jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
noista kärpäsansoista
Eli tosiaan kaikille tiedoksi miksi kärpäset pitää tai kannattaa tappaa sisätiloissa. A: ekaksi kun ne on niitä banaan048kylmää on
..pierasin niin että lensin kattoon..kattoon tuli reikä ja pää kipeäks.. nyt sulamisvedet tippuu sisään ja yöllä jäätyy.047supeja radalla
..ovatko supet huolettomia vai itsemurhaajia kun teiden varsilla niitä näkee paljon raatoina?..pitäs ottaa lihat ja turk547apostolinkyydillä alkooon..
..tarttee ruskaa onkse puolukkaa?.. aahhh halpisolutkeskari ellottaa...väkevä viini pitää miehen tiellä..toisinaan ojass147onko pierrunen?
Onko pierunne koskaan aiheuttanut röhönaurua baarin julkisen weeceen suljetulla osastolla?147ihkuille tussukoille..
..kaikille ihkuille tussukoille.. runontynkä.. .."ei läski ei luiseva,, ei rietas ei puiseva"..047järjeestään
Mitä se on se järjeestään? jos sanon että tässä maailmassa ihminen on välillä jäärjeestään hullu. Onko se sama kuin järj047juoman jalous
Muinaisen profeetta-pervokin mukaan korkein voima ei piile juoman jaloudessa vaan siinä että siinä on kuningasalkoholia.046kuutiokakka
ketkä kaikki kakkii kuutioita? Ainakin vompatit ja ja spongebob squarepants.. hirvieläimet taitaa kakkii mootsartin kuul046minttuviinaa vaan kinttuviinaa
Tartten kinttuviinaa ettei tuu katkokävelyy eikä kaatumatauteja. Onx selevä..ei ku känisä..hä? no on mulla pirkkaoluitak046katyperryperjantaiolut
..katy perry on vaan niin hoott hothot hoottt hot hot hoott..missä sellasii treffais?..saakeli janottaa mutta vatsa oire046söin läskisooshia
söin läskisooshia.luulin saavani silakkalaatikkoa,mutta sainkin läskisooshia. Tuntuu vanhalta..mut hyvää osuihkuun kusem046- 045
- 045
näkkileipä metukalla
..näkkileipä metukalla näin perjantaisin on hyvää..miten sitä onkaan ennen elänyt ihan toisin?045hyvää launataita
..onko täällä aloittelevia keskustelijoita? muutama päivä meni baarissa..vähän maksaa kirpaisee mutta suupielet ylöspäin045töissä/lomalla?
Ilmeisesti sitä pitäs päästä ekaksi töihin että pääsis sit lomalle. Eikö näin se vaan oo? Tää arki vaan potuttaaaa..045huvinsa hullullakin?
..juon itseäni kurittaakseni reteän uuden vuoden ja edeltävän ajan hauskanpidon vuoksi nyt halpaa lämmintä keskiolutta..045kossu kohtalon
..kossu kohtalon aina arvaamaton voi olla.. jos liian aikaisin alkaa ryystää..voi seota polla.. olen ilmeisesti tiellä J045kesäksi pohjoseen
..täällä suomessakin alkaa pallit hikoo kesäsin..kiitos ilmastonmuutos ja ihmispölvästit..toivottavasti aurinko viilenee145