Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Hmm. en ainakaan mitään muuta ole koskaan kokenut kuin että uskon Jumalaan ja Jeesukseen. En koskaan miettinyt onko se jotain "väärää henkeä".

Nyt täällä puhun kokemukseni kautta ja Raamatun sanomaa. Raamatun sana on yhä sama kuin oli aiemminkin, ja uskovat ovat kuten minäkin aikoinaan: uskovista ei näy ne merkit, jotka Jeesus mainitsi.

En voi sille mitään, että minä tein kaikesta omat johtopäätökseni, ja ne pätevät yhä totuutena: jos ei voi tehdä mitä Jeesus sanoi, putoaa pohja koko Raamatulta, ja myös Jeesukselta.

Nämä eivät ole kenenkään "mielipiteitä", vaan raaka totuus siitä, että Jeesuksen puheet ovat jääneet vaille voimaa, ja ovat vain sanahelinää. Teot kun ovat puhdas nolla. Olen siis sen asian kannattaja, että usko ilman tekoja on turha. Jos toiset ovat eri mieltä, niin koen sen itsensä pettämisenä.

Koin olleeni rehellinen, kun luovuin uskosta sen jälkeen kun totesin uskoni olevan yhtä tyhjän kanssa; usko, teot ja Jeesuksen sanat eivät kohdanneet; ja nyt näen ettei teidän kohdalla toteudu. Kuka sitten on ymmärtäväinen, kuka tyhmä? Sen saa kukin päättää. Itse en koe valehtelevani mitään.
  2. NAISPAPPEJA ei näy arabimaissa, ei Intiassa, eikä juuri missään. Mutta niissä on sitten naiset avointa riistaa, joita miespapisto määrää kidutettaviksi ja tapetuiksi. Samoin käy monelle toisin uskovalle.

Naispapit voisivat olla sielläkin uusi ja parempi suunta. Muualla on nyt "hornan kattilat" auki, ei Suomessa.