..ja tatitkin kasvaa saharassa.. riittääkö 0,7 kossu ? vai grillataanko possu?
totta vaiko plunpaskaa?
7
58
Vastaukset
- a-no
Saharan lapsilla on aina kivaa, kun on iso hiekkalaatikko. Siellä voi pojatkin järjestää kunnon neppisskabat. Tatin lapsilla ei oo yhtä isoo kilpakenttää. Osaako herra Pervokki neppailun?
Onko herra Pervokki ajatellut hiilijalanjälkeään ökykossuineen ja kokonaisine possuineeen? Minkä kokoinen on teidän hiilijalanjälkenne? Se on muuten hienon näköne, kun keskiaikaisilla markkinoilla on aina se kokonainen karju vartaassa tulen päällä ja siitä sitten joku possu vetää paljain käsin lihaa lautasille.sahara on kotikissojen taivas.. ja hörps kossua litran pullosta.. pervokin hiekkalaatikko on le toilet..
omppu suuhun omppu suuhun..hiilijalanjälkeni on varmaan aika mitätön kokonaisuutta ja vaatimattomuutta ajatellen..
- saharan_tatti
tottapa hyvinkin. Tatteja on sahara täynnänsä. Kun sadekausi tulee niin tatit pomppaa esiin hiekasta. Oikein isoina mättäinä joka puolella. Oon justiinsa yhdellä keitaalla lomailemassa ja sieniä keräämässä. Nämä kamelit hörppii vaan vettä. Viinaa en o nähny moneen kuukauteen. Ei tätä auringonporotusta valkoihoinen kestä selvinpäin. Paikalliset kittaavat käynyttä kamelinmaitoa ja hoilaavat yömyöhään. Ei mene mun kurkusta kamelinmato alas sitten millään. Oon yrittänyt mutta puklaan heti suustani ulos. Kun tuut niin tuokin monta laukullista kossua. Yksi pieni pullo ei riittä mihinkään. Se haihtuu heti. Ja ota niitä possukinkkujakin runsaasti mukaan. Pidetään kunnon sieni- ja kossu ja possugrilli bootcamp täällä mun saharan keitaalla.
saharasta on turha viinaa etsiä..ehkä rikollisilta epäuskoisilta ja berbereiltä jotain lantaviinaa voi löytyy..tai sitte niiltä saharan eteläpuolisen afrikan kansalaisilta..usein vaan menee näkö kun on latranttu mitä kemikaaleja? niinpä niin..halpaa viinaa..
..niin litran kossulla ja pirkkaoluelela mennään..vähämn maksaa vaivaa mut eipä maksa vaivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752823- 572746
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172503- 412062
- 512023
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771985Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21080Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989