Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. Guanokoppa?

    Onko guanokoppa guanoa vai vain guonolle tarkoitettu koppa? hassua muuten että koko nauru on guanoa täynnä, taitaa olla
    Huuhaa
    1
    56
  2. haastattelut/viljellyt sanat

    Mikäköhän on öö..niiku..viljellyin sana suomalaisissa niiku haastattelusysteemeissä? Niiku ööö..ää ää..kun kysytään niik
    Huuhaa
    0
    56
  3. miten häätää kasuaari pois pihalta?

    ..tossa se kotkottaa ja nauraa päin naamaa..helkkari. kun ei voi lentääkään vaikka on lintu.
    Huuhaa
    2
    56
  4. citypääsiäispupu

    onko jänöpupu muninu kindermunan tonne kallion sillan alle?..siellä niitä on cityjänösiä jotka munivat kindersuklaa muni
    Kahvikeskustelut
    1
    56
  5. kakkia järvessä..

    kaveri kakki päijänteeseen..aattelin rantakalliolla..nohhh..ottia tuota..pistin kiltapiipuks ja tokasin.. niinhän norpat
    Kahvikeskustelut
    0
    56
  6. 11päivä selvänä

    Mystistä.. Outo elämä..outoja unia.11s selvä päivä. Ei oo enää 9 yöhön tarvinnu tapella mustan mörön kanssa unissani
    Kahvikeskustelut
    4
    56
  7. päivän toteamus perjantaiksi..

    ..se menee näin.. "vain kaljuilla ihmisillä ei kasva tukkaa"
    Huuhaa
    0
    56
  8. le coq pervock

    ..liian kuumassa kylmät munat halkeaa.. kylmille perunoille voi kaataa kiehuvaa vettä..mutta huonosti käy jos kaataa mu
    Ajanviete
    0
    55
  9. salalävistys?

    ..pitäisiköhän ottaa tuommonen suomi24sessa mainostettu salalävistys? ..vai kuuluuko ne vaan tyttärille? minne ne salaa
    Kahvikeskustelut
    2
    55
  10. kellastuttaako?

    kellastuttaako kahvikeskustelut hampaitane kuten kahvin juonti teen poltto ja tupakanjuonti? suu käy niin kellastuttaak
    Kahvikeskustelut
    2
    55
  11. voiko minttuviina

    Voiko minttuviina mielen viedä ja ajaa miehen turmioon? Kun on niin vietävän kietävän hyvää. Pullo per päivä mut em taid
    Kahvikeskustelut
    0
    55
  12. elämä on ihanaaaaa

    ..ensimmäinen painajaiseton yö..ensimmäinen selvä päivä pariin viikkoon..tuleeko tänään se kuuluisa rapularipuli kylään?
    Huuhaa
    2
    55
  13. munkkia parrasta

    Kerran valamossa. Nii jotta ootko vetäny munkkia parrasta?
    Huuhaa
    0
    55
  14. minä uskon

    ..joulukossuun..joulupossuun..joulupukkiin..jonkinsortin jumalaan..sortin humalaan..mutta suomen päättäjiin en usko..en
    Huuhaa
    1
    55
  15. pervokin huumorintynkää

    Vain polyglotit puhuvat kielillä. Hahahahahahah Mikä on hampuusin siemen? haahahahahah
    Ajanviete
    0
    55
  16. kahta en vaihtaisi..

    ..toinen on koskenkorva ja toinen...……… dry vodka. Tuossa ne pöydällä loistivat syysauringossa..sateen jälkeen..partsi o
    Huuhaa
    0
    55
  17. karitsannahkaiset kuntosalihousut?

    karitsannahkaiset kuntosalihousut? olisko liian iloiset? Gay?..vai törkeät? vaiko epäeettiset? Syödäänhän sitä karitsaak
    Huuhaa
    1
    55
  18. tuleeko vai meneekö?

    tuleeko vai meneekö köyhä känniin oluvesta? ja kuinka monesta? ja kuinka pitkän ajan kuluessa?
    Köyhyys
    3
    55
  19. joulunnoro

    Painajainen ennen joulua?Hahahah… Koin neljä päivää ennen Joulua noroperäisen virushyökkäyksen joka aiheutti hirveät ra
    Huuhaa
    0
    54
  20. juomaaaaaaa

    ...juokaa viinaa erilaisten lantrinkien kera..ei potuta ei..ja ryöstäkää vaikka ruoka-apujono.. tai sit näin..
    Köyhyys
    7
    54