jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
köyhhäilyy
Meinaan aloittaa köyhäilyn. Tosin jääkaapissa ja pakkasessa on ruokaa noin viideksi päiväksi vielä, mutta sitten alkaa.1945Japani..maanpiirinääri
..katsoin tuossa aamulla kahvitellessa ja kaurakeksiä pureskellessa Joanna Lumleyn Japaniohjelman ensimmäistä osaa. Oon345luin vääri uutisen.. luulin lukeneeni..
..että ilomantsin kuusi arabia karauttivat penkkariajelulle hevoskyydillä rehtori oli hakenut oligarkit venäjältä.. kaik344joogaamaan
..jos löytys pitkä,kaunis ja vaalee..nainen..olin semmosen kaa mut ei joogaamaan opettanu mut käyttää veitsiä..mut en oo644Berliinissä kirahveja..
..ei oo..söin Berliinissä kirahvin..siksi siellä ei enää ole..kaulani on nyt pitkä..olo on tukala ja tukehduttava..kirah244- 044
vain olutta
..juon neljättä päivää. Nyt ahisee pierut ranskalaiselel sinihomejuustolle mut miksei henki brändylle tai konjakille?044tulee tänään..
..pimeyden armeija..jee..legenda.. on se jossain arkistoissakin.. ja tänään ei juoda kaljaa tänään syödään salaattii juo044väsynyt matkailija
Jos nyt piakkoin menisin Barseloonaan joutuisinko sittenkin Espanjan sijasta Kataluuniaan? Nimim:pelko perseessä.044levottomat jalat
Jos jalkasi on kadoksissa ja käytät lenkkitosshuja löydät todennäköismmin jalkasi täältä.. http://www.iltalehti.fi/ulkom044paracelsuksen tinktuura?
Mistä sitä saa?..auttaako se maksavaivoihin ja refluksiin?..oon saattanut sekottaa nää keskenään tai sit se on kumpaakin042jospa elämä
..jospa elämä ja universumi onkin vain halpaa hapokasta olutta, ja me ne aikanaan syntyvät ja pois poksahtelevat hiiliha242vxxut muumeista
vxxut mä niistä muumeista.. ne on pelottavii.. ne on yliluonnollisii.. miten jollain ei voi olla persreikää???..042lihansyönnistäni huolimatta
….olen aina elukoiden ystävä.. AINA.. hyvät olot niille laitumillaan ja karsinoillaan.. ja kaikki..piste………………..042kinkut saapuivat
kinkut kankut saapuivat lähikauppaan mutta jouluunhan on vielä aikaa. Mitä tekisi sian pesisi ? ja pakkaseen? vai mitä?041ajatukseni suomen politiiikoista..
ajatukseni suomen politiiikoista.. materialisoitui pönttöö..039- 039
saksan kassit
Mietin tuossa virikepäissäni et oli joskus semmonen hokema kum reklaami televisiossa että valintatalon kassissa on talou038- 036