipiireissä myös nimeä "Sprite Box". Näytteeksi muutama minuutti sitten ladattu video Hämeenlinnan Lääninvankilasta:
        https://youtu.be/zrT-R9S2PUs?t=1381


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Älä suohautaudu halveksivasti kummituksiin! He ovat elinaikanaan kasvattaneet lapset, raivanneet pellot, pitäneet tehtaat pyörimässä, raiskanneet naiset, perustaneet firmat, keksineet keksintöjä ja lakaisseet liat ja lahdanneet siat! Ilman kummituksia emme saisi joka kuukausi KELA:sta elantoamme! Ei kummituksia saa hylätä ja jättää yksin - he ovat ansainneet huomiomme! Siksipä keskustele paikallisen kummituksesi kanssa Goat Boxin avulla! Tästä käytetään ammattipiireissä myös nimeä "Sprite Box". Näytteeksi muutama minuutti sitten ladattu video Hämeenlinnan Lääninvankilasta:
        https://youtu.be/zrT-R9S2PUs?t=1381

        En suhtaudu halveksivasti koska itsekin kokenut tuntemattomia ilmiöitä. Usein vaan tuntuu useita autiotaloja mökkejä etsineenä ja kolunneena monista tuntuu haamut jo haihtuneen tuonelaan kun ei edes selkäpiitä karminut eikä kylmännyt.


      • pervokki kirjoitti:

        En suhtaudu halveksivasti koska itsekin kokenut tuntemattomia ilmiöitä. Usein vaan tuntuu useita autiotaloja mökkejä etsineenä ja kolunneena monista tuntuu haamut jo haihtuneen tuonelaan kun ei edes selkäpiitä karminut eikä kylmännyt.

        spookii.. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/amerikkalaisperheen-piina-lastenhuoneen-seinista-kuulunut-musiikkia-ja-puhetta-jo-vuosien-ajan-seinan-sisalla-on-aania-enka-tieda-mita-ne-ovat/7739296?cmp=mtvuutiset_mtvuutiset_muu_online_suomi24_convert_jatkuva_uusimmat_300x300#gs.xgfggo


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Olen skeptinen tollasiin boxeihin. kyllä tarvitaan vanhanajan spiritismiä peliin.Usein henget ovat jo haihtuneet paikoista joissa kummitelleet. Jos kekkoseen saisi yhteyden se ois hienoo mutta osaan jo arvata mitä se sanois..nykymenoon.. Saatanan tunarit..se sieltä kuitenkin, kuuluisi.
        En jaksanut katsoa kuin yhden friday 13 series jakson sen ensimmäisen ja sitten kuukahdin unitalin voimasta petiin.
        Kauhusta puheen ollen. Kolme kertaa oon kohdannut viinapirun ja kamppaillut sen kanssa unissa. Tai unissako sittenkään???? ..musta hahmo joka on viskonut,kuristanut painanut päätä tyynyä vasten..murissut ja mä oon jo pari kertaa melkein kurkussa herännyt ja toistellut en ikinä enää juo en ikinä enää juo en ikinä enää juo..ja sitten oikeasti havahtunut öiseen pimeyteen.
        Taisin kerran jo kuolla unissani..koska olin menossa kohti säkenöivää valoa kohti..sitten heräsin paniikissa ja luulin vielä kuolevani. No onneksi en enää juo koskenkorvaa niin paljoa että tuollaista tulisi..
        vaan mystistä on..meinasinko oikeasti kuolla nukkuessani? se oli niin outoa..

        sulla on uniapnea.


    • Anonyymi

      Mun vanha koneensa ei löytänyt imationille yhtään vastausta, imitointia ja silleen. Eemeli Toivosta ja Spedeä ehdotti. Lankaannuin. Matti nimisistä ehdotti Järvistä, Jurvaa ja silleen.
      .adolf.


    • Anonyymi

      mä en jaksa mitään neandertaalilevyjä. Katson leffat putlockersista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe