jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
kalsarikänni
..tulin tässä miettineeksi kun mulla ei nyt oo näitä alus-housuja ni voinko ees vetää klsarikännejä? syy miksi ei oo alu880pieruetti...
..pingistin, pongahdin, pyörähdin ja pierasin.. ja sitä sanotaan pieruetiksi.. onneksi kukaan ei ollu näkemässä..ja noh379hei..relaaa eesss
..voitko hetkiseks jättää sun tietokoneeessss.. huuhaan rakastavaisille http://www.youtube.com/watch?v=DZhAIWl3xmE&feat279ei käynyt"herra rupsu"
..eilen eikä tänään joten voin kutsua vieraita syömään..tänään on muutakin tarjolla mutta pahaenteisesti borssi boreilee079kuppikakkuja
..tänään tehdään kuppikakkuja.. sitruskuppikakkuja ja suklaakuppikakkuja..kumpaakin sorttii..toiseen laitetaan vähän nob979aikaansaajat
eilen sain aikaan..tänään en saa aikaan..mitä saan aikaan huomenna? saanko aikaan mitään? saatteko te aikaan???1479synkkä kuvataide
..sitä ei ole koskaan liikaa..se on sitä henkistä herkkua mulle..rouskis..779ei janota tänään
Ei vaan janota vaik on perjantai. Ajatuskin oluesta puistattaa. Outoa sanon minä.179- 278
näillä keleillä
Näillä keleillä on se juttu että kannattaa juoda myöskin vettä. Tosin tähän kuumuuteen juon nyt teetä että keho alkais v478- 177
ehkä minunkin olisi parempi
........................................................................................................................277kestojännipänniiiikestokännii
täällä voit puhua..ö siksi kai tämä on kahvikeskustekut..mut kossukeskusteluu oli eilen.. täällä voit puhua vapaasti yk577OU Berlin Berlin..in mymind..
SE on sitte huomenna Berliiniin lähtö. Matkakuumettta livennän pirkka lager oluella. Varmaan ostan piilopullon et askel277runooooo
..ei voi ihminen muuta kuin tuskissaan.. huudella puskissaan.. huudella bussikuskillekaan..077- 876
vanhaa maksaa
Maksasta puheen ollen syön tänään viimeinen käyttöpäivä 27.11..maksaeinestä..puolukoita ja porkkanaraastetta..oman maks876syysmieli
..antaa hanurin soida vaan, kun hanuria soitattaa.. syksy jo lämpöä poistattaa ja kohta jo huurtuu maa.. voi viini mielt476hyvästi pollet
.. http://www.youtube.com/watch?v=KxCCYBKXn44&feature=channel_page ..meikä lähtee synttäriryyppää hyvää seuraa livee..tu075jos tänään on..
..perjantai..tämä pätee..viekö nämä huuhaa naiset parempaan huomiseen? onko huuhaa naisii tummia vai muuten kummia? toim075