Vapaa kuvaus

Yhteystiedot: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

662

Kommenttia

7700

1. Mark 10:15.) "15. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

RO: -Sinulla (Tarkoittaa Tapio), ja olen huomannut jokaisella lapsikasteen teoriitikolla on tämän Jeesuksen Sanan kanssa ymmärtämisen vaikeus, tai sitten te pidätte muita tyhminä, eteemme muka käsitä, mitä Jeesus tuolla haluaa sano?
    RO: -Ei Hän missään nimessä, että lapsi ottaisi vastaan Jumalan valtakunnan!
    ---
    Itse uskon, vaikka ymmärrykseni/järkeni sanoo toisin, että Jeesus tarkoitti OIKEASTI sitä, mitä sanoikin;
    Lapsi ottaa vastaan Jumalan valtakunnan ja on siten meille "ymmärtäväisille" aikuisillekkin esimerkkinä.
  2. Suomipoik: "Eivät he olleet vauvoja.
    Eiväkä he olleet syntisiä, sillä eihän Jeesus olisi siunannut heitä, jos heillä olisi ollut syntiä".
    ---
    Siis Jeesus tarkoitti, että pienen lapsen täytyy olla tarpeeksi ymmärtäväinen ( tietyn kypsyyden saavuttanut) ja jopa synnitön, voidakseen ottaa vastaan Jumalan valtakunnan/siunauksen. (Mark.10:15).

Missähän kohtaa Raamattua Jeesus opettaa näin?