Vapaa kuvaus

Yhteystiedot: [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

662

Kommenttia

7700

1. jaikal kysyy antamassaan linkissä:
    http://www.jaikal.se/48683131

”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
    Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen” (Joh 14:12-14 ).

Kuinka paljon me uskovat sovellamme tätä Sanaa käytäntöön (jaikal)?
    >>>>>>>>>>
    Mitä ovat "suuremmat teot", joita uskova voi tehdä (kysyy Tapio522)?
    Jeesushan esim. herätti Lasaruksen kuolleista, käveli vetten päällä jne?
  2. KUN JUMALA EI PARANNA
    http://www.sro.fi/radio/radioluennot/2003/2003_op_kunjumalaeiparanna.htm

Lainaus linkistä:

Olavi Peltola:
    "Olen huolissani niistä jotka eivät parane.
    Ja siitä, että jos yksikin kadottaa uskonsa Jeesukseen siksi, että häntä aivan niin kuin narrataan uskomaan johonkin, joka ei ole totta käytännössä ja todellisuudessa.
    Minä pelkään näitten heikkojen, huonojen, minä pelkään näiden rampojen, sairaitten, näitten pyöräpotilaiden puolesta. minä pelkään näiden pettymysten, minä pelkään, että heiltä menee se viimeinen toive Jeesukseen Kristukseen, kun uskotellaan, että nyt täällä tapahtuu aivan ihmeellisiä voimatekoja eikä tapahdukaan.

Ja sitten on kyllä taas katselin omia arkistojani Martti E. Miettinen oli aikoinaan yksi sellainen, hyvin harvat seuloo yhä uudelleen ja uudelleen tietomateriaalia ja väittää että Cathryn Kuhlmankin parantumiskokouksista parantuneista ei ole yhtään todellista tapausta tämän Martti E. Miettisen siteeraamien kirjoitusten mukaan löytynyt.

Silloin kun oli tämän Niilo Yli-Vainion kokouksia, niistähän tehtiin ihan lääketieteellinen tutkimus, että yhtään selvää ja varmaa lääketieteellistä parantumista ei tapahtunut hänen kokouksissaan.
    Kun yritin tämän tuoda yhdellä luennolla esille, ei, ”Se on väärä tutkimus”. Näinhän me voimme väittää.
    Ihmiset tuntee enemmän hyvän olon tunteita niissä kokouksissa, kun mennään todellisiin sairauksiin, jotka on lääketieteellisesti selvitetty erittäin harvoin mitään todellista tapahtuu.
    Ihmiset uskoo, että tapahtuu, mutta antaa tosiasioitten puhua puolestaan.

Monet sanoo, että juu hän on kuullut, hänelle väitetään, mutta niin pitäisi faktat olla esillä ja joka tapauksessa ainahan tapahtuu ihmeitä, ihmisen ruumis on äärimmäisen yllättävä.
    Eräs lääkäri sanoi, kun keskustelin hänen kanssaan, en viitsi hänen nimeään mainita, koska hän on hyvin tunnettu, oikeastaan joka viikko Suomen sairaaloissa tapahtuu aivan selittämättömiä asioita ja lääketieteellisesti käsittämättömiä parantumisia, joita ei voi millään lääketieteellisesti selittää. Ei niillä ole mitään tekemistä rukouksen kanssa ne vain tapahtuu, koska ihminen on niin yllättävä.

Elämä on niin täynnä yllätyksiä. Mutta tämä ei ole merkittävää, vaan se, että luotamme Jeesukseen. Ja annamme itsemme hänen hoitoonsa hyvän paimenen sylissä pysymme.
    Tätä minä pelkään, että tällainen parantumisen huuma panee painopisteen kristillisyydestä muuhun kuin ristiinnaulittuun Jeesukseen Kristukseen ja pielessä ollaan".

(Olavi Peltola)
  3. >>>>>>>>Sinäkin.: "voisit yrittää ymmärtää, ettei kenenkään ole pakko vastata
    uudelleen samoihin kysymyksiin ja kirjoituksiin, jos joku ei
    jostain syystä pysty ymmärtämään jotain, vaikka sitä on
    kuukausikaupalla tolkutettu "!