helsinkijokkeri
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
9
Kommenttia
11831
Homous syntinä?
Olen ollut tämän palstan keskusteluissa ollut aika ymmälläni, kun itse koen homosuhteen vain rakkautena, en lainkaan syn1232551"elämänkumppani"
Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sit2472Onko uskovia?
Mitä Jeesus sanoi siitä, minkälaisia hänen seuraajansa ovat ja mitä tekoja heidän nähdään tekevän. Markus 16: 17-18: "J28379Pyhä Henki ja Raamattu
Tuli tämä asia mieleen tuosta pitkästä 1. Korinttolaiskirje 5. sanotaan "aloittajan" kirjoituksista. Siis tämä "aloitt14327Jeesuksen kuoleman aika
Jeesuksen kuoleman aikaa pohdin, kun siitä ei ole mitään varmaa tietoa. Se on ihme, kun kyseessä on sentään mies, joka o31229Ateisti on luotettu
Tätä ei ole nähdäkseni juurikaan käsitelty aihe; päinvastoin. Eli asia on tämä. Minuun luotettu jo alakoulusta alkaen.48165Kuka pelastuukaan?
Kun Jumala on pelastanut niin vähän ihmisiä, niin lukaisin minkälaisia miehiä olivat ne, jotka ainoina saivat jäädä henk0108SODOMA ja ryhtyvät miehet
Niin, oon paasannut Sodomasta eri yhteyksissä, yrittäen oikoa ihmisten ihmeellisiä käsityksiä Sodoman synneistä ja kaupu094Jumala asuu Raamatun mukaan
Luminarskun kanssa käymäni keskustelu sai minut tutkimaan asiaa tarkemmin. Esitin, että Jumala asuu teltassa, Luminarsku483