Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. noista kärpäsansoista

    Eli tosiaan kaikille tiedoksi miksi kärpäset pitää tai kannattaa tappaa sisätiloissa. A: ekaksi kun ne on niitä banaan
    Huuhaa
    0
    48
  2. kylmää on

    ..pierasin niin että lensin kattoon..kattoon tuli reikä ja pää kipeäks.. nyt sulamisvedet tippuu sisään ja yöllä jäätyy.
    Huuhaa
    0
    47
  3. supeja radalla

    ..ovatko supet huolettomia vai itsemurhaajia kun teiden varsilla niitä näkee paljon raatoina?..pitäs ottaa lihat ja turk
    Huuhaa
    5
    47
  4. apostolinkyydillä alkooon..

    ..tarttee ruskaa onkse puolukkaa?.. aahhh halpisolutkeskari ellottaa...väkevä viini pitää miehen tiellä..toisinaan ojass
    Huuhaa
    1
    47
  5. onko pierrunen?

    Onko pierunne koskaan aiheuttanut röhönaurua baarin julkisen weeceen suljetulla osastolla?
    Huuhaa
    1
    47
  6. ihkuille tussukoille..

    ..kaikille ihkuille tussukoille.. runontynkä.. .."ei läski ei luiseva,, ei rietas ei puiseva"..
    Huuhaa
    0
    47
  7. järjeestään

    Mitä se on se järjeestään? jos sanon että tässä maailmassa ihminen on välillä jäärjeestään hullu. Onko se sama kuin järj
    Huuhaa
    0
    47
  8. juoman jalous

    Muinaisen profeetta-pervokin mukaan korkein voima ei piile juoman jaloudessa vaan siinä että siinä on kuningasalkoholia.
    Huuhaa
    0
    46
  9. kuutiokakka

    ketkä kaikki kakkii kuutioita? Ainakin vompatit ja ja spongebob squarepants.. hirvieläimet taitaa kakkii mootsartin kuul
    Huuhaa
    0
    46
  10. minttuviinaa vaan kinttuviinaa

    Tartten kinttuviinaa ettei tuu katkokävelyy eikä kaatumatauteja. Onx selevä..ei ku känisä..hä? no on mulla pirkkaoluitak
    Huuhaa
    0
    46
  11. katyperryperjantaiolut

    ..katy perry on vaan niin hoott hothot hoottt hot hot hoott..missä sellasii treffais?..saakeli janottaa mutta vatsa oire
    Huuhaa
    0
    46
  12. söin läskisooshia

    söin läskisooshia.luulin saavani silakkalaatikkoa,mutta sainkin läskisooshia. Tuntuu vanhalta..mut hyvää osuihkuun kusem
    Huuhaa
    0
    46
  13. nestemäisesti

    ..nestemäisesti olen nyt kiipinyt humalajan huipulle..koska alkaa lasku?
    Huuhaa
    0
    45
  14. saakeli traania..

    ..antakaa traania..lamppu sammuu.. vxtun caruna..
    Huuhaa
    0
    45
  15. näkkileipä metukalla

    ..näkkileipä metukalla näin perjantaisin on hyvää..miten sitä onkaan ennen elänyt ihan toisin?
    Huuhaa
    0
    45
  16. hyvää launataita

    ..onko täällä aloittelevia keskustelijoita? muutama päivä meni baarissa..vähän maksaa kirpaisee mutta suupielet ylöspäin
    Huuhaa
    0
    45
  17. töissä/lomalla?

    Ilmeisesti sitä pitäs päästä ekaksi töihin että pääsis sit lomalle. Eikö näin se vaan oo? Tää arki vaan potuttaaaa..
    Huuhaa
    0
    45
  18. huvinsa hullullakin?

    ..juon itseäni kurittaakseni reteän uuden vuoden ja edeltävän ajan hauskanpidon vuoksi nyt halpaa lämmintä keskiolutta..
    Huuhaa
    0
    45
  19. kossu kohtalon

    ..kossu kohtalon aina arvaamaton voi olla.. jos liian aikaisin alkaa ryystää..voi seota polla.. olen ilmeisesti tiellä J
    Ajanviete
    0
    45
  20. kesäksi pohjoseen

    ..täällä suomessakin alkaa pallit hikoo kesäsin..kiitos ilmastonmuutos ja ihmispölvästit..toivottavasti aurinko viilenee
    Sinkut
    1
    45